Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Ik ben te lang verliefd :(

Ik ben te lang verliefd :(

Sunrise
Sunrise

Sunrise is offline

[11]
Sunrise zei op 29 juni 2009 - 15:58:
Haaii,
Nou, ik ben dus bijna een jaar verliefd op iemand, die me al een half jaar geleden heeft afgewezen, en ik kom er niet van af. Terwijl hij honderd negatieve kanten heeft, hij is namelijk een player en ga zo maar door, van die dingen. Maar het helpt niet om zijn negatieve kanten op te noemen, omdat hij een beetje 2 kanten heeft weet je wel, ik bedoel... Hij is een player, maar aan de andere kant is hij ook wel lief enzo.. Ik weet echt niet wat ik nou moet doen!! Ik hoop dat jullie mijn vage verhaal snappen
xx



ChantouSEX
ChantouSEX

ChantouSEX is offline

[614]
ChantouSEX zei op 29 juni 2009 - 16:09:
Laike , ik snap liefde niet ;o
dus ik kan je niet helpen doen ;o sowwy

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 29 juni 2009 - 16:54:
Schat, I know how you feel.
Ik ben al vier, tel maar na, vier jaar smoor op de grootste player die er buiten loopt, hij weet dat hij mij kan krijgen maar toch vindt hij het nodig om met mijn voeten te rammelen en lief te zijn als het hem uitkomt. Zelfs toen ik een vriendje had was ik gek van die jongen maar ik heb nooit iets met hem gedaan tot het uit was met mijn vriend, en de eerste keer dat ik hem zag terwijl ik single was, was het meteen raak. Maar iets serieus zit er niet in, dat weet ik zelf ook. Hij is onbetrouwbaar en hij speelt met mijn gevoelens, dus ik moet me er overheen zetten, zelfs al krijg ik nog steeds bibberknieën als hij naar me kijkt...
Goeie moed, dat soort kerels zijn de moeite niet waard.

<3

Roseless
Roseless

Roseless is offline

[6]
Roseless zei op 30 juni 2009 - 12:19:
Ik weet niet of je dit al geprobeerd hebt en of het lukt, maar misschien helpt het als je hem voor een lange tijd niet ziet/spreekt of iets anders.
Ik heb een hele knappe stagiair gehad met gym en daar was ik ook verliefd op. Toen hadden we zomervakantie en zag ik hem dus een tijd niet meer. Ik ben er daardoor overheen gekomen en ik vind hem nu niet meer leuk.
Als dit niet werkt, kan ik je ook niet helpen, sorry.

-XxX-

Sunrise
Sunrise

Sunrise is offline

[11]
Sunrise zei op 1 juli 2009 - 20:49:
CosmicPurple, jij zegt precies wat ik bedoel

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 1 juli 2009 - 21:28:
Graag gedaan.