Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » If fear is what make us decide » Deel 3

If fear is what make us decide

29 april 2009 - 20:04

306

0

168



Deel 3

Hope you like it!

Ik laat me in de zetel zakken en zet de tv op. Niet dat wat er op het scherm komt me ook maar een moer boeit, maar ik kan te minste doen í¡lsof ik geïnteresseerd naar het beeld aan het kijken ben. Bill komt naast me zitten. “Tom, je weet geeneens waarnaar je aan het kijken bent.”¯ Damn, voor Bill kan ik echt niks verbergen. Normaal gezien vind ik het goed dat we geen woorden moeten gebruiken om elkaar te verstaan, maar nu werkt het wel een beetje in mijn nadeel. Hij zet de tv uit. “Tom, het komt wel goed. Ze zal het wel halen. Je moet je niet zo schuldig voelen.”¯ “Hoe kan jij nu weten of alles goed komt met haar? Jij hebt niet gezien hoe ze eruit zag toen ze daar lag. Dat bloed... Het was echt verschrikkelijk. En dat kwam allemaal door mij.”¯ Bill wrijft over mijn bol en schudt zachtjes zijn hoofd. “Wil je haar misschien eens gaan bezoeken? Dan kan je zien hoe het met haar is?”¯ “Nee, dat zal ze toch niet willen. Het is door mij dat ze daar ligt. Haar familie zal mij zeker haten. Misschien leeft ze zelfs al niet meer.”¯ “Tom, doe niet zo pessimistisch. Ga gewoon naar het ziekenhuis en vraag naar haar. Dat zal je goed doen. Weet je haar naam?”¯ “Lara Craus. Dat stond op het dossier bij de politie.”¯ “Lara Croft, Lara Craus. Het lijkt er wel op.”¯ zegt Bill. “Ja, dat vond ik ook. Maar ik weet niet of het wel zo'n goed idee is om naar haar toe te gaan.”¯ Bill zucht. “Tom, ik denk dat jou dat echt goed zal doen.”¯ “Ik weet het niet, Bill. Ik zal er nog eens over nadenken, oké?”¯ Hij stopt toch niet vooraleer ik toegeef. “Ja, dat is goed”¯, antwoordt Bill.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.