Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » 12jarige aan de drugs

12jarige aan de drugs

UnknownRiot
UnknownRiot

UnknownRiot is offline

[1054]
UnknownRiot zei op 15 aug 2009 - 12:48:
Oke. ik las dus een stukje van een msngesprek met mn zusje mee en sei praat met son jongen en hij vraagt of zei het erg vind als hij een vriendin van haar (die 12 ofso iets is?) drugs geeft. Dus mijn zusje zegt van wel.
En hij helemaal van , aawh kom op enso. van ik ga het tog wel een keer met har doen (drugs gebruiken) enalles.
maar kom op. dan ben je tog ook neit helemaal lekker. ikbedoel als hij het gebruikt moettie self weten maar je gaat tog geen 12jarige meisje drugs geven voor de lol? Ik bedoel , oke uitproberen mag ofso , maar ik ken haar , en ik weet zeker dat als ze het 1 keer doet en iemand anders vraagt dan weer van wil je drugs dan denkt ze denkik van Ik heb het nu tog al een keer gehad dus waarom niet..
Laike, ik ken mensen die aan de drugs zitten enalles en selfs hí¹n zeggen dat ik eraf moet blijven, sommige van hun gaan zelfs laike overbeschermend doen .of ze mn broer/zus zijn ofso dat als ik ook maar 1 keer drugs neem ze me wat aan doen ofso.. Laike , ik vind hem ziek zegmaar ¬¬



KIKAxSLET
KIKAxSLET

KIKAxSLET is offline

[265]
KIKAxSLET zei op 15 aug 2009 - 21:49:
Drugs geven aan een kind van 12? Oo
Dude, die moet nodig eens bij de dokter langs.
Straks vernield die dat kind haar leven nog, door dat spul.

Whipple
Whipple

Whipple is offline

[194]
Whipple zei op 15 aug 2009 - 21:59:
Drugs geven aan een kind van 12? Oo
Dude, die moet nodig eens bij de dokter langs.
Straks vernield die dat kind haar leven nog, door dat spul.

idd..