Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » F**k you!!

F**k you!!

1 2 3 4 5 6 7 8
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 aug 2009 - 17:26:
STOP G*DVERD*MME ALLEMAAL MET MIJN VERHALEN TE PIKKEN VOOR IK EEN ONGELUK DOE!!
Dat is nu de zoveelste keer en ik kan niet zeggen hoe BEU ik het ben. Ik zit hier gewoon te trillen achter mijn pc, zo razend. Dat zijn mijn verhalen waar iemand gewoon zijn eigen naam onder zet! En dat kan blijkbaar zomaar, op het grote anonieme internet.
En de eerste die nu intelligent komt doen en iets zegt in de zin van 'het zijn maar fanfics, je weet dat het kan gebeuren als je die op een publieke site post' sleur ik door de internetkabel en wurg ik met de darmen van die plagiaatmongool!
*schreeuw van frustratie*
VERZIN ZELF IETS! WEES ORIGINEEL!
En waarom ook altijd die van mij??
Waarom schrijf ik trouwens nog, als ze toch steeds maar gepikt worden?
Zal ik eens gewoon ophouden met schrijven? We zullen eens zien of ze het ook kunnen als ze het zelf moeten doen! Copypasten kan iedereen!

Morons.

Mijn excuses, dat moest eruit.



Jolien
Jolien

Jolien is offline

[703]
Jolien zei op 25 aug 2009 - 23:16:
Oké, voor ik me té kwaad ga maken:

Dorien, ik vind het echt heel jammer dat mensen zo zielig zijn om andermans verhalen te jatten, zelf heb ik het ook al meegemaakt. Maar hier een topic aanmaken en met z'n allen achter dat kind aangaan kí¡n gewoon echt niet. Contacteer dan toch een moderator van Quizlet zelf, desnoods haal je de í­nternetpolitie erbij, maar dit gaat mij even te ver. Ik heb serieus heel hard zitten nadenken of ik hier mijn reactie zou plaatsen, of in het modforum waar de users het niet kunnen lezen. Maar ik doe het gewoon hier: iedereen mag meegenieten want ik heb serieus wat te zeggen aan jullie allemaal!

Hoe, serieus, hoé halen jullie het in jullie hoofd om dat kind helemaal verrot te schelden? Daar kan ik echt niet bij, écht niet. Wat ze ook gedaan heeft. En zeker jij Dorien, als één van de ouderen hier, zou jij juist moeten weten dat je zoiets op een volwassen manier moet oplossen, niet door verrot te schelden. Het maakt me op dit moment echt niet meer uit wat dat kind gedaan heeft, jíºllie reacties crossed the line, en nog geen klein beetje ook! Even met een heel legertje gaan bombarderen, dat vind ik nog zwakker dan een verhaal stelen.

EN ALS DIT NOG ÉÉN KEER GEBEURD KRIJGEN JULLIE ALLEMAAL EEN BAN, BEGREPEN?

En dat meen ik serieus, maar dan ook héél serieus. IK SCHAAM ME GEWOON VOOR JULLIE. En iedereen die dat kind heeft zitten uitschelden of haatberichtjes heeft zitten sturen, krijgt zometeen een waarschuwing.

Dorien, als jij je verlaagt tot dat niveau, denk ik dat we toch nog eens een tweede keer moeten nadenken over jouw moderatorschap.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 25 aug 2009 - 23:17:
Wij schelden haar niet verrot.
Wij blijven superbeleefd!

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 25 aug 2009 - 23:20:
Ik weet dat je gelijk hebt.
Maar ik, dorien en ook nadezh kunnen nu uit ervaring spreken.
Wij worden constant gepakt [en dan vooral Dorien].
Het is gewoon niet meer mensenlijk om je netjes te houden als het zo vaak gebeurd!
Ik vind dat dit buiten moderatorschap staat. En ze stuurde die berichten op Q, daar is ze géén mod.
Oké, hier wel. En ze had het misschien niet moeten aansporen. Maar ik weet zeker dat het zonder haar toch wel zo zou zijn uitgelopen. Iedereen kent ieder.
Het spijt me dat je hier zo boos om bent geworden.
Maar het spijt mij niet wat ik tegen haar heb gezegd.
Ik meen het.
Er zit de waarheid in.
En de waarheid mag gesproken worden.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 25 aug 2009 - 23:20:
Twijfelen over Doriens moderatorschap?
Dat is toch dom, zij komt alleen op voor auteursrechten.
Zij scheld niet, ze zegt het op een beleefde manier,
wat misschien nog harder aan komt.
Zij scheld niet. Herlees haar reacties.
Je zult geen scheldwoorden vinden, enkel harde waarheden.

Jolien
Jolien

Jolien is offline

[703]
Jolien zei op 25 aug 2009 - 23:25:
@Twincest: Jullie zijn echt niet de enige wiens verhalen gejat worden. En inderdaad, het is niet hier gebeurd. Maar als buitenstaander heb ik hier wel gelezen hoe iedereen hier elkaar opgestookt hebben om achter dat kind te gaan. En dan vooral Dorien. Mij goed, ga der maar achteraan, maar dat opstoken hoeft hier niet te gebeuren, dat doe je maar ergens anders. Moet ik echt altijd babysit spelen, hier?

@ Kayley: Andere users opzetten en weet ik veel wat, dat hoort een moderator niet te doen, dat hoort NIEMAND te doen. Ik ben ook mod op Schrei.nl, en dat had ik daar eens moeten proberen, ik had al lang een permanente ban aan mijn been hangen.

Verder ga ik hier niet meer over duscissiëren, ik moet nog genoeg waarschuwingen uitdelen.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 25 aug 2009 - 23:27:
Natuurlijk.
Doe je best.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 25 aug 2009 - 23:29:
Okay, nu voel ik me toch een beetje schuldig.
En trouwens, ik scheld niet.
Ik vind het gewoon onbegrijpelijk waarom mensen verhalen stelen, en dit is de eerste keer dat het mij gebeurt, dus ik overreageerde misschien een beetje. (Is dat een woord? Overreageerde?)
Ik heb trouwens aan haar mí­jn excuses al aangeboden voor de scheldwoorden.
Maar ik vind het wel laag dat ze mijn verhaal steelt - dat überhaupt mensen verhalen stelen.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 25 aug 2009 - 23:31:
Je hoeft je niet schuldig te voelen hoor.
Iedereen heeft gereageerd uit eigen intiatief.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 25 aug 2009 - 23:31:
@Jolien
Oké, we hadden niet mogen opstoken en schelden,
maar we konden dit gewoon niet laten gebeuren.
Maar straf daarom Dorien niet door haar modschap af te pakken.
Ze overreageerde (Ja Nadezh, dats een woord) omdat het bij haar zo
vaak gebeurt. Dat kan toch? Ik zou ook helemaal pissed of zijn.

@Nadezh
Ik snapt het ook niet.

Discoverxme
Discoverxme

Discoverxme is offline

[104]
Discoverxme zei op 25 aug 2009 - 23:34:
Niet iedereen heeft gescholden! Oké, een paar scheldwoorden zijn gevallen ik weet niet door wie maar ze verdiende het ;x
Ik heb haar trouwens niet uitgecholden, alleen de harde waarheid gezegd... Ze moet gewoon goed begrijpen dat verhalen stelen onacceptabel is...

Jolien
Jolien

Jolien is offline

[703]
Jolien zei op 25 aug 2009 - 23:42:
Dat maakt mij niet uit, het aanzetten tot en dit topic lekker laten uitlopen tot een hele rel op een andere site, is voor mij redenen genoeg users te waarschuwen en modschap af te nemen.

Dat doe je gewoon niet, los het dan tenminste op een waardige manier op, om eerlijk te zijn vind ik jullie gedrag nu nog tien keer erger dan dat van die copycat.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 25 aug 2009 - 23:45:
Niet mee eens.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 25 aug 2009 - 23:49:
Ook niet mee eens.

Als ik het goed heb, probeert FanFic creativiteit te stimuleren en te motiveren. Wat Dorien deed, is hetgeen waar FanFic zo voor vocht, verdedigen. Zij zette ons niet aan. En als haar modschap daardoor in het nauw komt, ben ik bereid alle schuld op mij te nemen!



1 2 3 4 5 6 7 8