Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Coincidence doesn't exist » Proloog

Coincidence doesn't exist

4 jan 2010 - 19:45

268

10

559



Proloog

Duizenden regendruppeltjes tikken op het zolderraam, een zacht schijnsel van kaarslicht flakkert door de verder helemaal donkere kamer. En daar zit ze dan, gebogen over het zoveelste volgekrabbelde papiertje, een oude kroontjespen losjes in haar hand geklemd. Lieve Bo, begint ze weer een nieuwe brief, wetend dat hij nooit aan zal komen. Ze zou zo graag willen huilen, diep wegduiken in een paar warme armen, een stem horen fluisteren dat alles wel weer goed komt, maar dat kan niet meer. De geur van koffie verspreidt zich over het kleine appartementje als ze haar lepeltje zacht laat tinkelen tegen de randen van het gebarsten kopje, een zin doorkrast en voor zich uit staart. Ze zucht, hijst zich uit haar houten bureaustoel en loopt naar het raam naast het tafeltje. Met een zacht krakend geluid schuift het glas opzij. Ze leunt naar buiten, sluit haar ogen in de hoop alles even te vergeten. De wind suist om haar oren, doet het gelige papier opwaaien, regen snijdt in haar gezicht, maakt haar krullerige haar in minder dan geen tijd kletsnat. Er is storm op komst, weet ze, maar dat vind ze niet erg. Integendeel. Een harde windvlaag, en voor ze het weet dwarrelen haar brieven overal door de kamer. Eén klein velletje maakt zich los van de rest, vliegt langs haar heen door het open raam, maakt een zwierig rondje als een vallend herfstblaadje dat eindelijk zijn rust zal vinden, en vliegt de donkere nacht in. Het geeft niet. Misschien vind ze hem nog wel terug. En misschien, denkt ze, komt hij zo wel bij degene die hem zou moeten lezen.


Reacties:

1 2

TAMschrijft
TAMschrijft zei op 31 jan 2010 - 15:52:
Hoe kan ik nog een leuke reactie neerzetten als iedereen al heeft gezegd wat ik wil zeggen?
[plaat hier al het voorgaande]
Het is echt heel treurig en mooi.

xx
Tamara


sterretjhu
sterretjhu zei op 6 jan 2010 - 16:08:
heel mooi<3


Kayley
Kayley zei op 5 jan 2010 - 16:26:
Dit.
Is.
Zo.
Ontzettend.
Mooi.
En ik weet gewoon zo dat dit een mooi verhaal wordt, echt heel mooi. Je schrijft fantastisch, en dat heb ik al eerder gezegd, maar ik meen het met de volle 200 percent!
En ik hoop dat er snel meer komt. <3



VampireFangs zei op 5 jan 2010 - 5:34:
Dat jij nog serieus ging vragen of ik dit nog
wilde lezen o.o
Hehehe,natuurlijk wil ik dat
en het is serieus prachtig en ik kan je geen
lange reactie geven omdat ik nog dood moe ben.
Entschuldigung<3


Melisande
Melisande zei op 4 jan 2010 - 23:01:
En deze is ook prachtig^^
Jij hebt echt talent weet je =P

<3