Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Ongeluk

Ongeluk

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 25 aug 2009 - 13:41:
Mijn nicht Kimberly, 19 jaar, heeft een auto-ongeluk gehad 3 weken geleden.
Ze was met haar vriendje en 2 vrienden naar een fuif geweest, en ze waren alle vier zat. Toen zijn ze over kop gegaan, de voorruit barstte, de achterruit,... De deur zat klem, dus mijn nicht trappen tot die open ging. Toen vluchtte ze naar het dichtsbijzijnde huis. Haar armen, schouder, rug, zaten vol schrammen en glas. Zij en die 2 vrienden zijn toen gevlucht, dat vriendje bleef bij de auto omdat het zijn schuld was.

Nu is het gisteren pas uitgekomen. Het stond in de krant, kwam op het nieuws, de politie kwam bij hen thuis maar technisch gezien had zij niets misdaan. Ze zweeg tegen haar ouders en de familie, maar Kimberly droeg sjalen en lange truien (En het is zomer dus dat viel op x]). Uiteindelijk kwamen ze erachter.

Het gebeurde trouwens op de boomsesteenweg.
Maar dus, die was bijna dood geweest. *Sigh*
Ik schrok me een hoedje toen ik het hoorde 10 minuten geleden.



KIKAxSLET
KIKAxSLET

KIKAxSLET is offline

[265]
KIKAxSLET zei op 25 aug 2009 - 15:49:
Ik heb het al op Quizlet gezegd, maar nogmaals; Sterkte, meid. (;

Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 25 aug 2009 - 16:12:
O.O
Ik heb net je verhaal gelezen op Quizlet, over je verleden. Serieus, ik heb respect voor je dat je het durfde er op te zetten. En ik vind het zo erg hoe de mensen je behandelden. Vooral die ene Hans. Ik kan serieus om zo'n dingen kwaad worden. Dat doen omdat je van uiterlijk en vorm wat anders bent. Sorry, maar voor mijn part mag Hans wegrotten. Hij behandelde je als een stuk vuil en daar kan ik serieus niet tegen. ._.