Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Watch and die I guess..

Watch and die I guess..

Scaramouche
Scaramouche

Scaramouche is offline

[120]
Scaramouche zei op 10 juli 2009 - 2:38:
JE WILT NIET WETEN WAT HIER EERST STOND.
IK SCHROK? STARTTE EEN TOPIC EN BEKLAAGDE HET ME ENKELE UREN LATER.



Scaramouche
Scaramouche

Scaramouche is offline

[120]
Scaramouche zei op 10 juli 2009 - 2:50:
Het spijt me voor de bom..

<3

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 10 juli 2009 - 8:50:
Djee-zus-CHRIST!
Ten eerste: zijn die foto's en filmpjes al redelijk oud, ik heb die al twintig keer gezien. Ten tweede: who cares?
Ik bedoel, doe normaal! En begin vooral da kind ni te haten! Tis ten eerste een kei mooi meisje, hell, ik zou tekenen om er zo uit te zien!
Kvinnet juist goed voor Tom dattie blijkbaar ook een sociaal leven heeft buiten zijn band.
En ze heeft al eerder interviews gegeven, en het spreekt voor haar daze er nuchter onder blijft maar toch eerlijk toegeeft daze Tom wel zou zien zitten, en daze zegt daze oplet voor zijn reputatie. Da lijkt mij een integer, verstandig meisje, en voor zover ik het zie is het wel Tom zijn type.
Die jongen is 19, wa verwacht ge? Dat die levenslang single blijft om zijn fans content te houden?
En er is niemand die zegt dat die effectief wa hebben, het kan allemaal zever en promotie of weetikveel zijn, er zijn mensen die beweren dat Bild getipt was over waar en wanneer ze foto's zouden kunnen schieten. Maar het zou gezond zijn voor Tom om eindelijk nog eens een vast lief te hebben. Hij pikt echt ni elk weekend een groupie op, die jongen gaat wss dood van eenzaamheid. En hij niet alleen, zijn bandleden juist hetzelfde. Als Tom en Chantelle naar hun gevoel bij elkaar passen, wa hebben wij daar dan op te zeggen?
Ik zou het ze gunnen, allebei.

En p.s.: hebben wij daar last van als hij een lief zou hebben? Tenzij dat hij ineens geen gitaar meer mag spelen van haar, denk ik dat Tom zijn privéleven Tom zijn zaak is, en dat wij ons moeten bezighouden met zijn muziek goedvinden. Dus ik snap dat hele bom-gedoe niet zo.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 10 juli 2009 - 10:11:
Ik snap inderdaad dat 'lees niet verder' idee niet. Waarom zouden we nu met z'n allen depresief moeten worden. Alsof je voordat ie een vriendinnetje had al een kans maakte bij hem.
Ik zou het niet normaal vinden als ie tot zijn 20e geen enkel vriendinnetje zou hebben, dat is gewoon niet gezond. Ik ben gewoon blij voor Tom, en voor die Chantelle. Ik ken haar niet, maar als Tom haar leuk vindt, so what, laat ze dan lekker.

Ik ben blij voor ze!

Net zo dat ik blij ben voor Kevin Jonas die gaat trouwen.

KIKAxSLET
KIKAxSLET

KIKAxSLET is offline

[265]
KIKAxSLET zei op 10 juli 2009 - 11:38:
Ehmm is dat zo erg, dan?
Tom heeft toch ook een privéleven? Ik denk dat Chantelle een heel aardig meisje zou zijn. En ik vind dat wij niet moeten kiezen wie hij mag hebben als vast lief en wie niet. Want als Tom zijn vriendin altijd moet goedkeuren door de fans, dan heeft hij er nooit geen. Laat hem gelukkig zijn en get over it! Want; je zult Tom, Bill, Gustav of Georg nooit krijgen. Je zult zelf met ongelofelijk veel moeite bevriend met ze worden. Het zijn ook jongens met een privéleven!

KIKAxSLET
KIKAxSLET

KIKAxSLET is offline

[265]
KIKAxSLET zei op 10 juli 2009 - 11:41:
En blonde, hotte meisjes zijn niet altijd bitchen. Je hebt énorm veel bitchen die niet blond zijn of hot.

UnknownRiot
UnknownRiot

UnknownRiot is offline

[1054]
UnknownRiot zei op 10 juli 2009 - 14:08:
En dan..
Tom heeft tog ook gewoon een leven? Ik bedoel , laat hem lekker.
Ik bedoel , en dan niet kwaad worden ofzo, de kans dat jij ooit met hem krijgt is ook zowat 0.00001%
En daarbij , je kent dat meisje niet eens, hoe weet je dan of ze een bitch is?

Scaramouche
Scaramouche

Scaramouche is offline

[120]
Scaramouche zei op 10 juli 2009 - 19:19:
IK WAS OVERDONDERD.
O_________O
En ik ben wel degelijk blij voor Tom, als dat niet duidelijk was.
Heel blij zelfs, want de laatste maanden zag de tweeling er echt niet goed uit.
Het enige dat ik spijtig vind is het feit dat het een Amerikaans meisje is. Geen idee waarom, dat is gewoon hoe ik me voel. En dat is waarom ik zo.. euhm, infantiel reageerde denk ik.
Ik vind het zo fucking kut dat ze meer in Amerika zitten als ergens anders, en dit bewijst het nog maar eens. En ik vind het fantastisch dat ze ondertussen de wereld veroverd hebben enzo, en dat ze doorgebroken zijn in Amerika, maar face it. Ik vind dat ze ons een beetje vergeten. MAAR IK BEGRIJP HET, echt waar. Maar het is gewoon zo spijtig.

En ik weet eigenlijk niet wat me bezielde, maar goed. Ik heb veel te slecht gereageerd, of ik heb me alleszins slecht uitgedrukt.
Ik haat dat meisje helemaal niet, en ze is idd heel erg mooi.
En ik ben echt heel blij voor Tom. Dus alsjeblieft, laat dat even duidelijk zijn.

Maar ik had een kutdag achter de rug, ik was laat thuis en ik was gewoon verrast, ik wist hier echt niets van.. Hmpf.
En waarom die leeswaarschuwingen?
Dat was een voornemen dat ik nam, omdat ik zo een vage herinnering had aan ondertussen een half jaar geleden denk ik, toen Bill zogezegd een lief had.
Ik had toen nog een fansite, plaatste een berichtje met een foto en een duits artikel met de melding "Bill is verliefd". Kreeg ik de ene vloek achter de andere naar mijn hoofd gegooid, dat was ook heel erg leuk. Als hier mensen over doorgedraaid zouden hebben (wat dus niet gebeurde omdat iedereen het al wist en ik duidelijk niet) zou ik degene zijn die de scheldwoorden toegeworpen kreeg, en daar had ik geen zin in, ik wou me gewoon indekken.

En ik kom ook niet vertellen dat iedereen depressief moet worden, maar aangezien ik bijna in elke fanfiction lees over flippende en doorgedraaide fans nadat een bandlid bekendmaakt dat hij een lief heeft. Dus kom me nu niet afbreken door zo'n dingen te zeggen.

Anyways, ze zijn lief samen, en ik vind die foto van hen beide echt heel mooi.
Dus sorry als dat anders lijkt. Maar ik was gisteren niet om aan te spreken.

En KIKAxSLET, ik heb helemaal niet gezegd dat alle blonde meisjes bitchen zijn, ik weet best dat mijn reactie niet juist was, maar je moet me niet wijzen op dingen die ik niet zei.

En mensjes, ik begrijp jullie reacties, en ik weet dat het de juiste zijn. Ik denk dat ik zelf ook zou reageren als een of ander doorgedraaid 16-jarig meisje een zwaar overdreven topic start maar je gaat me toch niet komen vertellen dat jullie diep van binnen niet teleurgesteld zijn?
Daar geloof ik geen zak van.
Waarom schrijven of lezen wij dan allemaal fanfiction?
Het is fun, I know, ik schrijf het zelf ook. Maar de trekker om te beginnen is bij velen toch (misschien zelfs onbewust) een stiekem verlangen naar hen? En kom het niet ontkennen alsjeblieft.
En ja, er zijn uitzonderingen, en deze mensen weten zelf wel wie ik bedoel, maar dat jullie stiekem diep binnenin geen jaloezie voelen, ondanks het feit dat we doodgelukkig zijn voor Tom geloof ik niet.
En dat was wat zorgde voor mijn veel te overdreven gedrag. Zoals ik al zei, gisteren een kutdag en ik was echt verrast en reageerde veel te heftig.

Maar goed, laat maar zitten, ik ben toch een stom klein kind. ><
Hoewel ik veel te ver ging, geef ik toch toe dat ik het spijtig vind dat hij een vriendin gevonden heeft. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet blij voor hem ben, want lle vier verdienen verdomme ze niet beter.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 10 juli 2009 - 20:48:
Ik zou dus écht geen vriendinnetje van Tom willen zijn. Ik snap je punt, en misschien dacht ik een jaar geleden toen ik nog een 13-jarig naïef klein meisje zonder eigen leven was, er wel net zo als jou over. Maar ik zou het vreselijk vinden om mee te liften op de beroemdheid van een ander.

En waarom je dan fanfictions schrijft? Nou vooral omdat fanfiction een stuk makkelijker te schrijven is, omdat je een persoon en het karakter ervan niet zelf hoeft bedenken. Niet dat ik geen fan van tokio hotel ben hoor.
en denk nou niet dat ik één of andere bitch ben die eropuit is om je af te kraken, want ik verkondig gewoon mijn menig right

UnknownRiot
UnknownRiot

UnknownRiot is offline

[1054]
UnknownRiot zei op 10 juli 2009 - 21:23:
Uhmm , ik wil je niet teleurstellen hoor maar ik ben zelfs niet een heel klein beetje bedroefd ofzo omdat tom nu een lief heeft.
Ik ben geen fan van tokio hotel ,en het kan me eigenljik ook geen fuck sgelen wat ze doen. Eigenlijk ben ik zelfs niet gelukkig voor hem.
Ik ken hem niet. Ik ga toch ook niet gelukkig zijn voor mensen in china die nu een lief hebben? waarom dan wel voor hem? OMdat hij beroemd is? Dat slaat ook nergens op. Ik kèn hem neit, en wat hij doet met zijn leven zal mij een zorg zijn.
Het gaat mij om de muziek, niet om de gasten die de muziek maken,
al moet ik bekennen dattie soms best lekker kunnen zijn
Maar iemand knap vinden ofzo is nog niet meteeen leuk vinden ,of wat sommigen zelfs zeiden: verlieft zijn. en ik beken , in het begin toen TH net bekend begon te worden enzo was ik ook mega fan enalles , maar toch blijf ik bij mijn mening dat je niet bedroeft of gelukkig of wat dan ook kunt zijn voor iemand die je niet kent alleen omdattie gene toevallig beroemd is.

Mijnmening,dontkillme.

Emerald
Emerald

Emerald is offline

[29]
Emerald zei op 12 juli 2009 - 18:54:
Ik wens ze veel succes samen
Maar is dat nu zo erg dat het een Amerikaanse is? Als hij haar nu graag ziet

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 12 juli 2009 - 19:06:
ik ben het best wel een beetje heel erg met chantou kelsey eens.

KIKAxSLET
KIKAxSLET

KIKAxSLET is offline

[265]
KIKAxSLET zei op 13 juli 2009 - 21:24:
@ Scaramouche,

Ik heb duidelijk gelezen hot body, mooi meisje, bitch. Of wel had ik verkeerd gelezen.

Maar nu zie ik dat op de regel er boven het woord 'bitcherig' staat. Het kan zijn dat ik dat woord heb omgewisseld met die zin er onder, zodat ik dacht dat je zei dat Chantelle een mooi meisje met een hot body was en een bitch.

Sorry, maar ik zag het nu pas.


En stiekem, ben ik niet erg teleurgesteld. Ik schrijf fanfictions, verhalen over Tokio Hotel omdat ik dat leuk vind en nog steeds fan van ben. Ze zijn inderdaad hot en dat is alles. Verliefd ben ik niet op Tom, dus teleurgesteld kan ik niet zijn. Don't kill me please.