Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het Boekentopic VII

Het Boekentopic VII

1 2 3 4 5 6
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 juni 2018 - 12:51:
Zo hé, zeven!



1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 19 juni 2018 - 12:15:
Oh verschrikkelijk is dat. Dan krijg je ook echt geen zin om verder te lezen

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 juni 2018 - 13:26:
Oh, maar ik heb juist wel zin, gewoon geen tijd.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 23 juni 2018 - 21:33:
Ik heb zo goed als zomer, dus ik ben vandaag eindelijk aan de to read-stapel begonnen die me al even aan loopt te staren. Hebben jullie al een to-read list voor de zomer?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 juni 2018 - 16:00:
Ik niet. Ik heb... even tellen. 192 ongelezen boeken in de kast liggen. Dus ik trek altijd maar willekeurig iets eruit. Als ik mezelf ga opleggen wat ik ga lezen, ga ik meestal niet veel sneller. Een dag voor ik op vakantie ga, beslis ik wel welke boeken ik dan meeneem. Tot die tijd alles willekeurig.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 juli 2018 - 23:45:
We gaan Dune lezen met mijn D&D-groep, dus ik heb weer een book club? (':

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 1 juli 2018 - 23:56:
Nice! Ik heb woensdag een book club waar ik heel veel zin in heb. Heel tof boek (De pelikaan van Martin Michael Driessen) en fijne mensen.

@Bo, ik heb vooral dat ik een stapeltje heb liggen waar ik ontzettend veel zin in heb, dus het is niet echt opleggen. De overige ongelezen boeken in m'n kast zitten me alleen wel flink aan te staren, dus hopelijk krijg ik die deze zomer ook nog uit (maar het is wel een hoop).

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 sep 2018 - 16:53:
Ik kan altijd in mezelf herkennen wanneer ik terug heel erg into lezen ben, want dan ga ik een stapeltje boeken maken dat ik wil lezen en nu staat er eentje zeer mooi op mijn bureau.

Net Circe van Madeline Miller uitgelezen: heel fijn boek. Nu verder met Less van Andrew Sean Greer, want daar ben ik niet ver in geraakt op vakantie. Daarna Dishonored: The Return of Daud want het heeft lang genoeg geduurd voor ik daarin kon beginnen, maar nu kan het eindelijk. Daarna waarschijnlijk The Girl With All The Gifts van M.R. Carey, want net cadeau gekregen, en Damned van Chuck Palahniuk, want die heeft Captain nu al een hele tijd moeten missen. Juli was gewoon echt geen goede periode voor mij om te lezen over iemand die dood is. :,)

Als ik door die allemaal heen ben, ga ik op zoek naar nieuwe dingen. Daar kijk ik ook al naar uit.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 1 sep 2018 - 18:58:
Ohhh klinkt goed, Kay!!

Ik hoop ook weer een beetje in het lezen te komen, dus laten we even fingers crossen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 sep 2018 - 19:59:
Fingers (& toes) crossed! En heb ook altijd zat recommendations als je niet weet wat lezen.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 1 sep 2018 - 20:50:
Jaa komt goed. Ga eerst de boeken lezen die ik in Hamburg heb gekocht en ik heb nog een deel van Game of Thrones staan die ik nog moet lezen

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 sep 2018 - 9:47:
Oh, ik moet ook nog steeds deel vijf van asoiaf lezen, maar dat is meteen zo'n grote time committment. :,)

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 2 sep 2018 - 11:03:
Tru tru, maar wel een time commitment that’s worth it

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 sep 2018 - 19:47:
oh ik had hier een heel bericht getypt waarin ik jullie aanmoedig, maar dat is blijkbaar niet verzonden. oeps.
go girls. *\o/* jullie kunnen het

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 okt 2018 - 12:48:
Ik lees nu een boek en het is net een fantasy-AU. De "romantische" bijlijn van de hoofdpersoon gaat over een jongen die uit een cultuur komt waar homoseksualiteit niet bestaat etc. En dan komt 'ie in een cultuur terecht waar het heel normaal is en waar alleen vrouwen op de troon mogen zitten en waar, kortom, alles heel anders en veel vrijer is.
En er zijn tovenaars en prophecies hij moet informatie inwinnen en verkopen en traitors ontmaskeren en inbreken om gevoelige correspondentie te jatten en zo en dat doet dan weer een beetje aan Locke Lamora denken. Ik ben helemaal fan. Gelukkig zijn er zeven delen en zit ik pas in deel twee.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 16 okt 2018 - 13:08:
@Bo: oh oh oh oh ?????? Sounds like my kinda jam, wat is het?

Ik ben ook weer in iets begonnen. The Boneless Mercies. Was eerst even een beetje pissig want het wordt geadverteerd als "a group of badass warrior women" en dan begin ik te lezen en zit er gewoon een dude bij like ??? Maar uiteindelijk leest het best vlot weg en het is tof en tot nu toe niet bijster bijzonder of vernieuwend maar wel gewoon... nuja, leuk. Dus dat is dat.



1 2 3 4 5 6