Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Everyting has changed || Harry Styles » 02 - conversations

Everyting has changed || Harry Styles

21 juli 2014 - 14:42

577

3

286



02 - conversations

Image and video hosting by TinyPic

"Hey, uhhm, ik heb het met je over de scheidingspapieren gehad via de telefoon dus ik dacht ik kan ze anders wel meenemen vandaag."

"Wanneer moet je ze getekend hebben?"

"Binnen een maand."

"Oke"

"Harry, Luister ik..."

"Nee, Rachel, je hoeft het niet aan me uit te leggen. Het is fijn dat je iemand hebt gevonden die je gelukkig maakt. Ik zou gewoon... Ik had graag gewild dat ik diegene was geweest, maar..." Harry is niet meer in staat om verder te praten. De tranen stromen langs zijn wangen. Ik kijk naar hem bijtend op zijn lip.

"Het... het spijt me!"

Harry ademt in en uit en roept, “Darcy, Toby, kom op, trek jullie jassen aan, mama neemt jullie mee naar de ijssalon.”

Als we een paar minuten later in de auto zitten kan ik Toby en Darcy horen fluisteren op de achterbank.

"Wat is er schatjes?" vraag ik.

"Nee, jij vraagt!" hoor ik Toby fluisteren. Ik moet lachen. Toby laat Darcy altijd dingen doen als hij iets niet durft. Begrijp me niet verkeerd, hij zou alles doen voor zijn zusje maar uiteindelijk is Darcy de sterke en taaie. Darcy ademt diep uit en vraagt, "Mama?"

"Ja, liefje."

"Wanneer komt papa weer bij ons wonen?

Mijn glimlach verdwijnt en ik voel een scherpe steek door mijn borst. "Vind je Luke niet leuk?"

"Luke is tof, hij is altijd grappig en maakt ons aan het lachen" zegt Darcy met een lichte stem.

"Haha weet je nog het grapje dat hij ons vertelde? Die ene met de hond." zegt Toby giechelend. Darcy begint nu ook te lachen. En ik voel me alweer een beetje beter, denkend dat ze de vraag alweer vergeten zijn.

“Maar Luke is niet papa fluistert Toby.” Ik bijt op mijn lip en houd mijn tranen in. Ik parkeer de auto langs het voetpad en draai me om naar de achterbank.

"Umm... Nou papa en ik waren heel verliefd op elkaar toen we jonger waren maar een tijdje geleden zijn we uit elkaar gegaan..."

"Wat betekend dat?" Vraag Darcy met een opgetrokken wenkbrauw.

“Dat betekend dat papa en ik allebei zijn veranderd en we niet meer verliefd zijn op elkaar."

"Maar papa zegt dat hij wel nog van je houdt", zegt Toby verbaasd

Ik plaats mijn handen voor mijn gezicht en sluit mijn ogen om mijn tranen te onderdrukken. Ik ben niet in staat om verder over dit te praten. Ik fake een glimlach en zeg, "zullen we een ijsje gaan eten?"

Jaaa! Zeggen Toby en Darcy terwijl hun ogen groter worden. Ik draai me weer om en zet de auto terug aan.

Hoe kan ik aan twee kinderen van vijf uitleggen dat hun ouders niet meer samen zullen wonen in de toekomst en dat hun moeder gaat trouwen met een man die nooit in staat zal zijn om hun vader te vervangen. Dit alles is te veel voor een 29 jarige vrouw. Ik hou meer van mijn kinderen dan alles in de wereld en ik kan ze op geen manier pijn doen. Ik kan het niet. Ik wil er gewoon voor ze zijn. Dat is ook de reden waarom ik alleen kleine rollen in films doe. Ik heb een pauze genomen van het acteren totdat Toby en Darcy vier jaar oud waren en daarna heb ik ingestemd met het spelen van een kleine rol in een film die was geregisseerd door Eddie, de regisseur die ook mijn breaktrough movie regisseerde. Ik heb een hoop positieve feedback gekregen en veel mensen waren blij om me weer in de bioscopen te zien.


Reacties:


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 21 juli 2014 - 15:29:
so sad


xHiimacookie zei op 21 juli 2014 - 15:02:
Ahw dat is zielig dat Harry moet huilen


Janitaa
Janitaa zei op 21 juli 2014 - 14:51:
Too sad