Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Multitasker...

Multitasker...

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 27 juli 2009 - 17:33:
Mijn familie komt donderdag thuis van reis, en ik ben dus al bijna twee weken alleen thuis. Whoei, verantwoordelijkheid, fijn...
Nuja, op sommige punten is het wel fijn, vooral de rust en zo (gemeeeen), maar ik word helemaal gek van alle 'jobs' die ik nu mag doen!!

-student: herexamens blokken.
-schrijver: voor jullie, mijn lieve lezertjes.
-dierenverzorgster: de kat (James), de rat (Murphy) en de vijf kippen (Flup, Plankgas, Banzai, Cookie en Fly) voorzien in eten/drinken/schone leefruimtes/vermaak/aandacht.
-secreraresse: het beantwoorden van mijn vader zijn telefoontjes van minstens drie klanten per dag die niet doorhebben dat meneer zich op een ander continent bevindt en momenteel niet te bereiken valt over order zoveel-en-zoveel.
-wasserette-eigenaar: mijn eigen kleren plus de handdoeken en zo van het bedrijf wassen (normaal doet mijn moeder dat).
-professionele entertainer: doorlopend bezoek of telefoon van mensen die mij missen (wat ben ik toch populair...).
-electricien: vanochtend lagen alle telefoonlijnen in huis én van het bedrijf plat en heb ik met Isabelle in de kelder die stomme stoppenkast moeten zoeken.
-schatgraver: ik probeer mijn kamer op te ruimen want na de afgelopen weken kom ik onder elke laag interessante rommel een nieuwe tegen, en het einde is nog niet in zicht...

So there you have it, mijn ongelooflijk spannende leven -_-' Ik ben in een zeurbui vandaag, dat wil je gewoon niet weten!
Wie wil er levens ruilen?



Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 27 juli 2009 - 21:11:
Okay, ik weet genoeg.
Ik hou mijn leven. :x

Sterkte.

RedHill
RedHill

RedHill is offline

[80]
RedHill zei op 28 juli 2009 - 12:19:
De namen van die kippen zijn buitengewoon hilarisch.

En je bent niet de enige met een rommelige kamer. Het enige verschil is dat het bij jou waarschijnlijk beter word, en bij mij alleen maar erger.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 28 juli 2009 - 12:28:
De namen van die kippen zijn buitengewoon hilarisch.

En je bent niet de enige met een rommelige kamer. Het enige verschil is dat het bij jou waarschijnlijk beter word, en bij mij alleen maar erger.

Flup was onze eerste kip (zusje Quick is dood), Plankgas heeft maar één poot, Banzai is agressief, Cookie heeft de kleur van chocoladekoekjes, en Fly is niet gekortwiekt en vliegt dus de hele tijd over het hek. Hilarisch én betekenisvol.

En ik ruim op, en een halfuur later is het weer een rommel. Vraag me niet hoe ik het doe, het is gewoon zo... ><

Suspicious
Suspicious

Suspicious is offline

[26]
Suspicious zei op 28 juli 2009 - 17:27:
Nee, liever niet. Ik behoud liever mijn leven.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 28 juli 2009 - 23:09:
stel alles uit. dat is leuk. tot dat je het allemaal weer moet opruimenen. en je kippen zijn geweldig^^

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 31 juli 2009 - 16:58:
Plankgas heeft maar één poot


You killed me.

xXMoonXx
xXMoonXx

xXMoonXx is offline

[8]
xXMoonXx zei op 31 juli 2009 - 18:50:
Hmm, tot het punt van de kippen was ik akkoord te ruilen van leven (Enge beesten Ö)
Ik zit namelijk in een godvergeten gat in de Ardennen met men hele familie in iets dat het meest lijkt op een revalidatiecentrum x bejaardentehuis met uitzicht op een bouwwerf. Ow, EN ik heb de helft van de tijd geen bereik met men gsm -_-

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 31 juli 2009 - 22:58:
Arme jij XD