Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » standalone persoonlijk » 3.1Dloves{1}-->Ashton Irwin

standalone persoonlijk

20 okt 2014 - 21:44

855

2

301



3.1Dloves{1}-->Ashton Irwin

hey hier is je SA hope you like it X

Vandaag is eindelijk de dag. De dag van het reünie-schoolbal. Zou Ashton ook komen? Met zijn kuiltjes in zijn wangen, zijn mooie bruingroene ogen. Oke kappen Quinn. Hij is beroemd, dus hij heeft vast geen tijd om naar een reünie –schoolbal te komen. I know maar ik mag toch wel hopen dat hij komt. Oke nu moet ik echt kappen over Ashton en me focussen op mijn haar en make-up. Ik pak mijn jurk uit de kast en haal de hoes eraf. Ik doe hem aan en steek mijn haar op. daarna doe ik nog wat make-up op.

Een paar uur later
Ik bekijk mezelf in de spiegel. Wow. Ik pak mijn zalmkleurige clutch. Het was een gemaskerd reünie-schoolbal dus ik doe snel mijn masker op en loop dan naar mijn auto.
Als ik op mijn oude school aankom zie ik dat het al aardig druk is. Ik stap uit mijn auto en loop richting de ingang. Mmm waarom zijn er nou weer bewakers, dat is nooit zo geweest. Ik loop naar binnen terwijl ik wordt nagekeken door de bewakers. Ik scan de ruimte en zie een podium met 3 gitaren een drumstel en een 4 microfoons. Hhmm misschien zijn daarom die bewakers er. Ik loop wat rond totdat er een jongen tegen me opbotst. ‘’sorry, ik keek niet uit’’ de jongen verontschuldigt zich. ‘’maakt niet uit’’ ‘’wil je dansen?’’ de jongen kijkt me hoopvol aan, met zijn mooie bruingroene ogen. ‘’tuurlijk waarom niet’’ hij leidde me naar het midden van de zaal en ik plaatste mijn armen om zijn nek terwijl hij zijn armen om mijn middel deed. Zo stonden we ongeveer de hele avond, op de dansvloer. Ik keek nog een keer in zijn bruingroene ogen, ik schrok het waren de zelfde ogen als Ashton. Oke Quinn nu moet je echt kappen met Ashton, hij is hier niet. opeens kwamen er 3 jongens aan. ‘’gast we moeten zo beginnen kon je?’’ ‘’ja tuurlijk, sorry ik moet even wat doen, ik kon dadelijk terug. Wacht hier op me.’’ Ik knikte en hij gaf me een kus op mijn wang.

Na 5 minuten kwamen er 4 jongens het podium op.
‘’hey wij zijn 5 seconds of summer, en dit is ons nummer she looks so perfect.’’ Omg Ashton zat achter de drums. En toen begonnen ze.


Hey Hey Hey
Hey Hey Hey
Hey Hey Hey
Hey Hey Hey
Hey Hey Hey
Hey Hey Hey
Hey Hey Hey
Hey Hey

Simmer down, Simmer down,
They say we're too young now to amount to anything else

But look around
We work too damn hard for this just to give it up now


If you don't swim
You'll drown
But don't move
Honey

She looks so perfect standing there
In my American Apparel underwear
And I know now, that I'm so down
Your lipstick stain is a work of art
I've got your name tattooed in an arrow heart
And I know now, that I'm so down

Hey Hey!
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey

Let's get out
Let's get out

Cuz It's deadbeat towns only here just to keep us down
While I was out,
I found myself alone just thinking about
If I showed up with a plane ticket
And your shiny diamond ring with your name on it
Would you wanna run away too?
Cuz' all I really want is you

She looks so perfect standing there
In my American Apparel underwear
And I know now, that I'm so down
I made a mixtape straight out of ninety Four'
I've got your ripped skinny jeans lying on the floor
And I know now, that I'm so down

Hey Hey!
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey

She looks so perfect standing there
In my American Apparel underwear
And I know now, that I'm so down
Your lipstick stain is a work of art
I've got your name tattooed in an arrow heart
And I know now, that I'm so down

Hey Hey!
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey
She looks so perfect standing there
In my American Apparel underwear
And I know now, that I'm so down
Hey, Hey
Your lipstick stain is a work of art
I've got your name tattooed in an arrow heart
And I know now, that I'm so down


Na het nummer juichte iedereen. ze speelde nog wat nummers en gingen toen het podium weer af. na 5 minuten was de jongen waar ik mee schuifelde weer terug. ‘’heb je genoten van het optreden?’’ ik knikte hevig. ‘’oke het is nu 12 uur dat betekent dat iedereen zijn masker af moet doen.’’ Ik deed mijn masker af en het leek even of de jongen schrok. Hij zette zijn masker ook af en ik kon niet geloven wie eronder zat. ‘’Q-quinnn?’’ ‘’A-ashton?’’ en toen plaatste hij zijn lippen op die van mij. hij trok weer terug en keek in mijn ogen. ‘’Quinn ik moet je wat vertellen, al die jaren op school was ik verliefd op je. Nooit heb ik je het durven zeggen. Ik dacht dat het over was, maar nu ik je hier zo zie, is de verliefdheid alleen maar erger geworden. Zou je mijn vriendin willen zijn?’’ ‘’heel graag, ik was ook altijd al op jou.’’ En toen plaatste hij zijn lippen nog een keer op die van mij. daar stonden we dan, ik en Ashton. Voor altijd.


Reacties:


HemmoGirl97
HemmoGirl97 zei op 30 sep 2014 - 21:06:
Leuk!! X


1Dlovez
1Dlovez zei op 23 juli 2014 - 19:07:
*pinkt een traantje weg* PRACHTIG <3