Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Wat als

Wat als

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
PinkyPunk
PinkyPunk

PinkyPunk is offline

[128]
PinkyPunk zei op 25 nov 2014 - 22:49:
Het is een soort spel waarbij een vraag moet stelen met wat als ? Degene die dan een antwoord geeft mag dan een vraag stellen
(Hopelijk begrijpen jullie het ongeveer)
Euhm...
Wat als je grote idool bij langskomt ?



Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 26 nov 2014 - 7:13:
De kans is zeer groot dat ik dan wakker wordt, want dan zal ik wel slapen.

Wat als je ineens in Afrika woonde?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 nov 2014 - 8:29:
Ik heb al twee maanden in Afrika gespendeerd, dus dat zal me wel een voordeel geven, maar als ik er opeens zou wonen, zou ik wel even schrikken. Afhankelijk van het land (en ebola) zal ik kijken of ik me er misschien drie, vier maanden nuttig kan maken en dan weer naar huis.

Wat als je naar school gaat en blijkt dat je de presentatie waarvan je dacht dat 'ie volgende week was, nu moet houden?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 26 nov 2014 - 13:16:
Dan gaat het vast net zo prima als volgende week, want ik ben altijd te lui om mijn presentaties echt voor te bereiden.

Wat als het morgen ineens zou gaan vriezen (en dan praat ik over schaatsweer-vriezen)?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 26 nov 2014 - 14:17:
Dan ben ik mooi voorbereid, want mijn handschoenen, dikke sjaal, dikke truien, laarzen, dikke sokken, muts en winterjas heb ik allemaal al lang weer opgegraven en sommige dingen gebruik ik al, want koukleum Alleen m'n schaatsen moet ik dan even zoeken...

Wat als Larry echt blijkt te zijn? ik weet inmiddels veel te veel over One Direction

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 26 nov 2014 - 16:53:
Dan zou ik ongelofelijk blij zijn en het toch wel een beetje inwrijven bij de Elounor shippers (cause we were right and not delusional HA)

Wat als blijkt dat je familie bent van een celebrity?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 26 nov 2014 - 17:25:
Ligt er natuurlijk wel een beetje aan welke celeb en hoe famous hij/zij is. Maar ik zou het wel leuk vinden.

Wat als het blijkt dat je nog maar 24 uur te leven had, wat zou je dan doen?

LindjeX1DX
LindjeX1DX

LindjeX1DX is offline

[842]
LindjeX1DX zei op 26 nov 2014 - 18:01:
Plezier maken met vrienden en genieten met mijn familie

Wat als je een mail krijgt van je favo band waarin staat dat jij ze mag ontmoeten?

PinkyPunk
PinkyPunk

PinkyPunk is offline

[128]
PinkyPunk zei op 26 nov 2014 - 18:19:
Ik zou relaxed blijven als ik ze ontmoet maar flippen als ik de email krijg.
Wat als een van je idolen je vraagt voor een date ?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 nov 2014 - 19:15:
Afwijzen want 1) Het Lief en 2) de meeste van mijn idolen zijn echt te oud voor me.

Wat als je duizend euro wint?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 26 nov 2014 - 20:00:
Studeren met een iets kleine schuld, of een nieuwe laptop kopen (maar dat ben ik in januari toch al van plan).

Wat als je internet voor de komende week afgesloten wordt?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 26 nov 2014 - 20:04:
Dan ga ik maar een week in de bibliotheek of de studieruimtes op de uni kamperen. En huilen, natuurlijk.

Wat als blijkt dat je kat (of ander huisdier) je al die tijd heeft kunnen verstaan?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 nov 2014 - 20:04:
Screwed, so so screwed. Internet heel erg nodig voor studie. Ik heb in Maastricht wel een aantal keer problemen gehad met internet, en toen heb ik heel erg veel tijd op uni gezeten.

Edit: ik was te laat haha. Eeeeeeh ik heb geen huisdier, maar als mijn vorige huisdieren me hadden kunnen verstaan, was dat best wel tof geweest want ik vertelde ze toch niets genants en dan had ik een speciale kat en was ik super cool geweest natuurlijk.

Wat als je ouders een week op vakantie gaan en je alleen achter blijft in het ouderlijk huis?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 26 nov 2014 - 20:16:
Dat is wel vaker voor gekomen dus dat is niet zo erg. Ik ben wel gewend om voor een week of meerdere weken voor mijzelf te zorgen.

Wat als je de wereld kon redden door de meeste slechte karakter in een film te spelen. Zou je dat doen?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 26 nov 2014 - 20:31:
Ik zou zelfs voor nop het meest evil personage in een film spelen. That bad guys are the most fun anyway.

Wat als je er nu achter zou komen dat je zwanger bent?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 nov 2014 - 20:33:
Oh jeetje abortus abortus abortus of een andere manier om het eruit te krijgen maar oh jee dat zou er echt uitmoeten. Nee nee nee van de gedachte alleen al krijg ik stress. Gelukkig ben ik nu ongesteld en dus heel zeker dat dat niet het geval is.

Wat als iemand die je eigenlijk niet zo goed kent je mee uit vraagt?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10