Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Hellup!

Hellup!

1 2
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 23 aug 2009 - 22:03:
Oké, ik heb nog maar 1 week zomervakantie dus ik begin te flippen.
En dat komt omdat ik vanaf dit jaar naar emt moet. (economiemodernetalen)
En je zou zeggen dat dat nou niet zo'n probleem is, wel dus! ;l
Ik zat eerst 4 jaar in wetenschappen.
Dat is zo'n beetje de high-society op onze school.
Ik weet niet hoe of waarom maar wij dwingen overal respect af.
En nu moet ik naar emt.
Het zou nu niet zo erg zijn als het gewoon daarbij bleef.
Maar heel die klas haat mij en die band in die klas is zo sterk.
Die hebben zo'n we against the world mentaliteit, een beetje een eiland zeg maar
ik ga dus nooit opgenomen worden in die groep
het enige dat ik kan krijgen is gepest
en daar heb ik na 10 jaar gepest te worden geen zin in
*Sigh*
En ik heb nu ook veel vrees dat ik helemaal ga veranderen door dat gepest:
spijbelen, slechte punten, nog meer teruggetrokken

*Sorry moest het even kwijt*
Iemand die er een oplossing voor weet?
Ik kan niet naar een andere school want dat is OF te moeilijk OF te ver OF mijn broer zit op die school en wij gaan NO WAY op dezelfde school.
*Nog ergere Sigh*



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 23 aug 2009 - 23:41:
Wij zijn water en vuur.
Plus het is de grootste crapuulschool in de omgeving.
Plus het is een school gericht op praktijk en ik heb 2 linkse handen.

I'm hopeless

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 aug 2009 - 9:40:
Aww, Kayley
Ik snap echt niets van het Belgische schoolsysteem, maar ik snap het oh-my-god-vreselijke-klas-probleem, want dat had ik in de eerste ook. Alleen waren dat bij mij óf jongens die in de pauzes bussen deodorant aanstaken, óf meisjes die in de pauzes op "jongensjacht" gingen en dat dus ook keihard door de gang schreeuwen (ik schaamde me dood). En dat had je mij dus. Ahum.

Ik zou eerlijk gezegd geen oplossing weten, maar probeer er het beste van te maken (en dat is makkelijker gezegd dan gedaan, I know) en als het je tot hier zit, zijn wij er om je te troosten

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 aug 2009 - 10:41:
Ik kom van de humane, en wij hadden twee eilanden binnen onze klas. Eigenlijk was elke klas een eiland in ons jaar, behalve de latijnse en de latijn-griekse, die voelden zich gigantisch veel beter dan de rest van de wereld omdat ze klassieke talen deden en trokken altijd samen (ze zaten ook maar met zes of zeven in een klas).
En humane A (mijn klas) en humane B leefden op constante voet van oorlog. Dat was echt niet grappig meer. En wij moesten altijd samen op uitstap, vreselijk gewoon. Met de emt konden we wel opschieten, maar met de we-wi dan weer absoluut niet, maar dat kwam vooral door bepaalde mensen die iets hadden tegen de humane... Highschool is a jungle.
Wat ik wil zeggen: in elke klas, zelfs in de meest gesloten eilanden zijn buitenbeentjes. Bewijs: ik en Amos, mijn beste vriend. Wij hadden mee een pesthekel aan de B-klas, maar binnen de klas trokken we dan weer partij voor het 'oude' eiland, eigenlijk vooral uit verveling, en binnen dat eiland kon eigenlijk iedereen de pot op. Zo'n mensen heb je overal, en die staan meestal wel erg open voor nieuwelingen. Hou je een beetje low-profile, er moet toch zeker iémand in die klas zitten met wie je overweg kan? En ga vooral niet bij elke pauze je oude klas opzoeken, dan sluit je jezelf nog meer af want dan lijkt het alsof de nieuwe klas niet goed genoeg is.
Goeie moed, dat loopt wel los (:

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 24 aug 2009 - 10:50:
Highschool is a jungle indeed. Maar het lukt je vast wel - alle begin is moeilijk maar alles kan beter worden, toch? En zoals hierboven al gezegd is: een beetje op de achtergrond blijven, en je niet gaan opstellen als een anti-emt die helaas in die klas moet komen zitten, want dan krijg je net die negatieve reacties. Ik geloof niet dat er een klas is die integraal een hekel aan je heeft, er moét echt wel iemand zijn die met je wil omgaan. En ja, inderdaad niet altijd naar je oude klas gaan - als je bij die nieuwe klas probeert te blijven dan geef je ook een beetje een signaal van "Hey, ik probeer hier te integreren!" en dat zullen zij -hoe groot hun eiland ook is- stiekem toch een beetje appreciëren. Good luck, en wanhoop niet te veel. Het komt wel goed!



1 2