Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » help ;'(

help ;'(

1 2 3 4 5 6 7
UnknownRiot
UnknownRiot

UnknownRiot is offline

[1054]
UnknownRiot zei op 2 aug 2009 - 18:41:
Ik verveel me 24/7 de laatste tijd en als ik me verveel gaak vreeten en dan word ik dik en ik ben al fucked up dik dus wie weet iets om verveling tegen te gaan ;o



KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 17 aug 2009 - 14:53:
ga naar de buurman (als die stom is) en zeg dat je aan het mozaiken bent, en of ze nog scherven hebben. pak dan een vaas en sla hem stuk. ren weg.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 17 aug 2009 - 14:53:
Barst midden in een drukke straat in tranen uit, en roep dan met een hoog, triest stemmetje "Mammie? Mijn sokken zakken af!"

lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 17 aug 2009 - 14:54:
Of Sms naar je mama dat je nog maar 1 sok hebt om aan te doen!

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 17 aug 2009 - 14:54:
whaha.
die is goed!

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 17 aug 2009 - 14:59:
Hack de site van een concerthal en pas de concertkalender aan met de meest waanzinnige namen, en zet overal "tickets beschikbaar" bij. Kijk dan hoeveel mensen er effectief intrappen en helemaal hysterisch worden omdat AC/DC, Metallica, The Rolling Stones, Tokio Hotel, Avril Lavigne, Linkin Park, Fall Out Boy, Rihanna, Evanescence, My Chemical Romance én Lady Linn in één maand tijd allemaal onverwacht naar België komen!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 17 aug 2009 - 15:29:
Damn, Dorien, jij bent een vat vol verassingen x)

Bel naar een pizzeria en naar een afhaalchinees
en houd dan de telefoons tegen elkaar x)

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 17 aug 2009 - 15:40:
DAT IS LEUKK!!
bel mensen in de buurt en zeg hysterisch dat je bent gekrompen. vervolgens trek je de kleren van je ouders aan en ga je bij ze langs.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 17 aug 2009 - 15:42:
DAT IS LEUKK!!
bel mensen in de buurt en zeg hysterisch dat je bent gekrompen. vervolgens trek je de kleren van je ouders aan en ga je bij ze langs.


Mwhaha die's ook goed
Bel je moeder op het werk dat je onzichtbare vriendje met je uit wil maar dat je geen leuke kleren hebt en je dus wilt winkelen met haar ><

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 17 aug 2009 - 15:48:
maar foldertjes waarop staat dat de buurman vanmiddag een feest geeft en als kadootje houtblokken wil. vervolgens deel je die uit en wacht je lief tot de buurman begint te schreeuwen.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 17 aug 2009 - 16:30:
Ga naar een Metalfestival, tackle een zware metaler, trek een Tokio Hotel-shirt over zijn hoofd zodat zijn armen klem zitten en duw hem in de moshpit. Sluit vervolgens weddenschappen af in hoeveel stukjes hij zal worden teruggevonden.

copyright: zusje Annelies

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 17 aug 2009 - 16:31:
Koop een opblaaspop, kleed ze aan, ga ermee op restaurant en stop de mond vol frieten.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 17 aug 2009 - 16:32:
Boor 3 gaten in een watermeloen, leg ze in het ballenrek van de bowlingzaal, bestel een drankje en geniet van de show...

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 17 aug 2009 - 16:34:
Entertain stilstaande automobilisten op een druk kruispunt of bij een stoplicht door met heel veel mensen en een boombox de straat op te rennen en Thriller te dansen.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 17 aug 2009 - 16:36:
1 ballon, 1 fles helium... Uren spelplezier!

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 17 aug 2009 - 16:38:
Ga verkleed als Mickey Mouse staan liften op de snelweg met een bordje 'Parijs'.



1 2 3 4 5 6 7