Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Ím gonna be a hero. =D Ik ga jullie redden van Evillness

Ím gonna be a hero. =D Ik ga jullie redden van Evillness

UnknownRiot
UnknownRiot

UnknownRiot is offline

[1054]
UnknownRiot zei op 5 sep 2009 - 23:03:
Ja mijn achterlijke *** zusje steelt mijn facking vrienden en blijkbaar ook nog mijn shirts als ik er niet ben?
En ik maar afvragen waarom sommige shirts opeens groter sijn =.='
Laike ,Gaat ze het tegen een vriend VAN MIJ op hyves vertellen dat ze soms mijn shirts jat =.= Like hoe snugger kun je zijn.
maaar in ieder geval, Im gonna kill her now.
Se moet gewoon bij haar eigen facking engoogige lelijke vriendjes blijven en niet naar die van mij gaan?
Fack haar serieus.
Maar ik zit dus wel even voor het goede doel.
Jaa want ik ga de wereld verlossen van DAT gedrocht dus jullie mogen me opkomen zoeken in de gevangenis weetje ^.^

--
Ohja. Papa als je dit leest, ooit van privecie gehoort?
Je moet je gewoon bij je eigen zaken houden en niet alles van mij gaan lopen opzoeken =.=' Ik zit tog ook niet jou hele hyves en netlog en dit en dat na te lezen met wat jij allemaal aan het doen bent? Doe het dan ook niet bij mij. Je ziet me tog maar laike bijna nooit dus als iemand het recht heeft om mijn spullen te doorzoeken ben jij dat al helemaal niet. en misschien een beetje vertrouwen?? ZOu ook wel aardig zijn -.-



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 6 sep 2009 - 2:27:
Kelsey
Aandachtziek kind x]
Waarom open jij zoveel topics? ^^

UnknownRiot
UnknownRiot

UnknownRiot is offline

[1054]
UnknownRiot zei op 6 sep 2009 - 9:28:
Omdat ik niks beters te doen heb en naar het beeld staaren een beetje eentonig begint te worden