Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » She is my... Bodyguard » Deel 5

She is my... Bodyguard

27 juni 2009 - 16:10

856

5

329



Deel 5

Dank jullie alweer voor de lieve reacties, jullie maken mijn dag goed! <3

(Lize)
‘Soms is Tom echt nog een klein kind.’ Zucht David.
‘Soms?’ grinnik ik. Hij lacht.
David is eigenlijk best wel knap, jammer dat hij niet binnen mijn leeftijdscategorie valt. Maar hij ziet er nog zo jong uit en hij heeft een coole kledingsstijl. Omg, ik zit hier gewoon te geilen op een man van 3o jaar of ouder! Ik denk dat het gewoon al te lang geleden is dat ik nog seks heb gehad.

David legt me uit hoe en wat ze juist verwachten van mij.
Mijn hoofddoel is dus eigenlijk om Tom te beschermen voor de fans. Jeah! NOT.
Ik hoop dat er niet teveel momenten komen dat ik alleen op Tom moet letten, want die jongen werkt echt op m’n zenuwen.
Hij legt me ook dat hij me bij Tom en Bill laat slapen omdat we ongeveer dezelfde leeftijd hebben. Nadat David me alles heeft uitgelegd, ga ik terug naar de jongens.

Ze zitten allemaal aan tafel, een broodje te eten.
‘Zwet je, whier zvijn de vroodjas.’ Zegt Bill terwijl hij naar de lege plaats naast Tom wijst en met zijn andere hand de broodjes naar me toe schuift. Van wat hij zei heb ik niks begrepen, maar ik weet wat hij bedoelt. Ik grinnik.
‘Vwat?’ vraagt hij.
‘Niks.’ Lach ik.
Ik pak een broodje en begin te eten.
‘Wat zijn de plannen voor vandaag?’ vraag ik na het eten.
‘Moet jij dat normaal niet weten?’ vraagt Georg lachend.
‘David heeft me nog niet gebrieft.’
‘Wat hebben jullie dan gedaan?’ vraagt Tom grijnzend.
‘Geneukt, wat anders, Tom?’ zeg ik sarcastisch.
Hij kijkt me met open mond aan. Dat antwoord had hij duidelijk niet verwacht. Ik grijns.
‘2-1.’ fluister ik.
Hij kijkt me pissig aan.
‘David heeft me alleen uitgelegd wat ik juist moet doen.’ Ga ik verder.
‘Zoals?’ vraagt Tom.
‘De hele dag op jou letten.’ Zeg ik droog.
‘DE HELE DAG?’ vraagt hij geschrokken.
‘Ja en de hele nacht.’ Grijns ik.
‘Dat is goed, als je je mond houdt, mag je mij gerust een nachtje komen bezighouden.’
‘Eh wat?!’
Hij steekt 2 vingers op. Ik weet wat dat betekent: 2-2.
‘Ik zeg het toch, als je niet zo arrogant tegen mij doet, wil ik best wel eens met je neuken.’
Nu ging hij te ver!
‘Ik ben geen slet! Ga die maar op straat zoeken! Wat denk je wel niet!’
‘Veel.’
‘Arrrgghh! Ik dacht dat Tom van Tokio Hotel vriendelijk was, maar blijkbaar heb ik me heel erg vergist. Schijnheil!!’
Hij kijkt me verbaasd aan, nee hij snapt het niet, maar wat boeit mij dat.
Ik sta op en ga in de ‘woonkamer’ zitten.

‘Ik snap het niet.’ Hoor ik Tom zeggen. De deur naar de keuken staat nog open en het zijn maar dunne muren hier in de bus.
‘Lize was vorig jaar nog een fan van ons.’ Hoor ik Bill uitleggen.
Ik had daarstraks al even met Bill gepraat en toen heb ik hem dat verteld.
‘Ah zo.’ Hoor ik Tom zeggen, zonder enige vorm van spijt in z’n stem.
Klootzak dat hij is. Ik heb me echt in hem vergist. Ik dacht echt dat hij heel vriendelijk was enzo, maar ja dat is logisch dat ik dat dacht, hij was mijn idool. Was.
Ten eerste ben ik geen fan meer, of toch niet meer zoals eerst, toen was ik echt geobsedeerd door hen, vooral door Tom dan.
En ten tweede ik moet hem echt niet. Hij is mooi, maar daar stopt het dan ook.
Bill is ook mooi, iets minder dan Tom vind ik persoonlijk, maar hij is tenminste wel super lief.
Zelfs als hij aartslelijk zo zijn, zouden er nog kei veel meisjes voor hem vallen, gewoon vanwege zijn karakter. En dat heeft Tom totaal niet, ofwel is het omdat hij me niet moet. Hij doet misschien alleen zo tegen mij, anders zou hij waarschijnlijk ook geen vrienden hebben. Maar Bill heeft ook gewoon niet zo een groot ego als Tom, of hij toont het niet zo.

Ik wordt opgeschrikt uit m’n gedachten door Bill die binnenkomt en langs mij komt zitten. Hij legt zijn arm over m’n schouders.
‘Gaat het een beetje?’ Ik knik.
‘Dat ging er gewoon over daarnet.’ Fluister ik.
‘Ik weet dat vond ik ook en ik heb hem dat ook gezegd.’
‘Het is niet omdat sommige meisjes onmiddellijk hun benen spreiden als ze Tom nog maar zien, dat iedereen dat doet.’
Bill grinnikt even en knikt. ‘Tom heeft gewoon geen manieren.’
‘Dat hij maar goed oplet, want anders castreer ik hem persoonlijk.’ Grijns ik.
Bill schiet in de lach. Als hij een paar minuten terug is bijgekomen kijkt hij me grijnzend aan: ‘moet je zeker doen.’ Ik lach.
Dan komt Tom binnen en hij kijkt ons vragend aan. Ik kijk eens extra arrogant naar hem.
Hij kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan.
‘Waarom waren jullie aan het lachen?’
‘Niks speciaals.’ Zegt Bill waarna hij opnieuw in de lach schiet. Waarschijnlijk ziet hij nu voor zich hoe ik Tom castreer ofzo. Ik grinnik.
Tom haalt z’n schouders op, ploft neer in de zetel en zet de tv op.

Enkele uren later komt David ineens binnen, we zitten allemaal tv te kijken.
‘We naderen onze eerste bestemming.’ Grijnst hij. ‘Over een kwartiertje zijn we er.’
‘Lize kan je even naar Saki gaan? Hij vroeg dat.’
‘Is goed.’


Reacties:


Eliros
Eliros zei op 28 juni 2009 - 17:21:
Haha, die gaan elkaar afmaken als ze een hele dag samen moeten zijn

Snel verder!


MariTom
MariTom zei op 28 juni 2009 - 17:15:
‘Dat hij maar goed oplet, want anders castreer ik hem persoonlijk.’


Whahaha!

Omgosh, ik vind het verhaal echt geweldig!
Ik wil echt weten hoe het verder gaat XD

<3


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 28 juni 2009 - 12:01:
OMG, lize en tom de hele dag same, dat gaat nog wat geve!!!

Snel verder!!!


hilfxmir
hilfxmir zei op 27 juni 2009 - 17:04:
verder!!^^


Melisande
Melisande zei op 27 juni 2009 - 16:27:
Yeah^^ Ze naderen hun bestemming XD
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren daar!!
Tom is stom (he dat rijmt)

Snel meer???
Xx Melissy