Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Mezelf even voor paal zetten..

Mezelf even voor paal zetten..

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 10 sep 2009 - 20:45:
Jup.
Ik heb mezelf dus écht voor schut gezet. Kijk, ik ben wel wat gewend, maar dit was gewoon über dom!

Het zat zo. Ik was uit mijn raam geklommen, want onder mij zit een plat dak. Mijn fotocamera had ik op de vensterbank gezet en ging zo foto's maken. Allemaal leuk en aardig. Wilde ik er terug op, maar dat lukte niet in een keer. Dus toen bleef ik maar even hangen en tv gaan kijken [ja, vanaf buiten ja!].
Komt opeens de buurman naar buiten: "Gaat alles wel goed daar?" Ik kijk geschrokken om.
"Uhm, ja!"
"Oh, want ik dacht dat je je voordeursleutel kwijt was ofzo."
"Nee! Ik... zit wel vaker op het dak."

En toen wilde ik mijn kop tegen de muur aanrammen. Dat kwam er dus zó stom uit! Maar de buurman liep wel weg ><

Iemand anders iets stom gezegd of gedaan?



MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 sep 2009 - 20:50:
Zo stom klinkt het niet hoor?
Maarja XD
Um, ik doe heel vaak stomme dingen.
Zoals vandaag:
Er was twee keer gezegd dat een jongen uit mijn cluster lenzen had.
En toen kwamen we hem zo op de gang tegen. Vraag ik: "Waar is z'n bril gebleven?"
Hoezo doofheid?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 10 sep 2009 - 20:50:
Das toch niet zo stom??
Ik heb vandaag de straat overgestoken op een druk kruispunt in Gent, terwijl het rode mannetje van de voetgangers nog brandde. Ik dus rennen tussen de rijdende auto's door, want ik was al bijna te laat voor die stomme feedback, en dan word ik dus uiteraard bijna aangereden. Ik vloeken en de vinger geven aan die chauffeur, dan merk ik pas dat het een politiecombi was...
Gelukkig hadden ze belangrijkere dingen te doen en zijn ze gewoon doorgereden, maar die kerel aan het stuur bliksemde me bijna tot stof en as.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 10 sep 2009 - 20:52:
Gelukkig dat jullie het niet zo stom vinden als ik het vond.
Maar je weet ook niet echt hoe ik het uitbracht..
Maare, doof kan ik ook écht zijn ^^
En blind ook x']