Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » GoodGirls Or BadGirls//1D&5SOS *Afgerond* » 2.

GoodGirls Or BadGirls//1D&5SOS *Afgerond*

5 sep 2014 - 15:50

714

9

983



2.

Image and video hosting by TinyPic heeeeyyyy nieuw hoofdstuk. IEDEREEN DIE NOG NIET HEEFT GEZEGD OF ZIJ BADGIRL WIL WORDEN OF GOODGIRL WIL BLIJVEN DOE DAT NOG EVEN. maar verder een nieuw hoofdstuk dus. het is iets korter. maar hope you like it -X-

Michael POV
Ik lig wat te draaien in mijn bed. Slapen lukt niet. mijn kop denkt alleen maar aan Chantal, hoe ze bij de enge stukken van de film tegen me aankroop. Ben ik verliefd? Dat kan toch niet. ik ken haar net pas. Maar ze is zo leuk en aardig. En die lach. Ik sta op uit mijn bed en loop richting de kamer van Chantal. ik doe voorzichtig haar deur open. ze ligt te slapen. Aaahhh ze is zo schattig als ze slaapt. Ik kijk nog ff een paar minuten en loop dan terug richting mijn eigen kamer. Daar val ik denkend aan hoe Chantal sliep in slaap.
De volgende dag
Melina POV

Langzaam open ik mijn ogen en kijk op mijn telefoon. Mmhh een record. Ik ben voor mijn wekker wakker. Ik laat mijn ogen ff aan het licht wennen en stap dan uit bed om vervolgens naar de badkamer te lopen. daar aangekomen doe ik mijn pyjama uit en laat de warme stralen over mijn lichaam gaan. Ik doe wat ik moet doen en zet na ongeveer een kwartier de douche uit. Ik droog me af en wikkel me daarna in een handdoek. Ik loop naar mijn kast en haal er een’setje uit. Ik pak ook school ondergoed en kleed me aan. daarna borstel ik mijn haren en doe het in een hoge staart. Ik doe nog wat make-up op en loop dan naar de keuken. Daar aangekomen pak ik een schaaltje en cornflakes en melk en doe het bij elkaar. Ik loop naar de woonkamer en ga op de bank zitten terwijl ik de tv aanzet. Opeens voel ik 2 handen voor mijn ogen en ik slaak een gilletje. ‘’ssssttt ik ben het maar. En zo eng ben ik nou toch ook weer niet’’ zegt Luke terwijl hij zijn handen weghaalt en langs mij komt zitten. ‘’jij bent het engste monster wat ik ken’’ ‘’WAT ZEI JE?’’ ‘’dat je het engste monster bent wat ik ken’’ en dan begint hij mij te kietelen. ‘’L-luke –s-s-s-st-t-t—o-o-o-o-o-p-p-p-pp-‘’ ‘’alleen als je zegt dat ik de liefste, aardigste, leukste, schattigste, knapste jongen ben die je kent’’ ‘’never in your wildest dream’’ ‘’je vraagt er zelf om’’ hij duwt me zo dat ik op de bank lig met hem boven op mij terwijl hij mij nogsteeds kietelt. Zijn gezicht is nog maar een paar centimeter van die van mij af. ‘’oke oke, je bent het liefste, aardigste, leukste, schattigste, knapste monster dat ik ken’’ hij houdt op met kietelen. ‘’bijna goed babe’’ en hij gaat weer verder met kietelen. ‘’oke oke oke, Luke Hemmings is de liefste, aardigste, leukste, schattigste, knapste jongen die ik ken’’ hij stopt maar blijft nog steeds op mijn liggen terwijl hij in mijn ogen kijkt. Langzaam komt zijn hoofd dichterbij…

Lindy POV
Shit weer door mijn wekker heen geslapen. Snel spring ik uit bed en spring onder de douche. Na 5 minuten zet ik de douche al uit en sla een handdoek om me heen. Ik loop naar mijn kast en pak er een setje uit en trek het aan. daarna doe ik 2 voorste plukjes van mijn haren naar achter en zet ze vast met een big strik. Ik doe nog wat make-up op en liep snel mijn kamer uit terwijl ik op mijn telefoon keek. Ik voelde dat ik tegen iemand opbotste. En ik was dus weer zo’n iemand die dan achterover valt. Degene waar ik tegen opbotste stak zijn hand uit om me tegen te houden. Maar misschien snap je dan wel dat ik weer zo’n sukkel ben die dan diegene mee naar beneden trekt. Oftewel wat er gebeurde. Er kwam een lichaam op mij terecht. En aangezien het gesprierd aanvoelde was het afkomstig van een jongen. Mijn ogen die ik dichtgeknepen had deed ik nu langzaam open. ‘’ook een leuke manier om goedmorgen te zeggen’’ Ashton keek me met een big smile aan. ik rolde met mijn ogen en keek naar Ashton’s bruingroene ogen. Oke die waren best mooi. Best mooi? Ze waren gewelding, en zijn kuiltjes in zijn wangen, zijn perfecte lippen waar een lippiercing inzat, zijn bruine krulletjes waar je het liefst met je handen doorheen ging. Gewoon hij, hij was perfect. Ik wist het zeker ik ben verliefd op een jongen die ik nog maar een dag ken…


Reacties:

1 2

HemmoGirl97
HemmoGirl97 zei op 1 okt 2014 - 12:29:
Kei leuk xx


justmissF24
justmissF24 zei op 22 juli 2014 - 16:09:
Super leukkk ikke wil denk ik badgirl zijn? Haha


xJustMe
xJustMe zei op 22 juli 2014 - 14:39:
Ikke badgirl! Maar echt superleuk verhaal xx


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 22 juli 2014 - 10:45:
Omg
Love is in the air


Xxlovelyhaz
Xxlovelyhaz zei op 22 juli 2014 - 9:14:
Awww! Supercute!
Snel verder!
X