Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #259

Offtopic #259

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 1 nov 2018 - 15:18:
Holy damn. The 300 hundred is coming closer and closer.



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 4 nov 2018 - 14:38:
That’s why we have WIGS! Verander je haar iedere dag van kleur. Of in mijn en Ivana’s geval. Verander je haar alleen op de dagen dat je vrij bent!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 4 nov 2018 - 14:58:
Ik mag het ook niet op m'n werk hoor, dus het was van die uitwasbare verf!

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 4 nov 2018 - 15:02:
w i g

@kay meestal is uitwasbare verf niet echt meteen uitwasbaar (': Of was het bij jou wel zo?

Hoe is jullie zondag verder? Ik ben alleen thuis met m'n zusje want mijn ouders zijn op verjaardagsvisite, dus ik ga straks lekker koken. En en mijn zusje is weer eens een gewillig model geweest voor de camera dus das ook tof. Ze is zo mooi om op camera te zien, like niet now beauty standards, maar ze heeft zo'n lief hart, dat zie je gwn terug.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 4 nov 2018 - 16:09:
Er bleef nog een beetje over na de eerste wasbeurt, maar de keer erna was het allemaal weg. Dus uitwasbaar na twee douche's. ;p

Wij gaan vanavond uit eten voor de huwelijksverjaardag van mijn ouders (die in mei was, maar we zijn zo goed in dingen plannen met het gezin, jongens), verder doe ik de hele dag niets. Behalve wat spelletjes spelen en D&D-dingen, maar dat telt nauwelijks.

Post jij je foto's ook ergens, Iv? Zie er af en toe wel eens verschijnen op je Instagram, maar toch ook niet zoveel als ik denk dat jij met je fotocamera rondloopt.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 4 nov 2018 - 16:56:
Ik heb sinds kort wel een account aangemaakt waar ik iets meer kan gaan spammen (@ivdw__photography go follow) maar ik denk dat jij overschat hoeveel tijd ik heb voor mijn camera (':

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 nov 2018 - 18:05:
Pff daar staan vier foto's op. Geef eens meer. ^^

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 4 nov 2018 - 20:09:
Eens met Bo! Wel leuk, Iv, dat je dat doet (:

@Yaar ik wilde die kleur ook super graag, maar ik heb het de afgelopen jaren zo vaak geverfd dat mijn haar dat ook niet gaat overleven.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 4 nov 2018 - 22:03:
Ik heb vandaag heerlijik uitgeslapen en nog even van mijn laatste vakantiedag genoten. En net twee taarten gebakken om morgen uit te delen voor mijn verjaardag op mijn werk.

@Cyn; Mijn haar is de afgelopen drie jaar ongeveer donkerbruin en donkerrood geverft, dus die blondering is ook niet echt goed voor mijn haar. Dus vandaar dat ze het nu ook meer in highlights hebben gedaan. Want dan kan mijn haar er aan wennen en gaan we dus in stappen steeds meer blonderen. Misschien een optie voor jouw als je het echt graag wilt.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 nov 2018 - 8:53:
Ik had een droom waarin ik magie kon doen, dus het was verschrikkelijk om wakker te worden.

Hoe gaat jullie week?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 8 nov 2018 - 9:23:
Ik had vannacht een nachtmerrie waarbij mijn nagels eruit werden getrokken met een tang. Dus ik werd badend in het zweet wakker vanochtend en keek in paniek gelijk naar mijn handen. Om tot de ontdekking te komen dat er niets aan de hand was.

Mijn week gaat snel. Weer aan het werk na twee weken vakantie. Was wel weer even wennen om die week om 06:30 uur te horen afgaan afgelopen maandag. Maar het is mij gelukt om op tijd op mijn werk te zijn.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 8 nov 2018 - 9:27:
Mijn week gaat ook snel. Ik werk veel dus dan gaat de tijd altijd wel lekker twee elf uurs dagen achter de rug dus hoop dat ik vandaag lekker op tijd weg kan.

Wel het hele weekend vrij gelukkig, dus ik ga denk ik helemaal niks doen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 nov 2018 - 13:18:
Mijn week is ook best snel gegaan, maar ik had gisteren heel de dag het gevoel dat het vrijdag was, dus deze ochtend was heel raar om toch naar het werk te gaan.
Maar vandaag is het écht vrijdag en ik kijk uit naar het weekend, ook al ga ik niet zoveel doen.

@Iv: jij verdient het echt om vanavond honderdtwintig uur te slapen.
@Yara: oh wow, dat lijkt me echt een vet nare droom om te hebben.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 9 nov 2018 - 14:47:
@kay zo maar echt hoor

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 nov 2018 - 16:30:
@Kay: ja was het ook. En ik word iedere ochtend wakker met een soort kramp in mijn handen sinds die nachtmerrie.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 11 nov 2018 - 16:59:
Ik ben vandaag nuttig bezig geweest, samen met m'n zusje een weekje Londen gepland, dus daar heb ik nu ontzettend veel zin in.

Verder dit weekend helemaal niks gedaan, dus dat was wel super lekker. Hoe gaat jullie weekend?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11