Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » twijfeltwijfeltwijfel

twijfeltwijfeltwijfel

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 7 juli 2009 - 20:37:
look;

zoals vele waarschijnlijk wel weten, werd ik ongeveer jaar geleden verliefd op mijn (beste) vriendin. Ze heeft me afgewezen maar we bleven vrienden. Ik heb haar enkele maanden tijd gegeven om te wennen, 3 ongeveer, en ik bleef normaal tegen haar doen, Na een tijd begint ze mij te negeren enzo en toen hebben we elkaar een maand niet gesproken of gezien. Ik miste haar toch wel en ik haar dat gezecht en onze vriendschap een nieuwe kans gegeven. Een tijdje ging het goed, maar toen ontweek ze meer weer en toen ik haar vroeg of ze naar mijn fuif kwam zei ze dat ze wel zou komen, en dat 2 dagen voor de fuif kan ze ineens niet meer omdat ze naar een andere gaat. Ze negeert mijn smsen en heeft me geblokeert op msn (weet ik door mijn zusje die haar acropartner is).
Ik heb onze vriendschap nog een kans gegeven, en zij heeft het 2X verpest, en ik rekende haar nog steeds tot mijn vrienden, maar zo kon dat niet langer. We hebben sppr veel lol gehad samen, en zijn ERG close geweest, maar zoals het nu was .....
Ik had mezelf voor de keuze gezet.
Ondanks alle negatieve dingen de vriendschap ní²g een kans geven,
of ondanks alle positieve dingen de vriendschap opgeven.

Ik heb voor dat laatste gekozen en voor mij was het 'Onze vriendschap heeft geen sporen na gelaten, enkel een klein gebroken stukje in mijn hart.' Ik heb alle sporen van onze vriendschap doen verdwijnen, en ik dacht dat het ook echt zo was, maar...
Op speelpleinwerking speelden we waarheid,waarheid of waarheid en de vraag was 'wie is je beste vriendin?'. Zonder nadenken zei ik de naam van mijn (ex-)beste vriendin en nu twijfel ik echt!

Heb ik wel de juiste keuze gemaakt??
Help mij, ik voel mij echt slecht!!



UnknownRiot
UnknownRiot

UnknownRiot is offline

[1054]
UnknownRiot zei op 7 juli 2009 - 20:51:
Heb je wel.
Als zei allebei de kansen die jij haar gegeven hebt heeft verpest,is ze je vriendschap neit eens waard.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 8 juli 2009 - 10:28:
je bent gewoon gewend aan haar naam zeggen, relax, t is oke.

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 15 juli 2009 - 21:40:
je bent gewoon gewend aan haar naam zeggen, relax, t is oke.


Jullie zeggen -net zoals mn vriendinnen- dat het oke is, maar het is echt zo raar

Als ik aan haar denk heb ik niet echt veel meer nodig om te huile want ik mis haar!!
Aan de andere kant, als mn ma of mn zuske haar nog maar haar naam uitspreekt denk ik meteen 'oh, die trut' en ben ik echt kwaad op haar omdat ze me liet vallen.


het is echt de hele tijd 'Ik mis haar/ik heb haar niet nodig/Ik hou van haar/ik haat haar' alle 4 tegelijk

Ik weet soms echt niet meer wat te doen. Daarstraks dacht ik nog 'zodra ik thuis ben blok ik haar op msn' en daarnet 'misschien moet ik thuis maar eens met haar gaan praten.


Ooh, ik voel mij echt slecht!!!

Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 15 juli 2009 - 23:31:
Je mag me gek of gestoord noemen, maar je hebt eigenlijk niet de goede keuze genomen.

Uitleg;
Je hebt blijkbaar naar je verstand geluisterd. Je dacht waarschijnlijk dat als je nog kansen zou geven, je meer en meer pijn zou lijden. Maar als je haar nog een kans had gegeven, zou je ofwel;
nu alles allang weer bijgepraat hebben met je ex beste vriendin. Of; Ze kon je weer laten vallen.

Dus eigenlijk wil je haar nog steeds doodgraag als bf en zoiets kun je niet snel verwerken. Het kan jaren duren, voordat je het zal accepteren, maar pluk de dag. Je zult zien na een tijdje voel je je beter, maar het zal nooit hetzelfde als voorheen zijn.

Als je wilt praten; gb'en mag altijd. [;
-Heeft hetzelfde meegemaakt met 4 bf's-

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 16 juli 2009 - 12:02:
omg. JIJ moet psygolooog worden,.je bent geweldig.

Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 16 juli 2009 - 12:58:
Over wie heb jij het? O_o

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 17 juli 2009 - 11:17:
over jou.

Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 17 juli 2009 - 11:35:
Ik ben geen psygoloog. O.O
Dat is eng. Ö

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 17 juli 2009 - 11:52:
*zie berichtje bij complimentjes*

Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 17 juli 2009 - 11:58:
Heb ik al gesien. ^^

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 17 juli 2009 - 12:00:
super.
en trouwens - wat kika zegt klopt.

Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 17 juli 2009 - 13:00:
Wat klopt er? O.O
-is totaal niet wakker-

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 17 juli 2009 - 13:46:
Je mag me gek of gestoord noemen, maar je hebt eigenlijk niet de goede keuze genomen.

Uitleg;
Je hebt blijkbaar naar je verstand geluisterd. Je dacht waarschijnlijk dat als je nog kansen zou geven, je meer en meer pijn zou lijden. Maar als je haar nog een kans had gegeven, zou je ofwel; nu alles allang weer bijgepraat hebben met je ex beste vriendin. Of; Ze kon je weer laten vallen.

Dus eigenlijk wil je haar nog steeds doodgraag als bf en zoiets kun je niet snel verwerken. Het kan jaren duren, voordat je het zal accepteren, maar pluk de dag. Je zult zien na een tijdje voel je je beter, maar het zal nooit hetzelfde als voorheen zijn.

Als je wilt praten; gb'en mag altijd. [;
-Heeft hetzelfde meegemaakt met 4 bf's-


dat.

Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 17 juli 2009 - 13:56:
Gnagnagna.. [=
Heeft weer eens gelijk