Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » The life of Remus. » Hoofdstuk 2. London, here i am!

The life of Remus.

25 sep 2012 - 17:59

329

3

216



Hoofdstuk 2. London, here i am!

Veel plezier met lezen:P (Remus is hier 8) (Regulus en Bellatrix zijn hier wat ouder, want anders waren ze pas 5 ofzo. Als Remus 8 is zijn zij 10.

Remus:

Ik woon nu al bijna een jaar in Londen, het is hier erg leuk, behalve dan dat ik gepest word.

Meestal is het een groepje van vier, maar steeds anderen, maar de 2 'lijders' van het groepje zijn altijd dezelfde. Regulus Zwarts en Bellatrix van Detta.

Bellatrix is 10 jaar, en ze heeft ravenzwart haar dat altijd door de war zit. Ze heeft een dwaze blik in haar ogen, waardoor ze soms wat verward overkomt.

Regulus is ook 10 jaar en hij heeft bruin/zwart halflang haar. Hij heeft een verwaande blik, en daaruit kan je opmerken dat hij zichzelf S U P E R vind. Pffh, Loser.

---
Later dat jaar...
---

Regendruppels vallen uit de lucht, ik loop door de straten en kijk om me heen. Het is hier veel beter dan waar we eerst woonden, we hebben een veel groter huis, en we worden niet meer lastig gevallen door zwervers, die vragen of ze een nachtje bij ons mogen slapen voor geld.

Ik loop verder naar een groot grasveld, met een aantal verrotte speeltoestellen. Tot ik ze daar tot mijn grootste verbazing zag staan. Regulus, Bellatrix en nog een paar anderen van dat stomme groepje.

"Zo Musje*, ben je er weer?"

Ik probeerde snel weg te rennen, maar ze hadden me al te pakken gekregen. Ik probeerde me nog los te krijgen uit de sterke greep van de 2 kinderen, maar te laat is te laat, ik zat in de val.

"Zo Regulus, wat zullen we deze keer doen met Musje*, zullen we hem aan de vogels voeren?"

Ze liet haar duivelse lach horen en meteen kroop ik ineen.

"Nee, die vogels eten hun eigen soortgenoot niet op, maar ik heb we een beter idee. "Zullen we..."

Regulus fluisterde iets in Bellatrix oor en ze geeft een glimlach weer die er zo nep uit ziet dat ik er bijna van moet overgeven.

"Wat een goed idee Regulus, we kunnen hem nu al de waarheid vertellen..."

"Welke waarheid? Waar hebben jullie het over?"

"Wij hebben het nergens over kleine tovenaar."

"Wat?! Tovenaar?!"


Reacties:


Pearly
Pearly zei op 29 sep 2012 - 14:15:
Tuurlijk zal ik dat doen!


Rue
Rue zei op 28 sep 2012 - 8:14:
Sorry voor de -again- late reactie, maar ik had jouw reactie op de mijne niet meer gelezen. Kun je anders gewoon in mijn gastenboek plaatsen als er een nieuw stuk is? Verder, vind ik het zeer mooi.


Pearly
Pearly zei op 25 sep 2012 - 19:38:
Plaats hier a.u.b een reactie!