Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Hoe kan dat nu? O.o

Hoe kan dat nu? O.o

KIKAxSLET
KIKAxSLET

KIKAxSLET is offline

[265]
KIKAxSLET zei op 11 aug 2009 - 16:15:
Serieus, als ik een nieuw topic start in het subforum 'vragen', komt hij niet bij actieve topics terecht. O.o

Maar goed, ik snap ook iets niet goed. Dus, als ik een deel online post, staat het deel er wel, maar hij komt niet op de homepagina van Fanfic terecht. En de datum bij 'bijgewerkt sinds' blijft maar op Februari staan. Ö



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 11 aug 2009 - 16:33:
Je moet bovenaan bij 'aanpassen 'lezen' 'verwijderen' op aanpassen klikken, en dan op opslaan.
En FYI, nu we hier toch een topic over hebben: die functie dient niet te worden misbruikt als een soort gratis spotlight om je verhaal op de voorpagina te krijgen. Als er een nieuw hoofdstuk bijstaat, fijn, maar ga niet alle vijf voet je eigen verhaal omhoog duwen, dat is kinderachtig en dwaas. De mensen voor wie dit bedoeld was, zullen het zelf wel weten.
Dat over het vragen-forum kan ik je niet mee helpen, dat is alweer een vraag voor onze beheerder Rutger.

Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 11 aug 2009 - 18:28:
Je moet bovenaan bij 'aanpassen 'lezen' 'verwijderen' op aanpassen klikken, en dan op opslaan.
En FYI, nu we hier toch een topic over hebben: die functie dient niet te worden misbruikt als een soort gratis spotlight om je verhaal op de voorpagina te krijgen. Als er een nieuw hoofdstuk bijstaat, fijn, maar ga niet alle vijf voet je eigen verhaal omhoog duwen, dat is kinderachtig en dwaas. De mensen voor wie dit bedoeld was, zullen het zelf wel weten.
Dat over het vragen-forum kan ik je niet mee helpen, dat is alweer een vraag voor onze beheerder Rutger.


Ik wou er ook geen misbruik van maken, ik vroeg het me enkel af, omdat ik het een beetje raar vond dat er bij 'bijgewerkt sinds' stond '12 februari 2009'. En bij anderen kwam dat niet, en dat vond ik raar. ^^