Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » rollen cb verhaal

rollen cb verhaal

realchick
realchick

realchick is offline

[80]
realchick zei op 30 aug 2009 - 21:14:
*vriendin strify-gaat na een tijdje uit
*bf kiro
*bf strify

*naam
*leeftijd
*uiterlijk
*innerlijk
*like
*dislike

en het gaat in deze storie alleen over
kiro en strify



UnknownRiot
UnknownRiot

UnknownRiot is offline

[1054]
UnknownRiot zei op 30 aug 2009 - 22:09:
*naam
Kelsey
*leeftijd
Zeg jij maar x'D
*uiterlijk
Witblond haar met pony met van die pieken weetje wel. achter kort tot haar schouders en voor heeft se roze/paars/blauwe extensions tot haar navel. Blauwe ogen.
*innerlijk
Ze is ontzettend druk en hyperactief en als ze je niet mag dan zul je het weten ook. Verder is ze betrouwbaar en staat ze nooit met een mond vol tanden. Ze kan best een grote bek hebben als je der kwaad maakt en ziet het meteen als er iets met iemand is. Ze kan goed helpen bij anderen met problemen maar houd haar eigen problemen altijd voor zichzelf.
*like
Lolly's -- Energy drank -- Haar haar -- Make up -- schoenen -- horrorfilms --lekkere jongens. zoals se7en
*dislike
eenden -- naalden

Doe maar bf iemand. zeg jij maar van wie

Pressure
Pressure

Pressure is offline

[155]
Pressure zei op 31 aug 2009 - 19:45:
Ikke

Pressure
Pressure

Pressure is offline

[155]
Pressure zei op 31 aug 2009 - 19:48:
*naam: Madison
*leeftijd: 18
*uiterlijk: Zwart (natuurlijk) haar, groene ogen met een geel randje rond de iris. 1meter67, juist perfect gewicht. Kleed zich in wat ze zich goed voelt.
*innerlijk: Lief, betrouwbaar, jaloers, babbelkous, optimistisch en een beetje arrogant.
*like: Shoppen, Cristiano Ronaldo en StarbucksCoffee.
*dislike: Moeder en Fernando Torres.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 1 sep 2009 - 20:16:
*naam
Kola (of Kol. ik heet Nicole, maar zeg maar geen Nicole. Nicole is zo Nicolerig.)
*leeftijd
eigenlijk best wel 12, maar je mag me ouder maken. als je wilt.
*uiterlijk
blond haar tot halverwege mijn rug (het was eerst langer, tot het begin van mijn broekzakken, maar toen ging ik naar de kapper en knip-knip...), bruin/groen/blauw/grijze ogen (ja, ze zijn zegmaar - alles), heel doorsnee kleren - gewoon heel gewoon.
*innerlijk
soms heel druk, soms heel stil. als je me eenmaal aan het lachen krijgt lach ik. ik ben heel goed in dingen dubbelzinnig horen, rare dingen denken, mensjes moe maken met mijn gepraat en - en dat was het. ehm - ik zeg soms heel erg stomme dingen. laat meestal precies de verkeerde dingen vallen, rij altijd nét niet mensjes aan en kom bijna nooit te laat, tenzij mijn fietsremmen spacen. en dat doen ze vaker dan normaal. ik ben redelijk optimistisch, behalve op maandag de 8ste en woensdag de 24ste. dan zit altijd alles me tegen. altijd. een soort vrijdag de 13e, maar dan anders. ik heb vaak bad-fiets-days, kan heel lang praten over allerlei rare dingen, zoals nu. erg zelfverzekerd ben ik niet, depressief zijn kan ik niet en ik heb bijna nooit stress. wel duizenden bergen huiswerk, maar geen stress. 'straks' is waarschijnlijk het woordje dat ik het vaakst heb gezegd in mijn hele leven. ik luister redelijk dode muziek, geen th en geen cb, sorry. en ik ben té fantasievol. moordcomplotten bedenken is een van mijn hobbies^^ ik geloof dat je nu wel genoeg weet x'D
*like
winkelen, maar niet met mijn ouders, bijen (de meeste mensjes vinden ze doodeng, maar ze vliegenn grappig. een beetje zo - ja - anders), mijn nieuwe schoenen, drummen, fanfic, mensjes die ik lief vind (duh) en ehm - armbandjes.
*dislike
te arrogante mensjes, pennen die het niet doen, jeuk, spinazie.

tadí¡í¡m.