Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » schrijfwedstrijd

schrijfwedstrijd

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
hilfxmir
hilfxmir

hilfxmir is offline

[68]
hilfxmir zei op 13 juni 2009 - 8:44:
Hallo mensjes,
ik ben een meisje en ik ga een nieuwe schrijfwedstrijd organiseren.
Ik heb al toestemming gevraagd aan een mod.

ik heb nodig:

zo veel mogelijk mensen die mee mogen doen, inschrijvingen tot en met 25 mei (omdat er een paar zagen bij waren).
een jury (of hoe je dat ook mag schrijven), maakt niet uit waneer je er bij wil komen, maar kom niet af als het al afgelopen is.

deelnemers (inschrijvingen gesloten):
Eef95
KaulitzFreak
UnknownRiot
KolaLollie
BABBELICIOUS
XAngelGiirlX (heeft zich teruggetrokken)
TWINcest
RedHill
RachellCB
suzanxvampir
Sill073
simonella

BreakMyFall
xRingFrei (teruggetrokken wegens examens)



de jury:
IKKEEEE!!! (voor de iets dommeren onder ons, hilfxmir, mezelf, moi, my!)CosmicPurple (de moderator!)
appelkirst (nog een moderator, wil er nog iemand in de jury zitten?) spijtig genoeg heeft ze zich moeten terugtrekken uit de jury. anderen zijn nog steeds weldom!!
TOMSDICK, dit account is verwijderd, ze gaat gelukkig nog verder op een account met de naam: Pressure (lief meisje dat jury wil aanvullen^^)Eef95!



mensen, de inschrijvingen zijn gesloten! de mensen die er uit liggen, mogen mee jury worden!

Opdracht 1:
Een kort (of lang) verhaaltje over een dag uit het leven van een beroemd iemand, die van alle grappige dingen meemaakt. Er moet dus mee gelachen kunnen worden. Over wie maakt niets uit, maar hij of zij moet/moeten wel beroemd zijn.

Nog een belangrijk ding! Als het deel dat geschreven is, er al langer op staat dan dat de schriijfweedstrijd bezig is, ben je automatisch gediskwalificeerd (schrijf ik het juist? uit de wedstrijd dus ) en je kan geen jury meer worden speel het eerlijk!

af tegen:
1 juli



Opdracht 2:
Een korte liefdestori. Over wie, maakt niets uit.
Het moet beginnen bij een toevallige ontmoeting, zoals een botsing,...

af tegen:
15 juli



Opdracht 3:
Vertel een verhaaltje over jezelf, iets grappig of emotioneel dat je onlangs of vroeger meemaakte.

af tegen: 15 augustus. (ja, ik ben een tijdje weg)



Opdracht 4:
Beschrijf een van je beste vriendinnen en vertel een stukje over iets grappigs dat jullie samen hebben meegemaakt!

af tegen: 3 september!



De regels:
1. Niet buiten de datum inleveren, te laat is te laat en lijdt tot uit het spel worden gehaald, je mag nutuurlijk nog jurylid worden.
2. geen vriendjespolitiek! Als iemand die niet meer kan worden ingeschreven, of die er uit ligt en jury wordt, wil ik niet dat je daarbij gaat zagen van je bent me beste viendin... dat lijdt tot uit de wedstrijd worden gezet en op een zwarte lijst (die er hopelijk niet hoeft te komen) terecht komen, waardoor je bij deze schrijfwedstrijd geen jury meer kan worden (geld ook voor het jurylid waaraan het gevraagd is).
3. Geen delen die er al langer opstonden gebruiken, lijdt tot uit de wedstrijd worden gezet en geen jury mogen worden.
4. Niet samenwerken met iemand anders, lijdt tot uit de wedstrijd worden gezet en geen jury worden.
5. Als je je deel af hebt, moet je dat naar mij en de andere mods sturen, niet doorgestuurd binnen de tijd is geen punten, en betekend hetzelfde als niet op tijd af.
6. Er is een minimumlengte van een vierde van een bladzijde! (geen vier bladzijden, maar 1 4de er van )


Zijn de regels duidelijk?
Ze zijn misschien nogal streng, maar je moet weten dat ik gewoon, eerlijk spel wil! Iemand die valsspeelt en daardoor wint, wint niet echt en maakt het niet erg leuk voor de anderen.


de zwarte lijst:






dit is dezelfde wedstrijd als de vorige, maar daar was het topic bijna vol



KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 13 juni 2009 - 17:11:
ik dacht dat je de volgende opdracht erop ging zetten??

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 13 juni 2009 - 17:26:
Ja, ik dacht: yes, jurycommentaar en nieuwe opdracht!
En toen was het vals alarm ><

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 13 juni 2009 - 19:25:
eh - dat was dus precies wat ik ook dacht!

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 13 juni 2009 - 19:59:
spijtig genoeg heeft ze zich moeten terugtrekken uit de jury. anderen zijn nog steeds weldom!!

ik weet dat ik dom ben, dank je.
maar eh - wanneer komt de jury-beoordeling?

TOMSDICK
TOMSDICK

TOMSDICK is offline

[316]
TOMSDICK zei op 13 juni 2009 - 19:59:
(...)
ik weet dat ik dom ben, dank je.
maar eh - wanneer komt de jury-beoordeling?


Dat weet ik nog eens niet,
en ik zit in de jury.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 13 juni 2009 - 20:38:

nou...

hilfxmir
hilfxmir

hilfxmir is offline

[68]
hilfxmir zei op 14 juni 2009 - 12:44:
ik heb op het vorige topic gezet dat ik de tijd heb verlengd wegens de examens
ik heb al een paar punten binnen gekregen, maar er zijn nog mense die niets hebben doorgestuurd
ik zal de volgende opdracht er op zetten

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 14 juni 2009 - 13:11:
ow - daar ben ik zooooo slecht in!
maar wie gaan er door, of is dat nog niet bekend?

TOMSDICK
TOMSDICK

TOMSDICK is offline

[316]
TOMSDICK zei op 14 juni 2009 - 14:10:
I have a little problem. nauw dus ik heb van sommigen al gelezen hun inzending maar ik had nog geen comment gegeven aan Hilfmirgeval. Dus en ik vind alle inzendingen niet meer terug. Zouden jullie opnieuw willen sturen bitte,

Eef95
Eef95

Eef95 is offline

[59]
Eef95 zei op 14 juni 2009 - 15:15:
Zou het niet handig zijn om de link van het verhaal achter de naam van de deelnemer te zetten?

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 14 juni 2009 - 15:16:
moet opdracht 2 over mensen gaan?

Eef95
Eef95

Eef95 is offline

[59]
Eef95 zei op 14 juni 2009 - 15:20:
een botsing

nu heb ik bij die andere wedstrijd net iets geschreven een botsing

zal naar nieuwe inspiratie moeten zoeken

5 sec geduld.

ok ik heb inspi.
sererieus ik doe daar 5 tellen over. loop gewoon over soms. moet je eens proberen voor te stellen

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 14 juni 2009 - 15:21:
Alsje TOMSDICK de mijne ^^

http://www.fanfic.nl/chapters/4582/project-handjes-uit-de-mouwen/



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10