Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Obsessed - One Direction » Obsession 38

Obsessed - One Direction

6 juli 2014 - 11:23

511

9

503



Obsession 38

38.Aimée A. Moon

3 januari, 14:02

Ik loop het gebouw van de sieradenlijn uit en tot mijn verbazing zie ik de auto van Harry nog steeds op dezelfde plek staan. Hij geeft een handtekening aan een fan die daarna hyperactief wegrent. Ik grinnik zacht en loop naar hem toe. Hij kijkt op en kijkt me vragend aan. "Ik mag stage lopen!" "Dat is geweldig! Gefeliciteerd!" Hij slaat zijn armen om mijn middel, tilt me op en draait een rondje wat mij doet lachen. "Gosh ik ben trots op je." Een glimlach siert mijn gezicht. "Dankjewel." "No problem. Kom, we gaan wat drinken om het te vieren." Ik knik instemmend. Harry doet zijn auto op slot en loopt naar mij toe om me naar een klein cafe te leiden.

16:19

Ik zit in de auto van Harry terwijl hij terug rijd naar het huis van Zayn. "Ik heb nagedacht over wat je hebt gezegt Harry. Ik wist niet dat je verplicht was om met haar te gaan, en ik snap nu ook wel dat je het niet meteen wilde vertellen maar als je dat wel had gedaan, waren we misschien nieteens uit elkaar gegaan." "I know. En ik heb er echt ontzettend veel spijt van, weet je het is gew-" "Ik vergeef je." Harry kijkt me met grote ogen aan. "OGEN OP DE WEG!" "Ja sorry! J-Je vergeeft me?" "Ja. Maar ik wil dat je laat zien datik je weer kan vertrouwen. Door gewoon alles te bespre- hou je ogen op de weg!" Harry lacht en pakt mijn hand vast wat er voor zorgt dat een geweldig gevoel mijn lichaam overspoelt. "Ik beloof je, Mée, dat ik alles zal bespreken. Nou wat denk je van een date vanavond?" Lipbijtend kijk ik naar mijn handen en speel ik met de ring die ik om heb. "Ehh.." "Wat is er?" "Ik heb vanavond al iets." "Oh sorry." "Nee, nee.. Ik ga met Zayn naar mijn vader." Harry stopt de auto voor het huis van Zayn en ik maak mijn gordel los. "Bedankt voor de rit." Ik doe de deur open en stap de auto uit. "Aimée, wees alsjeblieft voorzichtig." Ik knik zacht. "En vergeet mij niet." Ik bijt hard op mijn lip en knik opnieuw. "Dankje. Veel plezier vanavond." Ik draai me om en steek de sleutel in het slot om vervolgens het lege huis binnen te lopen. Geen Zayn.

17:38

"Mée?! Ik ben thuis Ik zit al klaar op de bank, wachtend tot we zouden vertrekken. "Woonkamer!" Roep ik. Al snel zie ik Zayn staan. "Laten we gaan." Ik sta op en pak mijn tas. "Moet je niet iets drinken ofzo?" "Neh dat doen we daar wel." Ik knik instemmend en geef hem een kus op zijn wang. "Hoe ging trouwens je gesprek?" Ik glimlach meteen weer. "Ik ben aangenomen en mag stage lopen!" "Echt?! Ah dat is geweldig! Ik ben trots op je babe." Ik bijt glimlachend op mijn lip en al snel voel ik Zayn's armen om me heen. "Wanneer mag je beginnen?" "Oh pas als ik klaar ben met school. Vanaf 30 mei."


Reacties:

1 2

ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 7 juli 2014 - 16:51:
Harry en Aimée!!
leuk!!


xcarrotx
xcarrotx zei op 6 juli 2014 - 23:05:
Net als in the vampire diaries!! (Seizoen drie dan, niet verklappen wat er gaat gebeuren hoor )



x1Dx
x1Dx zei op 6 juli 2014 - 22:30:
Heel leuk!
Ik denk dat Aimée Zayn en Harry allebei leuk vind!
Snel verder! X


LarryGirlsXX
LarryGirlsXX zei op 6 juli 2014 - 19:57:
spannend!!


1DLoversXx
1DLoversXx zei op 6 juli 2014 - 16:26:
Zayn and Aimée! Leuk!!! xxxxxx