Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stand Alones {Persoonlijk} [GESTOPT] » Invullen

Stand Alones {Persoonlijk} [GESTOPT]

20 okt 2014 - 16:27

58

41

2576



Invullen

Als je een stand alone wilt, vul dit even in:


Naam:
Leeftijd:
Favo 1D/5SOS boy:
Uiterlijk (graag met foto):
Karakter:
Verhaallijn (graag wel verhaallijn):
Wensen:
Favo quote:

-> 1D/5SOS
-> Je mag zoveel aanvragen als je wilt
-> 16+ is mogelijk


Bromances
Naam 1D/5SOS boy number 1:
Naam 1D/5SOS boy number 2:
Verhaallijn:
Wensen:


Songs
Artiest en titel:
Favo 1D/5SOS boy:
Overige Personages:
Jouw naam + achternaam:
Wensen:
Waarom dit nummer?:


SONGS GA IK PROBEREN! ALS HET NIET LUKT, KAP IK ERMEE!

Dankjewel!

-X-


Reacties:

1 2 3 4 5 6 7 8 9

ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 26 aug 2014 - 21:08:
Artiest en titel:break free Ariana Grande
Favo 1D/5SOS boy:Michael
Overige Personages:Lindy, Melina, 5SOS
Jouw naam + achternaam:Chantal Maynard
Wensen:eeuuhhhmmmm zoen met Mikey bij volle maan
Waarom dit nummer?:i love it
-X-


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 25 aug 2014 - 20:59:
Naam 1D/5SOS boy number 1: Luke
Naam 1D/5SOS boy number 2: Liam
Verhaallijn: de jongens leren elkaar kennen tijdens een gemaskerd bal. De jongens lopen de tuin van het gebouw in en praten wat met elkaar. Ze voelen een klik en zoenen elkaar om 23:59. Om 00;00 moeten de maskers af. Ze schrikken, want ze zijn al jaren goede vrienden, maar door de maskers herkenden ze elkaar niet. Ze krijgen verkering.
Wensen: een zoen bij volle maan


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 24 aug 2014 - 18:41:
ik wil een bromance aanvragen

Naam 1D/5SOS boy number 1:Michael #youknowme
Naam 1D/5SOS boy number 2:Niall #youknowme
Verhaallijn:eeuhhmmm Niall gaat naar een festival waar Michael ook is. als Niall weg wil botst hij tegen Michael aan waardoor er drinken over Michael heen gaat. na lang aandringen van Niall gaat Michael mee naar Niall's appartement zodat hij zich kan opfrissen. ze raken bevriend en een paar dagen daarna gaan ze stappen en zoenen ze elkaar. ze krijgen verkering.
Wensen: idk

-X-


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 19 aug 2014 - 22:26:
Mijn 2e moet je nog maken, maar daar ben je al mee bezig. So here is number 3!

Naam: Melina Shelley
Leeftijd: 17
Favo 1D/5SOS boy: Luke
Uiterlijk (graag met foto): klik!
Karakter: Aardig, kan met iedereen meteen opschieten (behalve Michael) en is hyper
Verhaallijn (graag wel verhaallijn, hoeft niet veel te zijn maar bv. verjaardag):Ik woon bij mijn ouders Edward en Jade en mijn oudere zus Lein in Sydney. Ik heb genoeg vrienden (vooral mijn BFF Victoria), het gaat goed op school en ik kan goed overweg met mijn zus Lein. Op mijn 16e verjaardag krijg ik een brief van de notaris. Ik heb geen idee waar het overgaat, maar er staat in dat ik me over drie dagen moet melden op het kantoor. Als ik me daar meld moet ik met drie jongens naar binnen komen. Ik ken de jongens niet. De notaris zegt dat we familie zijn en hij leest een brief voor van onze echte moeder Diana Jones. Ze is toen ik 3 was overleden aan kanker en onze vader weet niet eens van ons bestaan af. We zijn alle vier naar een weeshuis gebracht: Michael is daar altijd blijven wonen, ashton is bij een super rijk gezin gekomen, maar hadden weinig tijd voor hem, Calum het tegenovergestelde van Ash en ik bij gewoon een leuk gezinnetje met een normaal inkomen. Ik krijg meteen ruzie met Michael, omdat ik een goodgirl ben en hij een badguy. Ik ga met de boys mee naar huis en daar leer ik de ‘’broer’’ van Ashton kennen. Hij heet Luke en is ook geadopteerd. We worden verliefd op elkaar. Michael en ik maken het later weer goed.
Wensen: Een zoen met Luke
Favo quote: Things have alyways an end, if it's not the end, it's not finished.


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 19 aug 2014 - 16:09:
heeeeeeeeyyyyyyy
ik weet dat je mijn 2de nog moet maken maar mag ik alvast een 3de aan vragen?????

Naam:Chantal Maynard
Leeftijd:18
Favo 1D/5SOS boy:MICHAEL(YOU KNOW ME)
Uiterlijk (graag met foto):KLIK!!
Karakter:vrolijk, hyper, crazy, verft haar haren in verschillende kleuren
Verhaallijn (graag wel verhaallijn, hoeft niet veel te zijn maar bv. verjaardag):eeuuhhhmm ik word gepest omdat ik anders ben en mijn haren vaak verf. na een paar jaar heb ik er genoeg van en wil ik van een brug springen, omdat niemand, mijn ouders ook niet, om me geeft. er komen 4 jongens aan die roepen dat ik het niet moet doen. net als ik heb gesprongen springt er iemand (Michael)achter me aan en haalt me uit het water. ze willen weten waarom ik het deed en nemen me mee naar hun huis om me eerst op te frissen. ik weet niet dat het 5sos is waar ik fan van ben. als ik weer de woonkamer inkom moet ik het vertellen. hun staan er dan op dat ik bij hun kom wonen, ik word zegmaar geadoptterd door Ashton waardoor ik voortaan Irwin heet. na een paar jaar vraagt Michael me verkering onder een van hun concerten. ik zeg ja en dan zoenen we.
Wensen:zoen
Favo quote: live love laugh for ever smile