Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Don't forget where you belong » chapter 6

Don't forget where you belong

6 juli 2014 - 11:39

1194

5

246



chapter 6

het is zomervakantiee en dat betekend dat ik veel meer tijd heb om te schrijven! ik ga pas over een maand naar italie voor 11 dagen en daarna met mijn beste vriendin naar zeeland. maar ik ga proberen om voor die tijd ongeveer 4 hoofdstukken te schrijven

als iedereen helemaal klaar is gaan we terug naar het hotel. Mijn kamer zit naast die van Niall en Micheal. en tegenover me zitten Louis, Liam en Luke. verderop zit de rest.

omdat het al best wel laat is en de boys moe zijn gaan we allemaal meteen naar onze kamers. ik neem eerst een douche en ga dan slapen
de volgende dag is iedereen vrij en kunnen we iets leuks gaan doen. Na het ontbijt besluiten we de stad in te gaan. omdat we met negen beroemde jongens gaan nemen we ook een stuk of zes beveiligers mee.

we worden met een busje gebracht.
als we door de stad lopen. worden de boys al snel herkend. snel loop ik naar de zijkant van de straat. net optijd om niet geplet te worden door alle meisjes.
na ongeveer een kwartiertje kom ik er achter dat ik recht voor de mac donalds sta. ik heb ook eigenlijk best zin in een milkshake. als na nog eens 30 minuten de boys weer mijn kant op komen gaan we dan ook naar binnnen. iedereen besteld wat en we nemen plaats. ik praat wat met Zayn over van alles en nog wat. dan komt Liam naar me toe. hij tikt me aan en fluistert in mijn oor 'Loop is even mee, ik wil je wat vertellen.' een beetje verbaasd loop ik achter Liam aan.
'wat is er?' vraag ik zodra we stilstaan.
'ik zie wel dat je naar hem kijkt. Je vind hem leuk eh?' zegt Liam.
shit, is het zo duidelijk!
'hij vind jou ook leuk. hij is alleen te verlegen om het te zeggen of er iets mee te doen.'
en daar zijn de vlinders weer die elke keer als ik hem zie, al is het maar op een foto of poster komen. en elke keer als hij me aanraakt voel ik van die vonken. ik weet het nu dus zeker. ik ben verliefd op Niall.

samen met Liam loop ik weer terug naar de rest. iedereen stond al op ons te wachten blijkbaar.
we kijken nog wat rond in de stad en gaan dan terug naar het Hotel.

'Laten we gaan zwemmen.' zegt Louis.
'Ja laten we dat gaan doen.' zegt Harry sarcastisch.
10 minuten later staat iedereen met zwemspullen beneden. we leggen onze spullen naast het zwembad. ik zie dat iedereen al in zijn zwembroek rondloopt dus besluit ik mijn kleren ook maar uit te doen. nu sta ik dus alleen nog maar in mijn bikini.
in mijn ooghoeken zie ik dat Niall naar me kijkt.
Liam ziet het ook. nog geen 10 secondes later gooit Liam Niall in het water.
ik lach en ga naast Micheal en Zayn op de rand zitten.
'Gast waar was dat voor nodig!' roept Niall zodra hij boven komt.
'je was aan het wegdromen. ik maakte je alleen even wakker.' zegt Liam op een onschuldige toon.
Niall zucht geirriteerd. en klimt uit het zwembad. hij gaat achter me staan. 'Ga het water is in.' zegt hij tegen me. hij duwd me voorzichtig naar voren en gaat op de plek zitten waar ik net zat. hij trekt me tussen zijn benen in en ik leg mijn hoofd op zijn buik. en Niall strijkt met zijn hand doormijn haar heen.

dan komt er uit het niets een mini tsunami aan. als ik opkijk zie ik dat harry en Luke vlak voor mij het water in zijn gesprongen.
'ik zie dat Niall en louis. die naast mij in het zwembad staat. ook niet zo blij kijken. 'we pakken ze terug.' zegt Louis. we knikken.
'Later niet nu.' zegt Niall.

de rest van de middag is heel erg gezellig. ik hang veel bij Niall en heb ook nog een soort watergevecht met Micheal gehad. wat ik gewonnen heb trouwens.

in de avond gaan we met zijn alle uit eten. we gaan in gewoon normale kleding, want het is geen chique restaurant ofzo.
als we allemaal beneden zijn moeten we door de achterdeur naar buiten. aan de voorkant staan teveel fans. ik loop samen met Niall en Louis achter harry en Luke. Louis loopt naar ze toe. 'Luke mag ik je telefoon even lenen?' vraagt Hij. 'die heb ik niet bij me.' zegt hij. 'harry?' vraagt Louis. Harry geeft zijn telefoon . ondertussen zorgt Louis ervoor dat de twee steeds dichter bij het zwembad gaan lopen. dan duwen Niall en ik ze in het zwembad.
met een chagerijnige kop komt eerst Luke, en dan Harry naar boven.
'heel ontschuldig kijk ik ze aan. 'waar hadden we die aan verdient?' vraagt Luke.
'wij vanmiddag nat door jullie, jullie nu nat door ons' Niall grijnst naar ze.
dan komen Calum, Zayn, Aston, Liam, en micheal aangelopen.
'wat is hier gebeurt?' vraagt Calum. die zijn lach bijna niet kan inhouden.
'ze gleden uit.' zeg ik.
luke en harry zijn inmiddels het zwembad al uit en gaan weer terug om wat anders aan te doen.

na nog eens een half uur kunnen we gaan. het is gelukkig niet zover weg.
we gaan aan een tafeltje zitten en de ober vraagt eerst naar ons drinken en dan ons eten. ik zit gezellig met Calum en Liam te praten als Niall opstaat en richting mij komt. hij legt iets wat op een servet lijkt bij mij neer en loopt dan snel weer terug.

verbaasd kijk ik naar de servet. als ik hem open vouw zie ik dat er iets in geschreven staat.

vanavond bij het grasveldje naast het hotel om negen uur? x n

Niall kijkt me hoopvol aan. ik knik naar hem en hij begint te glimlachen.

rond kwart voor 8 gaan we weer terug naar het hotel. ik neem snel een douche en kleed mezelf aan. en dan loop ik naar beneden.
eerst is Niall nergens te bekennen. maar als ik wat verder loop zie ik hem zitten op een kleed. eromheen staan allemaal kaarsen, het ziet er echt prachtig uit.
als hij mij ziet begint hij te glimlachen. hij is zo leuk. en zo knap. hij komt naar me toe en pakt mijn hand. 'je ziet er mooi uit.' zegt hij. 'je ziet er zelf ook niet slecht uit.' zeg ik. hij gaat op het kleedje zitten. ik ga naast hem zitten. 'wil je wat drinken?' vraagt hij. hij klinkt echt een beetje zenuwachtig.
'doe maar cola.' zeg ik. niall schenkt twee glazen Cola in en geeft er eentje aan mij. we zitten gezellig wat te praten als Nialls telefoon afgaat.
'sorry ik moet deze even nemen.' 'geeft niet.' zeg ik.
'hallo met Niall.'
'ja.'
'nee.'
'oke.'
'uhum.'
'oke doei.'

niall legt zijn telefoon weer weg en kijkt me aan. 'dat was Harry. we zijn uitgenodigt voor de VMA's volgende week. en we mogen ook optreden.' Niall klinkt heel enthousiast. 'Dat is geweldig nieuws.' zeg ik. 'ja. uhm.. Harry zij ook dat we allemaal iemand mee mogen nemen. als date zegmaar. ik wou vragen of jij met mij mee wilt.'
'dat lijkt me heel erg leuk.'

na een tijdje begint het te schemeren. 'kijk.' zegt Niall. 'de zon gaat onder'
ik kijk naar de plek die Niall aanwijst en het is werkelijk prachtig.
'wauw.' zeg ik.
dan gaan we staan en ruimen de spulletjes op. Niall gaat staan en kijkt me recht in mijn ogen aan. en dan zoent hij me


Reacties:


Liekekusje1D zei op 2 aug 2014 - 20:39:
Aaaaaaah!
Cute


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 7 juli 2014 - 16:56:
aaaaahhhhhhhhhhhhwwwwwwwww soooooooo cuteeeeeeeeeeee!!!
snel verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


x1Dx
x1Dx zei op 6 juli 2014 - 22:47:
Aaahw soo cute!!!
Snel verder!! X


1DLoversXx
1DLoversXx zei op 6 juli 2014 - 16:22:
OMG there it is what taked you so long to kiss her!!!!!! Omg cuteezz!!


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 6 juli 2014 - 14:52:
Wieehhiieee! Super hoofdstuk! snel verder! X