Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Ik heb de hele nacht niet kunnen slapen ...

Ik heb de hele nacht niet kunnen slapen ...

lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 1 aug 2009 - 9:14:
Omdat ik mij heel schuldig voel over iets
en ik raak er maar niet van af, van dat schuldgevoel.
Kijk, Gistere avond, vrijdag avond is het uitgaans avond voor mij en een groepje vrienden. Dus gistere na veel heisa bij ons thuis mij fatsoenlijk kunnen klaar maken en dan naar de reflex vertrekken ^^
ik kom daar aan, en zoals gewoonlijk staan er weer nieuwe mensen bij. Maar deze mensen waren echt freaky. naja maar ik trok me dat niet aan en negeerde hem een hele avond Whahahaaa
maar toen begon het, ze trakteerde een fles champange, 4 passoa's puur naar binnen geslagen in nog geen 5 seconde. en nog vies bier
en ze speelde goede muziek ^^, maar Mr. MJ was daar ook!
Oké, ik noem hem zo, omdat ik heb leren kennen op een liedje van Michael Jackson ^^, Van de moment dat ik hem zag was ik een beetje verkocht aan hem! maar ik kon niet eens fatsoenlijk met hem praten omdat P. -Ik hoor en typ zijn naam niet graag today- al een half jaar een oogje op mij heeft. En ik wees hem steeds af enzo. Julie kan geen gevoelens kweken. Ja telkens als ik met een andere jongen wil praten komt hij naast me staan, of verhinderd hij onopvallent dat ik niet kan praten met die jongen
En gistere stond Mr. MJ daar weer leuk te wezen op de muziek. En ik was zat ^^
en dan ineens gebeurde het! hij stond ineens achter mij en kuste mij!!
ik was op dat moment zo 'AAAAAAAAAAAAAAAA'
en hij nam mij mee naar zo'n aparte kamer en blablabla en daar heb ik dan een drankje van €8 gekregen en toen ik de tijd in het oog kreeg zag ik dat ik al een kwartier te laat buiten was!! Dus ik in 5 minuten dieje straffe drank op en hij meegaan enzo hand in hand ^^
Na wat zever dat ik optijd naar buiten moest komen besefte ik iets belangrijk.
Ik heb P. gekwetst en ik voel mij er echt niet goed van!
ik wil hem niet kwijt als vriend! Hij is like mijn beste vriend en Mr. MJ is zijn beste vriend en nu hebben die ruzie door mij en nu voel ik mij nog meer schuldig! en volgende week geeft P. een groot feest en ik mocht blijven slapen en Mr. MJ ook ö en ik heb een gevoel dat ik niet meer mag gaan naar dat feestje.. !!!
Danm ik ben sad >.<
Srry , maar ik had het even nodig om dit topic te maken.



TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 1 aug 2009 - 16:04:
Das serieus ***
Mja, je kan je gevoelens toch niet tegenhouden?
Misschien kan je proberen om die ruzie op te lozen of met P. er over praten?
Hij kan toch niet verwachten dat jij hem ook leuk vindt?
Lekkere vriend is dat.
Het is alleen klote dat jij zijn beste vriend leuk vindt ><

lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 1 aug 2009 - 16:36:
Naja, Mr. MJ is er vandaag mee gaan praten, hij is niet meer kwaad, maar hij was gewoon verschoten.
Maar dan nog iets, Mijn feelings blijven nooit lang. Wat wilt zeggen dat ik eigelijk nooit Echt Echt verliefd word. En Mr. MJ neemt het wel serieus merk ik

Ik lig in de knoop met mezelf.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 1 aug 2009 - 19:06:
Als hij echt een vriend is, en ni alleen verliefd op u, zal hij zich erover moeten zetten. Like you said, liefde kunde ni kweken. Ik heb dezelfde situatie gehad me Amos, mijn beste vriend, en hij heeft zich daar me veel moeite gewoon overgezet.
Hij zal er zich over moeten zetten, en gij moet het met Mr MJ zelf uitwerken. En als ge dan toch ni samenblijft, so be it. Daar moeje op u 17 nog ni teveel over nadenken.

lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 2 aug 2009 - 20:47:
Ik ga zien hoe het morge allemaal verloopt. Mijn eerste date met Mr. MJ ^^
Spannend ^^, De eerste keer helemaal alleen met hem.
Als ik dat 1ne moment niet meerekend ^^