Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Ze moeten kappen met MJ ><

Ze moeten kappen met MJ ><

1 2
UnknownRiot
UnknownRiot

UnknownRiot is offline

[1054]
UnknownRiot zei op 10 juli 2009 - 16:24:
Nu weet ik ook wel dattie dood is ;O

Sorry hoor ,nix tegen fans of zijn muziek of hem ofzo,
maar ik word een beetje moe om OVERAL waar ik ga weer een liedje te horen.
Ik luisterde er NOOIT naar ,en nu ,alleen omdat ze het so vaak en overal draaien ken ik de helft bijna uit mn kop ;O
Laike,, eerbetoon aaan de king of pop vindik best, maar overdrijven is ook aan vak ;O

MijnMening, Dontkillmeplease ;O



lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 11 juli 2009 - 23:10:
trouwens wie zegt hier dat het om rouwen gaat? De king of pop kan dan lichamelijk dood zijn, maar het is nu aan de rest van de wereld om hem te laten verder leven. Sterren zoals elvis en michael never die. Deal whit it?

Whipple
Whipple

Whipple is offline

[194]
Whipple zei op 11 juli 2009 - 23:13:
ik denk dat ik verder beter mijn mond kan houden, want dit draait anders toch alleen maar op ruzie uit. Al wil ik wel even zeggen. Dat iedereen iedereens mening moet respecteren. De een vind hem goed, de ander niet.

Jolien
Jolien

Jolien is offline

[703]
Jolien zei op 12 juli 2009 - 0:07:
Ben het met je eens, al die Fuss om hem is echt zo stom T-T Ik bedoel, het is ook maar een mens, zo geweldig was hij ook niet. Ok een paar hits, maar heb je zn kop al eens bekeken? Die was gewoon superfake, trok op niks. En het zat er zo aan te komen...

Ongeveer elk liedje dat hij uit heeft gebracht, werd een monsterhit. Dat even terzijde.

En aan zijn gezicht etc, kon hij niets doen. Jarenlang gepest worden door je vader om je te brede neus, je moet het maar uithouden, ik zou hem dan ook laten verkleinen. En hij had wel degelijk een huidziekte, waardoor hij witte pigmentvlekken in zijn gezicht kreeg. Dat was verschrikkelijk lelijk én ze deden pijn ook, heel de huid bleken was de beste oplossing.

Over dat misbruik: hij was een gemakkelijk slachtoffer met véél geld voor valse beschuldigingen. Ik weet niet of jullie het al weten, maar enkele kinderen die misbruikt zouden geweest zijn door MJ, hebben toegegeven dat het enkel om het geld ging. MJ had hen niets aangedaan, de ouders zagen alleen maar dollartekentjes. MJ was een échte kindervriend, géén pedofiel.

Ik begrijp het dat sommigen er genoeg van hebben en geen heisa meer rond die man willen, dat is begrijpelijk. Maar sommigen moeten hier ook eens hun mond leren houden. Hij is dood, maar dat geeft jullie niet het recht te praten waarover jullie geen weet hebben. Zijn gezicht was lelijk ja, maar daar heeft hij niet voor gekozen. Dus stop over zijn 'mislukt' gezicht nu hij geen weerwoord meer kan geven.

Emerald
Emerald

Emerald is offline

[29]
Emerald zei op 12 juli 2009 - 0:36:
(...)
Een paar hits? Hier moet iemand leren tellen...
En zijn kop? Sorry, maar sinds wanneer maakt je uiterlijke verschijning uit of er om je mag worden gerouwd??
Wie er niet tegen kan dat MJ herdacht en gemist wordt door al zijn fans, moet maar even denken aan hoe zij zich zouden voelen als hun eigen idool stierf. En als de muziek op je zenuwen werkt, dan stop je je oren dicht of zet je de tv uit.

Dat bedoel ik niet Het is niet zozeer dat ik hem zijn rouwen niet gun. Maar wat heeft hij gedaan dat hij het meer verdiend dan een ander? Tenslotte ( en begrijp me niet verkeerd) is het enige wat hij ooit gedaan heeft, muziek maken. Hij heeft hier niet bepaald levens mee gered hé? Toch niet bewust alleszins...

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 juli 2009 - 11:44:
Hij heeft meer harten geraakt dan de gemiddelde mens, dus vind je het vreemd dat hij intensiever herdacht wordt dan alle andere mensen die de voorbije week gestorven zijn? Simpele wiskunde, hoe meer mensen je kennen, des te meer kunnen er om je geven, des te meer zullen er om je rouwen.
En de volgende die zich geroepen voelt om zich respectloos te gedragen tegenover de doden, ongeacht hoe ze eruit zien of wat voor muziek ze ook maken, heeft met mij te doen. En als ik me kwaad maak, ben ik niet meer zo aardig.
En kom niet aandraven met die recht op eigen mening-shit. Recht op meningsuiting is nog altijd iets anders dan het recht om alles en iedereen af te kraken zonder gevolgen.
Hij is dood, en heel veel mensen missen hem. Als je daar geen klein beetje respect voor kunt opbrengen is dat jouw eigen probleem (en ik richt me niet naar één iemand specifiek, voor ik dat nog over mijn kop getrokken krijg!), maar laat de mensen die zijn muziek effectief graag hoorden, zoals ikzelf, in alle rust één van de grootste muziekiconen van de voorbije decennia herdenken.

UnknownRiot
UnknownRiot

UnknownRiot is offline

[1054]
UnknownRiot zei op 12 juli 2009 - 12:59:
Goowd, Ik zeg al niks meeer aangezien alles wat ik zeg tog verdraait word ><

Emerald
Emerald

Emerald is offline

[29]
Emerald zei op 12 juli 2009 - 14:09:
Ik denk dat je me opnieuw verkeerd begrepen hebt. Ik gedraag me niet respectloos tov hem aangezien ik het ook spijtig vind dat de wereld zo'n talent kwijt is. Wat ik eigenlijk bedoel is dat ik al dat gedoe rond hem een beetje fake vind. Natuurlijk vind ik het erg voor al zijn echte fans, maar dan zijn er mensen die het gewoon 'cool' vinden om om hem te rouwen en gewoon met de menigte meegaan, zeg maar. Dat is wat ik bedoel met dat zijn dood een beetje is opengesmeerd in de pers. De helft van hen kennen hem van 'Thriller' en 'Beat it' en hebben nooit naar een ander liedje geluisterd. De reden waarom jij mij misschien respectloos interpreteert, is dat Micheal Jackson voor jou blijkbaar veel betekent, maar bij mij heeft hij helemaal geen grote plaats in mijn leven gehad. Ja ik luisterde wel eens naar zijn muziek en ja ik ving wel eens roddels over hem op maar heel veel deed dat me niet. Ik ervaar zijn dood dus veel minder sterk dan jij... Voor mij was hij Wackojacko die hits scoorde, liters medicijnen naar binnengoot en zichzelf blank maakte. Als hij voor jou meer is dan dat, heb ik daar geen problemen mee, maar voor mij is hij dat gewoon niet.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 juli 2009 - 15:37:
Als hij dan toch niks voor je betekent, waarom kom je je dan moeien?
Dit vind ik dan net hetzelfde als dat fake rouwen om MJ: je mening komn geven 'just because'. Als je niks over zijn muziek en over hem weet, waarom dan die man afkraken? Dat is ongepast, zeker over iemand die pas gestorven is.
Als er morgen iemand doodvalt van wie ik absoluut geen fan ben, zoals Madonna, maar die wel heel veel fans heeft, dan ga ik niet doen alsof ik het erg vind, maar ik ga me ook niet gaan moeien en overal verklaren dat ik haar een ongetalenteerd mens vond die niet besefte dat ze geen 25 meer was.
Als je je mening niet kan uiten zonder respect, hou ze dan beter voor jezelf.

Emerald
Emerald

Emerald is offline

[29]
Emerald zei op 12 juli 2009 - 17:10:
Dit topic gaat ook helemaal niet over Micheal Jackson zelf, maar over het feit dat al dat gedoe rond zijn dood vervelend begint te worden. En dus heb ik wel het recht om mijn mening hier te zetten omdat ik dat ook vind. Ik heb trouwens ook niet gezegd dat ik hem een ongetalenteerd persoon vind, want hij had talent, ik vond hem er gewoon raar uitzien.

UnknownRiot
UnknownRiot

UnknownRiot is offline

[1054]
UnknownRiot zei op 12 juli 2009 - 19:20:
Dit topic gaat ook helemaal niet over Micheal Jackson zelf, maar over het feit dat al dat gedoe rond zijn dood vervelend begint te worden. En dus heb ik wel het recht om mijn mening hier te zetten omdat ik dat ook vind. Ik heb trouwens ook niet gezegd dat ik hem een ongetalenteerd persoon vind, want hij had talent, ik vond hem er gewoon raar uitzien.

Amen..

Jolien
Jolien

Jolien is offline

[703]
Jolien zei op 13 juli 2009 - 14:00:
Dit topic gaat ook helemaal niet over Micheal Jackson zelf, maar over het feit dat al dat gedoe rond zijn dood vervelend begint te worden. En dus heb ik wel het recht om mijn mening hier te zetten omdat ik dat ook vind. Ik heb trouwens ook niet gezegd dat ik hem een ongetalenteerd persoon vind, want hij had talent, ik vond hem er gewoon raar uitzien.

Ja, dit topic gaat erover dat het vervelend begint niet worden.

Maar niet om te zeggen hoe lelijk/dom/whatever hij wel was.

Ik zet hier een slotje op, voor mijn part open je er een nieuw topic over, waar het er wél respectvol aan toegaat.



1 2