Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stand Alones {Persoonlijk} » SA ChantiXAMX // Niall Horan

Stand Alones {Persoonlijk}

3 juni 2014 - 23:43

700

1

243



SA ChantiXAMX // Niall Horan

For you, cutie XX

Het is stil in het dorp zoals altijd. Nooit gebeurt er hier iets spannends. Ik loop met mijn blote voeten over het strand en kijk naar de lucht. Ik zie de zon al langzaam zakken. Ik moet denken aan vroeger. Toen liep ik hier altijd met mijn vader en mijn broer, maar tijden veranderen. Mijn vader is altijd op zakenreis en mijn broer studeert in Londen. Dat ligt in Engeland en ik zit hier in het saaie Ierland. Ik zucht en loop terug naar mijn huis. Diep in gedachten verzonken steek ik het marktplein over tot dat ik tegen iets hards bots. Oef! Ik val op de grond en de klap perst alle lucht uit mijn longen. Voorzichtig open ik mijn ogen en kijk recht in een gezicht met prachtige, blauwe ogen en blonde haren. Wow! Ben ik dood? Zo’n knappe jongen hoort hier niet te lopen. De jongen steekt zijn hand uit. ‘Hey gaat het wel? Sorry ik keek helemaal niet uit.’ Zegt de jongen.
‘Maakt niet uit. Ik keek zelf ook niet erg uit.’ Zeg ik met een glimlach.
‘Ik ben Niall Horan trouwens.’
‘Ik heet Chanti Maynard. Ik heb jou hier nog nooit gezien.’
‘Klopt ik woon hier pas een maandje.’
‘O oke.’
‘Hey misschien moet je daarmee naar de dokter.’ Niall wijst naar mijn knie waar een grote snee in zit.
‘Misschien wel ja.’
‘Mijn moeder is arts dus als je wil kan je met mij mee naar huis.’ Hij kijkt me aan met een sexy scheve glimlach.
‘Ja is goed.’
Samen lopen we naar zijn huis.

We staan voor een wit huis aan de rand van het bos. Het is gemaakt van hout en heeft iets elegants.
Niall klopt aan en een vrouw maakt open. ’Hoi Niall.’ zegt ze
‘Hoi, Mam.’ Niall geeft haar een kus op haar wang. ‘Wie heb je meegenomen?’ Vraagt de vrouw aan Niall. ‘Mam, dit is Chanti. Ik botste tegen haar aan en nu ligt haar knie open.’
‘Hoi Mevrouw.’ Zeg ik verlegen.
‘Hoi Chanti, je mag me gerust Maura noemen hoor. Welkom in ons huis.’
We lopen de woonkamer in en op de bank zitten een man en een jongen voetbal te kijken.
‘Dit zijn mijn vader Bobby en mijn oudere broer Greg,’ Zegt Niall, ’dit is Chanti.’
Ze zwaaien naar mij als begroeting en kijken weer naar de tv. ‘Ga maar zitten, Chanti, dan zal ik de wond ontsmetten en er een verbandje omdoen. Alles komt in orde.’ Zegt Maura met een glimlach.
Ik ga op de houten stoel zitten en Maura maakt mijn wond schoon. Na een kwartiertje is het klaar en loopt Niall met me mee naar de voordeur. ‘Chanti, ik heb een vraagje.’ Zegt Niall verlegen.
‘Je kan me alles vragen, Niall.’
‘Zou je morgen op een date met me willen?’
‘Natuurlijk wil ik dat.’
‘Echt?!’
‘Natuurlijk.’
‘Heb je zin in een strandwandeling bij zonsondergang?’
‘Klinkt geweldig.’
‘Tot dan.’ Niall geeft mij een kus op mijn wang.
‘Tot dan.’ Zeg ik terug.

Het is de volgende dag en ik sta voor de deur van Niall’s huis. Ik draag een zwart-wit gestippeld jurkje met mijn zwarte All Stars. Hopelijk vindt Niall het mooi. Maura opent de deur. ‘Hoi, Chanti. Leuk je weer te zien. Gaat het al wat beter met de wond?’ Vraagt ze aan mij.
‘Het gaat al stukken beter. Bedankt, Maura.’ Achter Maura verschijnt Niall. Hij leunt erg sexy tegen de muur en wacht tot ik uitgepraat ben met Maura. ‘Zullen we gaan?’ Vraagt Niall als we klaar zijn.
‘Ja is goed.’ Zeg ik. Niall pakt mijn hand en samen lopen we richting het strand. Behalve een paar vogels is er niemand te bekennen. We lopen hand in hand over het strand en leren elkaar beter kennen. ‘Chanti, mag ik je iets vragen?’
‘Natuurlijk, Niall. Wat is er?’
‘Ik ken je nog niet zo lang, maar ik vindt je meer dan leuk. Zal je mijn vriendin willen zijn?’
‘Natuurlijk, Niall. Ik vind jou ook erg leuk.’ Niall glimlacht naar mij en tilt me op. Hij draait me in het rond en geeft me een kus op mijn mond. Ik zoen hem terug en even vergeet ik alles: het strand, de zonsondergang, de zee, de vogels. Gewoon alles. Als Niall me weer terug op de grond zet, liggen we nog een tijdje in het zand en staren naar de zonsondergang. Dit dorp is zo slecht nog niet.


Reacties:


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 4 juni 2014 - 7:13:
OMG LOVE IT LOVE IT
thanks honey
x