Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » { All About Us || rewritten || Harry Styles } » { Chapter 4 }

{ All About Us || rewritten || Harry Styles }

21 juli 2014 - 15:02

468

5

499



{ Chapter 4 }

Image and video hosting by TinyPic

{ Emma POV }

Daar sta je dan. De jongens van One Direction tegenover je. En het enige wat je nog kunt doen is ze aanstaren.
Na daar vijf minuten sprakeloos te hebben gestaan breng ik met moeite “Hoi”uit.
“Hey!” zegt Louis vrolijk.
“Zullen we maar vertellen waarom we hier zijn, want het gebeurt natuurlijk niet iedere dag dat wij bij iemand aan de deur staan.” zegt Niall.
“Uhhm, ja is goed. Kom anders even binnen.” Ik leid de jongens naar de woonkamer.
“Ik ga Madison boven even halen, ze ging er vanuit dat het hara broer was. Ik trouwens ook hoor.” zeg ik tegen ze.
Ik loop naat boven. Tot nu toe blijf ik er vrij kalm onder. Het dringt nog niet echt tot me door dat DE jongens van One Direction nu hier zijn.
“Mad! Je gaat het echt niet geloven maar One Direction is hier.”
“Em! Wat heeft Evan met je gedaan, ik vermoord dat kind nog een keer. Hij doet ook echt alles om mij voor de gek te houden hè. Wat heeft hij je nu weer beloofd?”
“Evan heeft helemaal niks beloofd, serieus Madison! Evan is er niet de auto die net de oprit op kwam rijden was de auto van One Direction. Kom nou maar mee naar beneden dan laat ik het je zien.”
“Oke oke, jij je zin.”

{ Madison POV }

Emma neemt me mee naar beneden. Ze beweert dat One Direction hier is. Ik geloof haar niet. Waarschijnlijk is het weer een flauwe grap van Evan. Hij heeft het al van kleins af aan leuk gevonden om me te plagen samen met Emma. Het zou me niets verbazen als ze nu ook weer wat bedacht hebben. Ik pak nog een tas, grijp mijn telefoon van het bed en volg Emma naar beneden.
“Ben je er klaar voor?” vraagt Emma. “Je gaat je Idolen ontmoeten!”
“Em, denk je nou echt dat ik je geloof. Ik ken je. Als One Direction hier echt was geweest was je echt niet zo rustig geweest. Maak die deur nu maar open ik wil wel eens zien in welk apenpakje Evan zich nu weer heeft gehesen.”
Als dan uiteindelijk de deur open gaat laat ik alles wat ik in mijn handen heb vallen inclusief telefoon dus. Ai, ik hoop dat die het nog doet. Maar dat is op dit moment niet zo belangrijk. De jongens van One Direction zitten verspreid op de banken in de woonkamer.
“Em! Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?”
“Ik heb helemaal niks geregeld, ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom ze hier uit zichzelf naartoe zijn gekomen.” zegt ze.
“Kom zitten.” zegt Harry. Snel ren ik naar de bank en prop me tussen Niall en Liam in. Harry heeft al snel gespot dat er geen plaats meer is en klopt op zijn schoot als teken dat Emma daar kan gaan zitten.


Reacties:


1Dtjetanya zei op 24 juli 2014 - 1:17:
superleuk!


todd
todd zei op 21 juli 2014 - 23:29:
Leeuukk snel verder


Nynlufx
Nynlufx zei op 21 juli 2014 - 23:21:
OP SCHOOT BIJ HARRY STYLES.
IK BEN JALOERS


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 21 juli 2014 - 16:18:
Oeehh, Super chappie! Snel verder! XX


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 21 juli 2014 - 15:31:
aaahhhh snel verder!!!!!!!!
-X-