Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Schijnvertoning » Proloog

Schijnvertoning

13 juli 2013 - 0:59

172

8

295



Proloog

Het is donker. Aardedonker. Je weet dat je in je bed ligt, maar meer ook niet. Gevoelloze armen, gevoelloze benen – een gevoelloos lichaam. Langzaam voel je het zweet op je voorhoofd ontstaan, hoor je je hart sneller bonken en ben je jezelf bewust van de schaduw die langzamerhand dichter en dichterbij je komt. Je weet wat er gaat gebeuren, elke keer weer, en toch blijft het eng. Doodeng.
Dan voel je hem. Hoor je hem. Zijn raspende, diepe ademhaling die dichterbij komt. Nog net niet voel je het op je gezicht; de warme dampen uit zijn zwarte mond. Je ogen zijn stijf dichtgeknepen, openen kan je ze niet. Wil je ze niet.
Je merkt dat hij zich over je heenbuigt. Je voelt zijn schaduw op je lichaam nestelen, je voelt zijn aanwezigheid tintelen in de neurotransmitters onder je vel. Het is te laat, hij heeft je gevangen. Zijn vingers glijden langs je wang, zo koud als ijs. Koud, als angst.
Je diepste doodsangst.
Hij is het.
Je voelt het, je ruikt het.
Je hoort het.


Reacties:

1 2

Jopie2
Jopie2 zei op 25 juli 2013 - 10:19:
wow
wat een ontzettend sterk begin


Rukia
Rukia zei op 17 juli 2013 - 20:34:
ow dat ik dit nog niet eerder gelezen heb, man dit klinkt echt spannend,
ga snel verder lezen.


Rebella
Rebella zei op 13 juli 2013 - 13:28:
.....Drama?
Fantasy?
Help dit is Horror of thriller!
Snel verder!


Rue
Rue zei op 12 juli 2013 - 18:38:
This is creepy
Als ik het met een smiley zou moeten bescrhijven zou het de mengeling van deze en deze zijn...
Scary...


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 10 juli 2013 - 20:01:
Ja hé, luister eens mevrouw masterpiece schrijfster!

Ik weet niet wat dit is, en wat het gaat worden. Maar ik vind het nu al leuk!