Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » GoodGirls Or BadGirls//1D&5SOS *Afgerond* » 1.

GoodGirls Or BadGirls//1D&5SOS *Afgerond*

5 sep 2014 - 15:50

1147

10

769



1.

Image and video hosting by TinyPic heeeyyy hoofdstuk 1. hope you like it. -X- Chantal Ps iedereens spreekt nederlands behalve degene achter de balie hoofdstuk 2 duurt waarschijnlijk iets langer, heb je nog ideeën voor misschien het volgende hoofdstuk. laat het me weten. en zeg nog ff of je badgirl wil worden, of dat je een goodgirl wil blijven, zeg het ook ff over de andere bekende boys. en over Aan. dan weet ik dat voor later.

Chantal POV
Hier sta ik dan samen met Lindy en Melina, de universiteit van London. Alleen de tuin is al enorm. Melina’s zussen komen hier dadelijk ook hier naar toe. Lindy’s zus ook. hun hadden wat vertraging ofzo. we pakten onze koffers en lopen richting de balie. ‘’hi we are new here’’Lindy was de enige die goed engels kan dus zij nam het woord. ‘’names?’’ de vrouw achter de balie keek niet een keer op. ‘’Lindy Tomlinson, Melina Payne and Chantal Horan’’ ‘’i see, floor 16, room 16, here are the keys, you guys have that one floor with 21 others, it’s actually one big big room , there is a big living room, a kitchen for al you guys, everyone has his one bedroom and bathroom, closet. on every bedroomdoor is a paper with a name on it. Wel that’s al. Have fun’’ de vrouw gaf ons nog wat andere informatie. ‘’thank you’’. We liepen naar de lift. Na een paar minuten was de lift er en we stapten in. oke verdieping 16.Lindy drukte het knopje in, de deuren schoven dicht en we gingen omhoog. Na een paar minuten waren we er en stapten we uit. ‘’Nu nog de deur vinden’’ Melina begon gelijk een kant op te lopen. ‘’MICHAEL GEEF MIJ MIJN WORTELS!!!!!!!’’ ‘’NOOIT!’’ er kwamen 2 jongens voorbij rennen. Ik stapte te laat weg en de eerste viel dus op mij. ‘’GAST KAN JE NIET UITKIJKEN’’ Lindy flipt hem helemaal op een van de 2 jongens. ‘’sorry hoor moest ze maar aan de kant gaan’’ ‘’MOEST ZE MAAR AAN DE KANT GAAN,JULLIE GAAN HIER ALS 2 GEKKEN DOOR DE GANG RENNEN!’’ Melina begint zich er nou ook mee te bemoeien. Ik wend mijn blik naar de jongen die boven op mij ligt. Hij kijkt nogsteeds naar Lindy,Melina en die andere gast. ‘’uhm’’ verschrikt kijkt hij om. Ik kijk hem aan in zijn hele mooie groene ogen . ‘’kun je misschien van me af gaan?’’ hij blijft me maar aanstaren. ‘’ow sorry tuurlijk’’ hij staat op terwijl hij naar mij kijkt en steekt zijn hand uit om mij omhoog te helpen. Dankbaar nam ik zijn hand aan en hij trok mij omhoog. Hij liet mijn hand los en ging met zijn hand door zijn haar. damm that’s hot. ‘’hi ik ben Michael’’ hij stak zijn hand nog een keer uit. ‘’Chantal’’ antwoordde ik terwijl ik zijn hand schudde. ‘’nieuw hier”?’’ ‘jep’’ ‘’WAAR WAS DAT VOOR NODIG’’ we keken allebei om en zagen die andere gast staan met zijn hand op zijn wang. ‘’MELINA EN LINDY WAT HEBBEN JULLIE GEDAAN??’’ ‘’eeuuhhh’’ Melina werdt langzaam rood. ‘’mooi weer he’’Lindy keek wat om zich heen. ‘’wat hun hebben gedaan is mij geslagen’’ de jongen keek boos van Lindy naar Melina. ‘’waaaattt???????’’ ik kijk naar Lindy en Melina. ‘’hij moet niet zeggen dat het jou schuld is, hun hadden beter uitmoeten kijken. Inplaats van als een stel gekken door de gang te gaan rennen. Maar wij moeten eens de kamer gaan vinden’’ Lindy pakt haar koffer en de jongen en Michael lopen weg. Ik en Melina pakken uiteindelijk ook onze koffer. En gaan verder met zoeken naar onze kamer. Na 5 minuten hebben we hem gevonden en openen we de deur en gaan naar binnen. We lopen wat rond en komen dan bij deuren met onze namen erop. We lopen er alle 3 tegelijk in. wow deze kamer is echt mooi. Een 2persoonsbed, bureau, inloopkast, badkamer, groot raam in de kamer met een klein balkon. ‘’I LOVE IT!!’’ ik legde mijn koffers op het bed en begon het uittepakken. Daarna pakte ik een ander setje kleren en deed het aan. daarna liep ik naar de kamer van Melina, maar ik zag Melina de kamer van Lindy ingaan dus ik liep naar de Kamer van Lindy.
Na 5 minuten liepen we richting de woonkamer om de andere mensen te zien, aangezien we deze kamer/verdieping met 21 andere moesten delen.
Michael POV
Ik kan dat meisje Chantal niet uit mijn kop krijgen. Die blauwe ogen, ze leken zo veel op die van Niall. Niall had wel eens verteld dat hij een zusje had maar dat hij haar 2 jaar niet meer had gezien, en dat zij niet wist hoe hij er nu uitzag. Liam had blijkbaar 5 zusjes, Louis 2, Harry 1, Zayn 1, Ashton 2 en een broertje, Calum 1,en ik en Luke geen. ‘’gast ik heb je verslagen, waar zit je met je gedachten?’’ ‘’euhm nergens’’ik wen mijn blik weer naar de tv, we zijn fifa aan het spelen. ‘’vast bij dat meisje waar die oplag’’ Louis komt de kamer ingelopen met je raad het al wortels. ‘’meisje? Hoe zag ze eruit?’’ nu is dus alle aandacht op mijn gericht. ‘’blond haar, met onder 2 verschillende kleuren, blauwe ogen.’’ ‘’Weet je haar naam?’’ Harry natuurlijk weer die het vraagt. ‘’Chantal’’ ik zag dat Niall schrok, maar waarom geen idee. Dan horen we stemmen en draaien we ons om naar de gang. En dan lopen er 3 meiden naar binnen. ‘’ow hoi’’ een van de 2 meisjes die tegen Louis tekeerging. ‘’heeeyyy Michael, en de rest waar ik de naam niet van weet.’’ ‘’hoi Chantal, Lindy en Melina was het maar ik weet niet wie wie is. ‘’ik ben Melina’’ zei een van de 2, ‘’en ik ben Lindy’’zei de ander. Wij stelde ons ook ff allemaal voor. ‘’Nola, Esmeé, Zoe, Ashley,Jaylinn’’ Lindy en Melina rende naar de gang waar blijkbaar nog anderen waren. En ja hoor daar kwamen ze. ‘’oke dit zijn Nola,Esmeé,Zoe en Ashley mijn zussen’’ zei Melina terwijl ze een voor een aanwees. ‘’en deze meid hier is mijn zus Jaylinn’’ zei Lindy. Daarna kwam er nog een meid binnen. ‘’hoi ik ben Emma’’ we wouden ons weer gaan voorstellen maar toen kwamen er 2 meiden en een jongen binnen. ‘’hooooiiiii ik ben Rachel, en dit is Janita mijn zus, en mijn broer Aan.’’ en weer kwam er weer iemand. ‘’hi ik ben Ivana ‘’ en er kwmaen nog meer. Een meisje en jongen met ongeveer hetzelfde rode sweater. ‘’heeeyyy ik ben Serena, en dit is mijn Boyfriend Matthew. En weer toen we ons zelf voor wouden stellen komen er nog 3 jongens binnen. ‘’Martin, Dylan, David’’.’ ‘’wacht achternamen, dat is misschien ook handig.’’ Liam was zo’n beetje de leider hier. ‘’Horan, Payne, Tomlinson, Payne, Payne, Payne, Payne, Tomlinson, Styles, Irwin, Irwin, Irwin, Hood, Malik, Espinosa, Garrix, Everett, Scarzone’’ nu was het onze beurt om voortestellen. ‘’Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Louis Tomlinson, Zayn Malik, Michael Clifford, Luke Hemmings, Calum Hood, Ashton Irwin’’ je zag sommige gewoon denken. De meeste gingen hun kamers zoeken. En Chantal, Lindy en Melina kwamen bij ons zitten. uiteindelijk deden ze zelfs mee met fifa. we kwamen zo ook wat meer over elkaar te weten. later kwamen de rest er ook nog en gingen we een film kijken.zo ging het ongeveer de rest van de avond.

reageren=melding


Reacties:

1 2

HemmoGirl97
HemmoGirl97 zei op 30 sep 2014 - 20:24:
Leuk! x


xJustMe
xJustMe zei op 22 juli 2014 - 14:38:
Super!!


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 22 juli 2014 - 10:43:
Echt leuk!
Je hebt echt humor x


Xxlovelyhaz
Xxlovelyhaz zei op 21 juli 2014 - 14:07:
Ah superleuk!


Janitaa
Janitaa zei op 20 juli 2014 - 20:10:
Leukleuk!