Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » familie is het belangrijkste dat je hebt.yeaaaah right -_-

familie is het belangrijkste dat je hebt.yeaaaah right -_-

realchick
realchick

realchick is offline

[80]
realchick zei op 29 aug 2009 - 5:54:
pfoeee ze zeggen altijd dat familie het belangrijkste in je leven is en dat je daar het meest van houd.nou fak dat,ik heb een hekel aan mn familie en dan heb ik het over de kant van mijn vader.seriously vroeger kon ik niet met me vader opschieten,2 jaar geleden veranderde dat en kon ik heel goed met m opschieten,tot deze vakantie.weetje hij heeft het nu echt bereikt dat ik zeg van; sorry ik heb geen zin meer in jou en je kut familie.het eerste wat ze zeiden toen ik binnen kwam hier in huis was; pfoeeee je moet afvallen.like omg waar bemoeien ze zich mee,ik weet dat ik dik ben dus dat hoeven ze niet te zeggen en ik bepaal altijd zelf nog of ik ga afvallen of niet.nou toen dacht ik van; laat maar zitten ik heb er schijt aan.nou toen kwam me neef aan,dat ik lelijk ben,dat ik geen familie van hem ben.en nou daar kon ik niet mee zitten want ik heb 2 jaar geleden al tegen hem gezegt dat we geen familie waren,want hij heeft toen een aantal dingen gedaan die ik niet vergeet.nou komt me vader een paar dagen geleden aan met zn vriendin en ik heb er een hekel aan gekregen want hij gebruikt vrouwen gewoon en daarna dumpt ie ze.nou ik mocht die vriendin echt,maar toen werd ze vandaag ineens opdringerig en ging helemaal aan me zitten en daar kon ik niet tegen dus werd ik boos,gewoon omdat heel die familie altijd al zit te zeiken.nu komt het mooiste van allemaal hij komt thuis terug,want hij ging haar wegbrengen doet ie alsof ie gedumpt is en dat dat mijn schuld is en hij zei dat hij me haat.nou zit me tante ook nog te vloeken op me,me neef zit weer te zeiken over me gewicht en over dat ik lelijk ben,en nu word het echt te veel hoor.



Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 29 aug 2009 - 12:17:
Jezus, wat een kutfamilie o.O

Eef95
Eef95

Eef95 is offline

[59]
Eef95 zei op 29 aug 2009 - 12:43:
Dit is echt erg. Voor mij zijn mijn vriendin en familie inderdaad het belangrijkste maar die doen zoiets ook niet.

maar denk hier is over na:
als je vader (of een ander familielid) vandaag of morgen een dodelijk ongeval zou hebben hoe zou je je dan voelen. je hoeft het niet perse te antwoorden hoor.