Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Complimentjesspel 2

Complimentjesspel 2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 21 juli 2009 - 22:03:
-kuch-

ditspreektwelvoorzich,toch? ^^



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 juli 2012 - 9:57:
Ik vind Yara een heel fijn iemand om mee te praten. Niet alleen over FanFic, ook op meetings. Het maakt niet echt uit waar het over gaat, ik vermaak me toch wel en er vallen geen ongemakkelijke stiltes en zo. ^^"

[Ik had het ooit in een Gooi-het-eruittopic gezet en ik dacht dat iedereen het ondertussen wel wist, maar blijkbaar niet. Hi, my first name is Juliette. Nice to meet you. Emma is mijn tweede naam.]

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 25 juli 2012 - 12:55:
Emma (je blijft gewoon Emma voor mij, 'cause what's in a name?) is hier altijd lekker actief. Ze is zo één van die mensen die het forum levend houdt en die altijd zal reageren. Ze praat niet over mensen heen maar geeft echt antwoord in topics. Dat is fijn.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 26 juli 2012 - 19:07:
Dorien aka Captain is de reden dat ik op FanFic zit. De verhalen die ze al schreef op hyves en toen op Fanfic [/en haar eigen site] zijn echt geweldig. En natuurlijk is ze echt een geweldig leuk persoon! De enige keer dat ik haar heb ontmoed was op de Den Bosch meeting en dat was echt gezellig.

[really? ik hou het gewoon bij Emma. C:]

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 jan 2013 - 18:53:
Ik ga Yara nog een complimentje te geven, want dit is een veel te leuk topic om verloren te laten gaan.

Yara is een mooi meisje met hele gave ogen.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 jan 2013 - 19:12:
Emma is veel liever dan ze zelf beseft en mensen die haar vrienden zijn moeten bijzonder dankbaar zijn.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 jan 2013 - 20:00:
*plet hug aan Emma*

Dorien heeft een geweldige glimlach! Me jealous! En ik wil je nog een keer beter leren kennen in het echt. Want bij de meeting in Den Bosch hebben we niet veel gepraat.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2013 - 13:54:
(Ik vind dit topic echt veel en veel te leuk om weer in de vergetelheid te laten raken. (:
Stiekem ga ik af en toe als ik een rotdag heb gehad terug naar dit topic en lees ik de laatste post van Dorien en dan is mijn dag toch weer een stuk beter. Er zou voor iedereen zo'n post moeten zijn. ^_^)

Ik heb het echt super gezellig gehad met Yara op de meeting. Zo'n leuk en vrolijk meisje. ^_^
En ik vind het super gezellig dat we om de zoveel tijd Whatsappen en praten over van alles, van FF tot jongens tot wat voor baard we zouden willen hebben als we zelf jongens waren en toekomstplannen en Nicki Minaj als Furby en gewoon alles. En en harstikke lief dat ik altijd mag stalken als ik mijn hart wil luchten. Yara be awesome.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2013 - 17:17:
Emma heeft zo'n leuke persoonlijkheid & mooi uiterlijk, dat ze basically met iedereen bevriend kan zijn en toch hangt ze op FanFic.nl rond en dat is stiekem echt heel erg vererend. Jap.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 17 maart 2013 - 17:54:
Bo is echt heel erg grappig. Vaak zegt ze dingen die echt hilarisch zijn. Ook is ze echt een schat van een mens, voor zover ik haar ken, en toch staan de koekepannen altijd klaar. We moeten een keertje meeten.
Eigenlijk met iedereen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2013 - 18:11:
Ach Bodine, ik vind alles wat je zegt echt hartstikke lief, maar doe niet alsof ik ergens betere vrienden kan vinden dan hier. Ik heb hartstikke aardige en grappige vrienden buiten FanFic, maar ik zou niemand evenveel toevertrouwen als ik wel bij jullie doe. Jullie zijn allemaal heel erg lief en betekenen allemaal heel veel voor me. ^_^

Ik vind het super leuk om Marije hier weer wat vaker te zien en ik ben echt super blij voor haar dat ze zo'n leuk vriendje aan de haak heeft geslagen! Zo'n lief meisje verdient een even lief vriendje.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 17 maart 2013 - 21:27:
Ik vind het echt heel erg awesome dat Emma het forum weer laat leven en zulke leuke oude topics omhoogtrapt.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2013 - 22:13:
Daan is mijn fandommaatje & she's awesome.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 17 maart 2013 - 22:17:
Bodine is iemand bij wie ik zo'n beetje alles kwijt kan, iemand met humor en gewoon een gezellig persoon.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 17 maart 2013 - 22:20:
Jess herinnert me er steeds aan dat er bijna weer Doctor Who is, mwhiii.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 18 maart 2013 - 16:13:
Jullie zijn allemaal lief.
En ik ken hier helemaal niemand die dat niet is.
Dat is geruststellend.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17