Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » standalone persoonlijk » 2.xHiimacookie{1}-->Luke Hemmings

standalone persoonlijk

20 okt 2014 - 21:45

1185

1

342



2.xHiimacookie{1}-->Luke Hemmings

for you hope you like it x

‘’ zullen met zijn alle volgende week naar Texas gaan?’’ vraag ik aan Luke die languit op de bank ligt.’’Jaaaaaaaa’’ Luke pakt gelijk zijn telefoon en whatsappt de anderen. ‘’ze gaan mee, Ashton is helemaal blij. Ow hij belt je zo zegt ie’’ nog geen minuut later heb ik een happy Ashton aan de lijn.
‘’dit was zeker jouw idee?’’
‘’eeuh ja hoezo?’’
‘’eindelijk weer eens vakantie’’
En dan begint hij door de telefoon te zingen.
‘’ Uh, because I'm happy
Clap along if you feel like a room without a roof
Because I'm happy
Clap along if you feel like happiness is the truth
Because I'm happy
Clap along if you know what happiness is to you
Because I'm happy
Clap along if you feel like that's what you wanna do’’
‘’oke ik snap het al’’
En daarna hang ik op.



Na een week is het dan zover. Ik kijk nog een keer of ik alles heb en dan loop ik met mijn koffer naar beneden. Ik trek de deur achter me dicht en loop naar de jongens die al in de auto zitten. Luke leunt tegen een van de deuren en zodra hij mij ziet loopt hij naar me toe en neemt mijn koffer van mij over. Je zal bij me op de schoot moeten gaan zitten. ‘’oke’’ Luke gaat in de auto zitten en trekt mij op zijn schoot.
Na een half uur op Luke’s schoot te hebben gezeten zijn we bij het vliegveld aangekomen. we stappen uit en checken in. daarna lopen we richting de douane en daarna naar het vliegtuig. Na ongeveer 9 uur in het vliegtuig te hebben gezeten komen we dan eindelijk in Texas aan. Michael houdt een taxi aan en daar gaan we inzitten. Na daar een half uur in te hebben gezeten checken we in bij het hotel. We nemen de lift naar boven, en komen dan uit bij een suite. Ik pak natuurlijk de grootste kamer. Ik spring onder de douche en doe daarna mijn pyjama. Snel kruip ik onder mijn dekens en val uiteindelijk, doodop in slaap.
Volgende dag
Ik word wakker doordat er iemand mijn deken van me af trekt. ‘’ga weg ik wil slapen’’ zeg ik terwijl ik me omdraai en mijn deken terug trek. Misschien had ik dat niet moeten doen want nog geen minuut later hang ik over de schouder van… ik heb eigenlijk geen idee van wie. Wat maakt het uit denk ik en ik van in slaap terwijl ik dus over die schouder hang. ‘’word nou eens wakker!!!’’ ik open vermoeid mijn ogen en zie dat ik op de bank lig. ‘’huh ik lag toch in mijn bed?’’ ‘’helaas slaap je zelfs op mijn schouder’’ Luke wrijft over zijn schouder waar dus een kleine ronde plek op te zien is. ‘’dan had je me maar door moeten laten slapen’’ ‘’wat gaan we vandaag doen?’’ vraagt Michael die al aangekleed de kamer binnenkomt. ‘’ik dacht eraan om door het bos te lopen ofzo’’ Luke haalt zijn schouders op. ‘’waarom ook niet’’ zeg ik terwijl ik van de bank opsta en richting mijn kamer loop. Ik pak een schoon setje kleren en kleed me om. Daarna borstel ik mijn haren en doe het in een hoge paardenstaart. Ik doe nog ff makkelijke schoenen aan en loop weer naar de kamer. Waar de rest nu ook aangekleed is. We eten allemaal nog ff een ontbijtje en lopen dan richting het bos.

Een paar uur later
Oke ik ben de jongens kwijt, ik zit ben nu al een paar uur aan het rondlopen. Opeens voel ik een regendruppel, en nog een, en dan lijkt het wel of de hemel losbarst. Snel ren ik weg richting een lichtere plek. Dan struikel ik over een losse boomstam en van in een gat. Ik probeer ophoog te klimmen, door me vast te grijpen aan wortels. Dat lukt helaas ook niet. Ik begin wat te lopen en kom dus uiteindelijk nergens uit. Ik ga dood. Zacht begin ik te huilen. ‘’Luke ik mis je. Ik hou van je.‘’En dan vallen mijn ogen dicht.
Zodra ik mijn ogen opendoe zie ik dat ik niet meer in het gat zit maar in een of andere tent. Ik probeer mijn armen te bewegen maar dat lukt niet. Als ik mijn hoofd een beetje draai zie ik dat ik vast zit aan een paal. Help wil ik roepen maar er komt alleen een klein geluidje uit. Ik hoor stemmen, en dan komt er een jongen van ongeveer mijn leeftijd aan.

Luke pov:
Waarom deed ik nou niks ik had Rachel bijna in mijn armen maar nee ik moet weer zo dom zijn. Maargoed ik ben die gasten wel gevolgd dus ik weet waar ze is. Maar ik kan er niet bij door die bewakers. Na ongeveer een kwartier lopen ze weg en ik grijp mijn kans, ik glip de tent binnen en zie Rachel bang kijken, vastgebonden aan een paal en een doek voor haar mond. ‘’ik ben het maar Luke’’ ik zie opluchting in haar ogen. Snel loop ik verder naar haar toe en haal de doek van haar mond. Ze begint zacht te huilen. ‘’wat gaan ze met me doen?’’ ‘’ze gaan je uithuwelijken’’ ik heb gelukkig alles gehoord wat ze zeiden. ‘’maar geen zorgen, we gaan je redden’’ ‘’hoe?’’ ‘’dat regelen we wel. Dan krijg ik een berichtje van Calum met een foto. Wtf wat is dit?????? Ik zie een foto van een uitnodiging voor de bruiloft. Dat gaat mooi niet gebeuren. Ik hou van Rachel. ‘’ik moet nu weer gaan, zeg niks over ons gesprek. We komen je redden’’ ik doe de doek weer voor haar mond en geef haar een kus op haar wang. En langzaam loop ik de tent weer uit richting het bos.

Een paar dagen later
Rachel pov:
Ik kijk naar wat ik aan heb. een witte trouwjurk en mijn blonde haar zit in een vissengraatvlecht. Wat meiden waren de hele tijd met me bezig. Na het gesprek met Luke zat ik gewoon in die tent en kwam er af en toe iemand eten en drinken brengen. De gast waar ik aan ben uitgehuwelijkt heb ik helemaal niet gezien. Ik hoop maar dat Luke me komt redden. Langzaam begint er ergens muziek te spelen en wat anderen meiden komen me halen. Onder het lopen kijk ik om me heen of ik Luke en de anderen ergens zie. Ik ben bij het altaar aangekomen en draai me om naar de jongen. Oke hij is best knap maar ik hou van Luke en dat zal altijd zo blijven. ‘’oke eerst de vraag heeft er iemand bezwaar tegen dit huwelijk?’’ de ambtenaar kijkt de zaal rond. ‘’JA WIJ!!’’ ik kijk op en zie gelukkig Luke, Ashton,Calum en Michael staan. Luke rent naar me toe en pakt me vast. Daarna gebeurt ervan alles. De rest rent op de gast af waar ik eigenlijk mee had moeten trouwen. Uiteindelijk liggen die gast en de familie op de grond. ‘’Rachel ik hou van je’’ zegt Luke en dan voel ik zijn lippen op die van mij. dan trekt hij zich terug. ''Rachel wil je alsjeblieft mijn vriendin zijn?'' ''dat heb ik altijd al gewild'' en ik druk mijn lippen op die van hem.


Reacties:


xHiimacookie zei op 5 juli 2014 - 12:51:
Omg I love it habxndma