Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » My silver eyes » Proloog.

My silver eyes

1 okt 2012 - 20:13

170

3

225



Proloog.

Hoop dat het verhaal wat word, laat a.u.b een reactie achter!

De vrouw kijkt gelukkig naar het kindje in haar armen, een uur geleden was het geboren, maar het voelde alsof het kindje altijd al bij haar geweest was. Na een pijnlijke bevalling van 17 uur was het kind eindelijk geboren. De dokters hadden het eerst onderzocht op lichamelijke kwalen, maar na 15 minuten kwamen ze al vertellen dat het kind gezond en wel was en dat de moeder het kind vast kon houden. Het kind had al haren, lichtbruine haren met een kleine slag erin. Alleen de oogkleur moesten ze nog te weten komen, het kind had na al die tijd zijn ogen nog niet open gedaan. Het was eigenlijk al bijna zeker dat het paars werd, de hele familie van beide ouders had al een aantal generaties lang alleen paarse ogen voortgebracht. De moeder keek nog eens naar het kind dat ze in haar armen wiegde. Toen ze naar haar oogleden kreeg kon je nog traag zien dat het kind haar ogen opendeed, en er een ijselijke gil volgde.


Reacties:


WTlover
WTlover zei op 19 dec 2012 - 23:01:
N.I.C.E.!!!!
Melding?


XJoanna
XJoanna zei op 25 okt 2012 - 23:03:
Mooimooi! Melding?


Rue
Rue zei op 2 okt 2012 - 20:27:
Wow, mooi, snel verder he?!