Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » If fear is what make us decide » Deel 5

If fear is what make us decide

10 april 2009 - 21:07

327

1

181



Deel 5

“Zie je wel”¯ zegt Bill. “Het was een goed idee van mij om naar haar toe te gaan. Ik zeg dat niet voor niets.”¯ “Ja, maar jij had beloofd mee binnen te gaan en dat heb je niet gedaan.”¯ Hij lacht. “Ik vond dat je het zelf moest doen.”¯ “Dat had je toch ook op voorhand kunnen zeggen?”¯ ga ik in de aanval. “Nee, want dan had je het niet gedurft.”¯ Waarom heeft hij toch ook altijd gelijk? “Oké dan, je krijgt je gelijk. Nu happy?”¯ Bill kijkt mij met een smile aan. “Ja.”¯ Daarna propt hij zijn croissant in één keer in zijn mond, wat best wel en grappig zicht is, omdat hij heel veel moeite moet doen om erop te kauwen en het in te slikken. Ach ja, een beetje animatie kan geen kwaad. “En is het een toffe?”¯ “Ja, ze is wel lief... en mooi.”¯ “Ghaha, ik dacht al dat er zoiets ging komen. Grote borsten zeker?”¯ “Nee, ze is gewoon.. mooi. Niet echt speciaal haar borsten. Gewoon alles. Je zou haar ook mooi vinden, zeker weten.”¯ “Zou kunnen. Ga je eigenlijk nog eens terug naar haar?”¯ Ik haal mijn schouders op. “Ik weet het niet.”¯ Bill kijkt mij aan. “Wil je niet of durf je niet?”¯ “Geen van beide. Ik weet gewoon niet of het de bedoeling is. Allez, ik bedoel, of zij van mij verwacht dat ik terugkom. Snap je?”¯ “Hmm”¯ zegt Bill, tewijl hij lichtjes met zijn hoofd knikt.. “Je kan nog altijd zien. Je moet haar niet direct gaan bezoeken. Weet je hoe lang ze nog in het ziekenhuis moet blijven?”¯ “Ja, nog een week, dacht ik. Maar ze werd misschien overgeplaatst naar België. Het was nog niet zeker.”¯ “België?”¯ vraagt Bill met een verbaasde intonatie. “Ja, ze is Belgisch. Maar ze studeert in Duitsland, Mode.”¯ Hij knikt. “Lijkt me wel leuk. Misschien dat ik wel mee ga, als jij nog eens gaat. Ik wil haar wel eens zien.”¯ Typisch...


Reacties:


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 16 april 2009 - 10:16:
weiter!!!!!