Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » red mij van kindermarteling!!!

red mij van kindermarteling!!!

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 8 juli 2009 - 21:07:
look,
Ik ben monitor bij de leukste speelpleinwerking van de gemeente (spw COCO!!), en deze week is het internationale lachfestival. Er was vandaag iets te doen voor speelpleinwerkingen dus zijn wij daar met de bus naartoe getrokken. Worde die kindjes daar in groepe gedeelt en bij een moni gedropt. Dumpe ze bij mij ineens 6 kindjes van 10/11 jaar! en ik ken de er daar entje van, de rest hedk nog nooit gezien want de ware van anders spw's. Wij gaan fijn die spelletjes spele en ineens begint die ene op haar hand te schrijve, ik gezecht dat da nie mocht, begint die aan elke moni een pen te vrage omda die per se op haar hand wilde schrijve. Dan vraagt die (as die uiteindelijk haar zin heeft) om de 4 minute of die haar gsm mag gebruike terwijl er duidelijk gezecht is dat die niet eens meemocht. Dan beginne die kindere consant weg te lope en ik riep dan altijd dat die terug moeste kome, zei der ene tege mij. "Ge zijt mssn wel eve lelijk as die, ma ge zijt mn ma nog nie he!" Ik sloeg gewoon tilt, dat die kleine zo'n grote mond had! Ik vraag me echt af wa de moni's vn die spw daar doen, ik ben 4/5 jaar ouder dan die en die hebbe ne es respect ofzo! Ik was echt gek aan het worde daar!!

Weet toevallig iemand hoe ik mij kan inhoude om die kindjes nie te martele en mishandele??



UnknownRiot
UnknownRiot

UnknownRiot is offline

[1054]
UnknownRiot zei op 8 juli 2009 - 21:10:
Poooor yoe ;O
Ga een 'spelletje' met ze doen.
laike ,ik en noël moesten een keer op heel fucking groep 2 passen voor een kwartier en die kinderen wouden maar niet stil zijn , en de hele tijd doen en lopen en gillen enzo dus toen zei ik;
We gaan een spelletje doen. Wie kan het langste stil zijn?'
dus meteen al die kleuters stil
en toen giingen we voorlezen XD

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 juli 2009 - 21:11:
Geef de lieve kindjes een voorkeursbehandeling
En als ze ni luisteren, gewoon vierkantig negeren als ze iets vragen, stylo en gsm afpakken en wegleggen, ni tegen praten maar met een brede smile met de lieve kindjes iets leuks gaan doen. En als ze weglopen bij hun arm pakken, niet te zacht maar ook ni da ze gaan jammeren en meepakken zonder der iets tegen te zeggen. Slecht gedrag is puur aandacht vragen, als er ni op gereageerd wordt dan zijn ze het rap beu.

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 8 juli 2009 - 21:13:
Geef de lieve kindjes een voorkeursbehandeling
En als ze ni luisteren, gewoon vierkantig negeren als ze iets vragen, stylo en gsm afpakken en wegleggen, ni tegen praten maar met een brede smile met de lieve kindjes iets leuks gaan doen. En als ze weglopen bij hun arm pakken, niet te zacht maar ook ni da ze gaan jammeren en meepakken zonder der iets tegen te zeggen. Slecht gedrag is puur aandacht vragen, als er ni op gereageerd wordt dan zijn ze het rap beu.


pff, ga ik allemaal probere te onthoude vr morge!! Gak wel kunne gebruike, morge krijge ze frieten en gaan die allemaal hyper zijn