Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Nerveus oO

Nerveus oO

UnknownRiot
UnknownRiot

UnknownRiot is offline

[1054]
UnknownRiot zei op 12 aug 2009 - 11:16:
Ik moet dus ,omdat ik vmbo-T doe en naar de 3de ga ,naar een andere locatie. (school)
Alle vmbo T kinders moeten daarheen ,en alle lagere niveau's moeten weer naar een andere locatie. maar laat ik nu net met alle kidneren die ik kèn die die ook naar die school gaan waar ik heen ga ruzie hebben,dus moet ik daar alleen heen fietsen enalles weetje ,maar er staat in de brief alleen dat ik dan om 9 uur op school moet zijn,maar niet waar enzo en nu ben ik kats nerveus voor dan? En ik kan dus ook niet metiemand samen gaan..

Want ik ken daar bijna niemand ,alleen oude klasgenoten maar die mag ik neit , en ik ken aaron maar hij gaat naar de 4de en die moet dus pas om 11 uur daar zijn ö



KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 12 aug 2009 - 15:52:
ik snapte er even niks van, maar nu heb ik het door
In nderland begint school nu al, in België hebbe nog vakantie tot en met de 31ste, wij beginne pas op 1 september terug

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 12 aug 2009 - 16:44:
@ KaulitzFreak, ik hoef pas op de 31e weer naar school, hoor x'D En ik woon ook in Nederland

En on-topic... Weet ik even niets te zeggen
Ik was ook heel nerveus toen ik naar de vierde ging, want daar kende ik niemand, want ik kwam uit de tweede. Maar je moet zo denken, als je daar niemand kent, dan hebben ze ook geen vooroordelen over je zoals die mensen waar je ruzie mee hebt, en dan kan je gewoon helemaal opnieuw beginnen

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 aug 2009 - 16:49:
*medelijden*
Bellen naar de school en vragen om meer uitleg? Hulp vragen is geen schande.
En ik weet hoe het voelt, ik ben dan zogenaamd 'volwassen' en ik haat het om ergens heen te gaan op mn eentje, en zeker als ik de plaats niet goed ken en zo... Maar dat komt mss ook omdat ik een stomme sociale stoornis heb.

UnknownRiot
UnknownRiot

UnknownRiot is offline

[1054]
UnknownRiot zei op 13 aug 2009 - 9:37:
@Nadezhda
Vooroordelen hebben ze toch wel want ik ben sogenaamt emo 'Lijk ik soo erg op hea >.<'. Tegenwoordig ben je al emo/gothic met zwarte nagellak.. ¬¬

@CosmicPurple
Dat heb ik ook altijd;x
Dat heb ik zelfs als ik bijv. eerste uur vrij had, vorig jaar en dan sat ik helemaal zenuwachtig op de fiets mezelf wijs te maken dat ik niet egt eerste uur vrij had enalles terwijl ik best wist dat dat wel zo was.
Zelfs als ik bij een vriendin ga slapen heb ik dat 'Straks bedoelde ze een andere dag en dan kom ik er nu aan met al mn spullen enzo'.
Ik word heel snel nerveus als ik ergens alleen heen moet ofso oO

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 13 aug 2009 - 13:48:
@Nadezhda
Vooroordelen hebben ze toch wel want ik ben sogenaamt emo 'Lijk ik soo erg op hea >.<'. Tegenwoordig ben je al emo/gothic met zwarte nagellak.. ¬¬

@CosmicPurple
Dat heb ik ook altijd;x
Dat heb ik zelfs als ik bijv. eerste uur vrij had, vorig jaar en dan sat ik helemaal zenuwachtig op de fiets mezelf wijs te maken dat ik niet egt eerste uur vrij had enalles terwijl ik best wist dat dat wel zo was.
Zelfs als ik bij een vriendin ga slapen heb ik dat 'Straks bedoelde ze een andere dag en dan kom ik er nu aan met al mn spullen enzo'.
Ik word heel snel nerveus als ik ergens alleen heen moet ofso oO

Dat laatste heb ik ook

UnknownRiot
UnknownRiot

UnknownRiot is offline

[1054]
UnknownRiot zei op 13 aug 2009 - 18:04:
(...)
Dat laatste heb ik ook


ARme jij. IK weet hoe irritant dat gevoel is

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 13 aug 2009 - 18:08:
(...)

ARme jij. IK weet hoe irritant dat gevoel is

Very very irritant ><
Maar ik begin er vanaf te komen, woei!

KimxBill
KimxBill

KimxBill is offline

[43]
KimxBill zei op 13 aug 2009 - 19:13:
ik heb vakantie tot 7 september (woon in nederland)