Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » A Trip For Seven ~ Louis Tomlinson [Afgerond] » >H9<

A Trip For Seven ~ Louis Tomlinson [Afgerond]

5 juni 2014 - 13:41

1073

5

425



>H9<

Hey, hier is H9. Sorry dat het zo lang heeft geduurd.. Maar, Enjoy ;)

Louis Tomlinson

Ik zit met de jongens in onze hotelkamer. De kamer is verdeeld in zes kamer. Vijf voor ons zelf en een voor de winnaressen. Ik hoop tenminste dat het meiden zijn, en dat ze knap zijn.
‘Guys, zijn jullie zenuwachtig?’ vraagt Zayn. Ik knik.
‘Ik hoop wel dat ze er goed uitzien.’ zegt Liam. Liam en ik hebben al heel lang geen vriendin gehad. Harry, Niall en Zayn kunnen zo een meisje krijgen als ze willen.
‘Zullen we eten?’ vraagt Niall.
‘You hungry beast!’ zeg ik. Hij knikt. We staan op en lopen naar de catering. De lunch staat al helemaal klaar. We lopen naar een tafeltje achterin en we pakken het eten. We eten het eten op in stilte. Na een uur zijn we klaar en we lopen naar buiten. Het duurt nog twee uur voordat ze er zijn.
‘Zwemmen?’ vraagt Harry die ons allemaal een voor een aankijkt. Ik ben als eerste weg en ren naar onze kamer. Ik hoor rennende voetstappen achter me. Ik doe snel de kamer open en sluit de deur. Ik ga er voor staan, zodat ze niet in kunnen. Ze bonken op de deur.
‘LOUIS! DOE OPEN!’ hoor ik Niall schreeuwen. Ik ren snel naar mijn kledingkast en pak m’n zwembroek eruit. Ik ren naar de badkamer en kleed me snel om. Ik ren weer terug naar de woonkamer. Ik zie de jongens nu pas hun spullen pakken en naar hun kamers rennen.
‘Ik zie jullie zo wel bij het zwembad!’ schreeuw ik.
‘Niet eerlijk Lou!’ hoor ik Harry nog schreeuwen. Ik open de deur en ren de gang op. Shit! Mijn handdoek. Ik open de deur weer en pak snel een handdoek die op de grond ligt. Ja, dit is de mijne. Ik ren weer weg en ren naar het zwembad. Ik ga nog even zitten, die jongens komen zo pas. Het valt me op dat er niemand in het zwembad zit. Er is ook niemand bij het zwembad. Maar ja, zo hebben we het zwembad voor onszelf. Ik zie vanuit de verte Zayn komen aanrennen. Ik sta op en ga op de rand van het zwembad staan. Als hij één meter van het zwembad verwijdert is, laat ik me in het water vallen.
‘Ha! Ik heb gewonnen!’ schreeuw ik als ik weer boven ben. Hij komt ook het zwembad ingesprongen en daarna de rest ook. Liam heeft een bal meegenomen, dus die zijn we nu aan het overgooien. We hebben veel lol. We klimmen uit het zwembad en gaan zitten op de handdoeken. Ik kijk op mijn mobiel. ‘Shit! Jongens, we moeten nu gaan omkleden,' zeg ik. ,,de winnaressen komen over een kwartier.’ We pakken onze spullen en rennen naar boven. Als we in de lift staan, druk ik snel op het knopje van de verdieping waar we heen moeten en we gaan omhoog. We stappen onze kamer in en kleden ons om. Als ik klaar ben ga ik stiekem kijken bij de kamer van de winnaressen. Het is mooi opgedekt en het is er schoon. Ik sluit de deur weer en loop naar de jongens.
‘Zullen we beneden op ze wachten?’ vraag Liam. We knikken en lopen naar de lift. We komen beneden aan en we stappen uit. We lopen naar buiten en gaan zitten.

Na vijf minuten komt er een taxi aangereden. Nou ja, taxi, meer een limo. Er stapt een man uit en ik neem aan dat dat de chauffeur is. Hij loopt naar de andere deur en er stappen twee meiden uit. Ze lopen meteen naar de kofferbak en pakken hun spullen. Ze zeggen de man gedag en hij rijdt weg. Ze lopen kletsend naar ons toe gelopen. Ze zien er rustig uit, maar ik kan zien dat ze vanbinnen aan het gillen zijn. Maar wacht, WOW! Die meid met blond haar is prachtig! Ze heeft mooie ogen, mooi haar en een perfect lichaam. Ik voel dat ik bloos en draai even weg. Als ik terugdraai staan ze al voor ons.

Lina

Daar zijn we dan. Bij het hotel. Het is hier prachtig. Als ik om me heen kijk valt mijn oog op Louis die me aanstaart. Ik zie dat hij bloost en wegdraait. Het is schattig om te zien dat hij bloost. Skyler en ik lopen richting de jongens. Na een paar seconden staan we voor onze idolen. Oke, Lina, niet gaan stotteren. Spreek ik mezelf zo zachtjes toe dat alleen ik het hoor.
‘Welkom!’ schreeuwt Niall en geeft ons een knuffel.
‘Ik ben Niall en jullie zijn?’
‘Ik ben Lina en mijn vriendin heet Skyler.’ Ik kijk naar Skyler, maar die zegt niks. Ze staat de hele tijd naar Liam te kijken. Ik zwaai met mijn hand voor haar ogen en ze schrikt uit haar trance. Iedereen moet lachen om haar gezicht. De rest van de jongens komen naar ons toe. Ze stellen zich een voor een voor en geven ons een knuffel. Totdat ik bij Louis aankom. Ik wil mijn naam zeggen, maar er komt niks uit mijn mond. Blijkbaar gebeurt hetzelfde bij Louis zelf.
‘Gaan jullie nog wat zeggen of wat?’ vraagt Skyler.
‘Uhm..’ Kom op, Lina, je kan het. ,,..ik ben Lina.’ YES! Het is gelukt.
‘Ik ben Louis.’ Zijn stem, het is geweldig in het echt! Klinkt beter dan op tv. Ik zet een stap naar voren en geef hem een knuffel. Hij knuffelt terug, maar laat me niet los.
‘Uhm, Louis?’ vraag ik zacht.
‘Oh ja.’ zegt hij en laat me los. Ik glimlach en pak mijn koffer weer.
‘Zullen we jullie naar de kamer brengen?’ vraagt Liam. Skyler en ik knikken en we lopen naar binnen. We stappen de lift in en als we boven zijn lopen we onze kamer in. Ik loop naar de slaapkamer en Skyler volgt me. Als Skyler de deur sluit kijkt ze me aan.
‘Gelukkig ben je niet gaan stotteren,' zegt ze. ,,en volgens mij, vind Louis je leuk.'
'Waarom denk je dat?'
‘Nou, aangezien hij je de hele tijd aanstaarde, hij niks tegen je kon zeggen, de hele tijd z’n haar goed deed en je vast bleef houden.' Ik haal kort mijn schouders op.
‘Ik geloof niet dat hij mij leuk vind, ik weet het ook helemaal niet, maar ik weet wel dat ik eerst mijn koffer uit ga pakken en jij ook.’ zeg ik en ik pak mijn koffer. Skyler doet hetzelfde en we pakken onze spullen uit. Zou Louis me echt leuk vinden? Of zou ik gewoon een fan zijn?


Reageren=Melding


Reacties:


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 8 juni 2014 - 11:32:
snel verder!!!!!!!!!!!!!!!!!
xxx


x1Dx
x1Dx zei op 4 juni 2014 - 21:18:
Aah heel leuk!!
Snel verder melding xxx!


1Dtjetanya zei op 3 juni 2014 - 22:36:
Superleuk!!!! Snel verder!!


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 3 juni 2014 - 17:59:
Verder!!! Verder!!!
Xxx


Anne
Anne zei op 3 juni 2014 - 17:48:
Heeeeeeel heeeeeeeel goed gedaan!
snel h10 erop!