Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Don't forget where you belong » chapter 5

Don't forget where you belong

1 juli 2014 - 22:00

811

8

300



chapter 5

veel leesplezier en vergeet niet te reageren x

aan het einde van de dag ben ik blij dat ik weer naar huis mag. Bijna ieder meisje heeft me wel of uitgescholden of nagekeken.
Lisa heeft het wel een beetje voor me opgenomen. maar dat hielp niet veel.
ik pak mijn telefoon en meld in de groepsapp dat ik thuis ben. Liam vraagt hoe mijn dag was. als ik hem heb uitgelegd wat er is gebeurt zegt hij dat het allemaal wel weer overwaait en dat het goed komt.
een beetje gerustgesteld leg ik mijn telefoon weer weg. ik verveel me nu alweer kapot. en eigenlijk voel ik me best eenzaam, zo alleen in het huis wonen.
ik kan met niemand afspreken. en ik mis Liam, Zayn, Louis, Harry en Niall ook heel erg.
over een weekje is het zomervakantie. misschien kan ik ze een keer bezoeken.
ik kijk hoeveel geld ik nog heb. Meer dan vijfhonderd euro. dat moet genoeg zijn voor een vliegticket en goedkoop hotel.
ik besluit Liam erover te appen.

ik: Leeyum!

nog geen twintig secondes later krijg ik andwoord

liam: Rosieeh, whatsuup.
ik: waar zijn jullie volgende week?
liam: nog in duitsland hoezo?


duitsland is niet zo ver weg. daar kan ik met de trein of taxi nog wel naartoe.

Ik: ik zat te denken, over een week heb ik zomervakantie. misschien vinden jullie het leuk als ik langs kom. ik mis jullie haha
liam: Jaa, dat is echt een goed idee, maar vertel niets door aan de rest het word een verassing.


*




precies een week later zit ik in het vliegtuig. met veel te dure zitplaatsen. opweg naar een veel te duur hotel. Liam stond erop dat hij alles zou betalen. ik vond dat echt niet nodig.
maar liam beweerde dat hij toch veel te veel geld heeft.
de vlucht zou ongeveer twee uur duren. liam wacht op me bij het vliegveld. en samen zouden we naar het hotel gaan waar ook de rest van de jongens verbleven.
vanavond was het concert en ik zou als verrassing in de kleedkamers op ze wachten.

en inderdaad. vijf uur later zit ik in de kleedkamer. One Direction is net het podium op en ik heb al kennis gemaakt met de leden van 5 seconds of summer.
'ik ben blij dat je de jongens komt verassen.' zegt Aston. 'Hoezo?' vraag ik hem. 'omdat Niall het alleen nog maar over jou kan hebben sinds hij je ontmoet heeft. ik zie in de spiegels dat ik rood word. 'oh.' zeg ik alleen maar.
je komt uit nederland toch?' vraagt Calum. 'Ja klopt.' andwoord ik. 'Ben je naar het concert geweest?' vraagt hij. 'Ja zo heb ik One direction toch ontmoet.' zeg ik. 'oh ja dat is waar.'
'en wat vond je van ons?' vraagt Micheal. 'Jullie waren echt geweldig.
'Thanks.' zegt Luke.
'voor hoelang blijf je?' vraagt Calum. ik haal mijn schouders op. 'tot jullie me weer weg willen hebben.' zeg ik dan voor de grap.
'blijf je de hele tour?' vraagt Aston.
'nee ik denk dat ik zo'n twee weken blijf.' zeg ik.
calum knikt.
'hoelaat is het?' vraag ik. 'het is 11 uur. de jongens zijn al bijna klaar. ze zingen best song ever al.' zegt Luke
'rose, als jij nou op de bank hierachter gaat zitten zorgen wij ervoor dat we een beetje voor je gaan staan, zodat ze je niet meteen zien.
ik knik en doe wat Luke zegt.de jongens gaan ervoor zitten en al snel gaat de deur open. Liam komt de kamer binnen. ik zie ik zie in de spiegel dat Calum zijn wijsvinger voor zijn mond houd. als stilte gebaar.
dan komen Louis en Zayn binnen. ze begroete Luke, Calum, Aston en Micheal. mij zien ze niet eens. Ook Niall en Harry hebben niet door dat ik hier zit. ze zijn druk in gesprek. 'jij vond haar echt wel knap.' zegt Harry plagerig tegen Niall. 'helemaal niet, maar jij vond die chick vooraan wel tegek. 'zegt Niall tegen Harry. 'niet mijn type.' zegt Harry. 'wie is wel je type dan?' vraagt Niall.
dan kijkt Harry mijn kant op. 'Rose.' zegt hij.
'Rose? is Rose je typen!' zegt Niall boos.
'Nee man, kijk!' zegt Harry. en hij wijst naar mij.
Harry komt naar me toe en geeft me een knuffel. 'wat doe jij nou weer hier.' hij klinkt echt heel blij om me te zien.
'ik kom jullie verassen.' zeg ik. Ook Louis en Zayn komen naar me toe en geven me een knuffel.
als laatst komt Niall een beetje zenuwachtig naar me toe. 'heey.' zegt hij. 'Heey.' zeg ik terug.
'Niall, je hebt het de hele week al over niets anders dan Rose en nu staat ze voor je en geef je haar niet eens een knuffel.' zegt Aston.
verlegen geeft Niall me een knuffel.
'Liam. moet jij haar niet begroeten?' vraagt Niall. waarschijnlijk om het onderwerp te veranderen.
'dude, ik heb samen met haar geregeld dat ze hier nu is, toen ik zogenaamd naar de winkel ging heb ik haar even van het vliegveld opgepikt.
'oh.' zegt Niall.


Reacties:

1 2

Liekekusje1D zei op 2 aug 2014 - 20:33:
Ah zo leuk,
Hihi
Ze moet gewoon de fans negeren die haar uitschelden


5SecondsOf1D
5SecondsOf1D zei op 3 juli 2014 - 8:35:
Leuk!! Ik heb je hele verhaal gelezen. In een woord: O MG! Eigenlijk zijn dat er drie haha!! Mag ik een melding voor het volgende hoofdstuk? Echt snel verder want dit is top


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 2 juli 2014 - 17:02:
aahhhhwww cute
snel verder!!


x1Dx
x1Dx zei op 2 juli 2014 - 14:49:
Haha
Heel leuk hoofdstuk!!
Snel verder!! X


angel18
angel18 zei op 2 juli 2014 - 11:59:
Aahw cute
Snel verder!!!!