Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Black and White Adventure's! » Chapt 31: Roxas' caring

Pokémon Black and White Adventure's!

13 juli 2011 - 0:31

689

0

323



Chapt 31: Roxas' caring

Roxas keek omzich heen, “die aanval had je arm ‘kunnen’ breken, zei Roxas sceptisch tegen Chiara en was naast Sora neergehurkt die op de grond was geploft, “ik moet die wond schoonmaken, zei Roxas en Sora had hem vragend aangekeken, “ik ga kijken of met Taiki alles goed is, verzon Sora vlug en had een rood hoofd gekregen maar Roxas trok hem terug, “jij bent zo dadelijk aan de beurt, zei Roxas en had zijn spullen uit zijn tas gepakt en een schoondoekje.
De blonde jongen hield haar arm voorzichtig omhoog en begon heel voorzichtig te deppen, “als het zeer doet moet je het zeggen dan stop ik, mompelde Roxas maar Chiara schudde haar hoofd. Sora keek toe hoe Roxas de wond van Chiara schoonmaakte, Chiara mocht inderdaad van geluk spreken dat die Watchog niet had doorgebeten en die vlammen die zijn schouder had geraakt… het deed nog wel zeer maar niet zo toen hij was gebroken door die rot Spearow…wat wilden die mannen nou met Dream-mist? Sora kon er geen touw aan vast knopen.
“Sora!, kan je me het verband even aangeven?, vroeg Roxas’ stem ongeduldig en Sora schudde zijn gedachte van zich af en gaf het rolletje aan hem, “waar zit je met je gedachte?, vroeg Chiara ongerust, “ehh… nergens, mompelde Sora en voelde een scherpe pijn opkomen doordat Sparky op zijn schouder was gesprongen,”Pi?, vroeg Sparky ongerust en ging aan zijn andere arm hangen, “het gaat wel goed, maatje, zei Sora zacht tegen de Pikachu en drukte zijn wang tegen zijn gezicht, “Sora, wil je alsjeblieft helpen?, vroeg Roxas en de bruinharige jongen stond meteen op en knielde naast Chiara neer. Roxas gebaarde naar het loshangende stukje verband die hij op zijn plek moest houden.
“zo ik hoop dat het zo beter gaat, zei Roxas en legde zijn hand op haar schouder terwijl hij tegelijkertijd Chiara overeind hielp, “bedankt, sprak Chiara dankbaar en wierp een blik op haar pas geëvolueerde Cynda… Quilava…

“oke, broertje jij bent aan de beurt, zei Roxas en Sora keek hem aan met een scheve glimlach, “ik kan wel tegen een stootje, mompelde Sora wat onverstaanbaar waar Roxas niet intrapte, “Sparky!.” De Pikachu keek op en knikte en sprong met zijn volle gewicht op zijn schouder, “Auw!... moest dat nou?!, riep Sora nijdig en had zijn ogen dichtgeknepen en wilde naar zijn schouder grijpen maar Roxas liet hem zakken naar de grond, “dat bewijst dat je niet oke bent.. dus ga zitten, zei Roxas en Sora keek hem aan, “luister nou maar naar je broertje, zei Chiara en Sora knikte…

Een paar minuten later was Sora ook weer opgelapt en was hij ook weer wat energieker dan daarvoor, “jongens, Kioko heeft nog geen flauw idee dat dit Taiki nu is, zei Chiara waarbij Sora een grijns opzette, “doe je dat toch nu?, vroeg Sora en waarbij Roxas knikte, “oke, Kioko kom er maar uit!, zei Chiara en gooide de Pokéball van de Pichu de lucht in waar een silhouet ontstond van een Pichu.
“Pi?” het wezentje wreef in haar oogjes maar ze schrok van de Quilava, die Taiki was en verschool zich achter Sparky. “Pika?, Pika-pika, zei Sparky overdonderd tegen Kioko en stapte opzij terwijl de Pichu angstig ineengedoken zat, Sora grinnikte dit keer was het Sparky’s beurt om als verstopplek te dienen, “moet ik niet-.. begon Chiara maar Sora snoerde haar de mond, “laat Sparky dit maar regelen, zei hij met een brede grijns. Sparky zette Kioko overeind en loodste haar mee, “Pikachu, pika, zei Sparky tegen de Pichu en meteen begon Kioko rondjes om Taiki te lopen en te snuffelen, blijkbaar herkende de Pichu hem en sprong blij op en neer, “zie je wel, Sparky lost zulke problemen altijd wel op.. zei Sora zacht tegen Chiara terwijl de Pikachu naar hen toe kwam rennen, “dankje Sparky, zei Chiara een stuk vrolijker. Sparky keek haar schuin aan zodat zijn oren wat omlaag hingen, “Pika!” en stak zijn duimpje op naar Chiara. Sora had Kio aan zijn hand, “kom op, het is nog een lange reis naar Nacrene City, zei Roxas en was tussen Sora en Chiara in gaan staan en zijn armen om hun schouders gelegd…


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.