Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Hotties 4

Hotties 4

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 19 mei 2012 - 12:40:
Voortgaand op Liam/Gale:

Ik vind Liam ook niet zo knap. Maar in de film als Gale vind ik hem wel woest aantrekkelijk. 8D Maakt dat sense?
Er is voor mij ook wel een verschil tussen knappe gasten en kerels die op een oer-manier heel appetijtelijk zijn. Feromonen die dan wild worden en dergelijke. ^^"

Ik vind het ook wel tof dat Gale niet prettypretty is, want dat maakt de film realistischer. Net zoals Katniss, die is supermooi maar niet op een duh-manier en daarom lijkt het voor mij echter. Ze lijkt meer op ons dan op de Olsen twins, bij wijze van spreken. ...of kraam ik nu onzin uit?



MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 19 mei 2012 - 17:43:
^
Ja, dat vind ik dus ook. Ik vind Liam ook niet knap als in Liam. Maar als Gale. Gosh. Dan wel, don't know why. Hij heeft gewoon iets ofzo, I dunno. Ik wil het scherm knuffelen als ik hem zie _0_
Also. Je kraamt geen onzin uit :'

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 23 mei 2012 - 23:38:
^ Is dat niet die jongen die verkeert met Miley Cyrus? Ik denk dat zijn broer, Chris, ook een bekende acteur is ofzo.

Gisteren gingen mijn vriendinnen en ik foto's opzoeken van mooie meiden. Na een tijdje zijn we gestopt omdat we depressief werden. _o_

Maar haar vind ik toch ook wel heel mooi : Alyssa Bernal. Klik en klik.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 23 mei 2012 - 23:57:
Huh, ik zag iemand op Facebook exact die tweede foto like'n! Maar bij die eerste had ik echt iets van: hnnnggg. <3 Ik wou dat ik er zo uitzag.

En jaaa, hij heeft iets met Miley Cyrus en zijn broer speelt in... in... ik ben het vergeten.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 24 mei 2012 - 0:09:
^The Avengers, heb het effe opgezocht. Maar toch ook niet mijn theekopje. Too much muscle. ^_^

Ik troost mezelf altijd met de gedachte: 'Daar zit een professioneel team achter van stylistes, make-up artists en kappers. Moest dat allemaal wegvallen, zou ze er ook meteen al heel wat anders uitzien.'

Ja toch? Neen? Ja? Enfin, toch een beetje.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 24 mei 2012 - 0:16:
Er is daar een filmpje over van Dove, dat schoonheid in advertenties een illusie is en dat je je daar zo druk niet om hoeft te maken, omdat er echt enorm veel stylisten en photoshoppers aan te pas komen.
http://www.youtube.com/watch?v=omBfg3UwkYM

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 24 mei 2012 - 0:20:
How. O_O

Dove is een prachtig merk als het op zo'n dingen aankomt. <3 Ook altijd tv-spots met echte vrouwen. Ik ben trots op mezelf dat er achter mij hier een douchegel van Dove staat. <3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 24 mei 2012 - 9:49:
Er is daar een filmpje over van Dove, dat schoonheid in advertenties een illusie is en dat je je daar zo druk niet om hoeft te maken, omdat er echt enorm veel stylisten en photoshoppers aan te pas komen.
http://www.youtube.com/watch?v=omBfg3UwkYM
Ik vind haar op het eind eigenlijk niet mooi _o_
Maar het idee van het filmpje is zeker goed en ik werd er stiekem ook wel een beetje blij van om te zien.
Ik gebruik alleen liever geen Dove omdat het niet proefdiervrij is.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 24 mei 2012 - 10:59:
Nee, maar dat is wel hoe al die modellen op billboards en reclameaffiches staan, niet? Ik was ook wel een beetje teleurgesteld in het eindresultaat, maar ik vind het wel fijn dat er zo'n filmpjes bestaan, want die doen me van tijd tot tijd het nodige inzicht krijgen dat er ook aan zo'n mooi gebruind model in bikini gefotoshopt is. Soms al wat minder geslaagd bij de ene dan bij de andere. _o_ Vorig jaar was er een lingeriewinkel die bij hun badpakmodellen super magere meisjes genomen had en dan ooooverguidelijk in hun boezems met de computer schaduwen had getekend, zodat hun borsten groter leken. Alleen was het niet echt geslaagd. :'D

(Dove is niet proefdiervrij? o.o Wow. Ik dacht altijd van wel.)

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 24 mei 2012 - 11:38:
Dove is juist een van de tien grootste cosmeticabedrijven die niet proefdiervrij zijn. Merkenoverzicht proefdiervrije merken.

Ik vind ons geliefde Shim trouwens ook mooi (:

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 24 mei 2012 - 16:12:
Ik ben het eens met Emma. ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 mei 2012 - 21:08:
Nog toevoegend aan het lijstje mooie mensen op Youtube: Alex G.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 2 juni 2012 - 17:13:
Mijn moeders celebrity crush van dertig jaar geleden.
En nog eens.
Jammer dat hij nu oud is. :'

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 2 juni 2012 - 17:15:
Die tweede foto. <3 Haaaa.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 2 juni 2012 - 17:27:
Jongens, hij is zó mijn type :

Liam

Edit: Wacht even. is dat Liam wel.. ? XD Zo niet dan is ie nog leuk, maar ja
Ik faal.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 2 juni 2012 - 17:34:
Ja dat is Liam. ^^



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10