Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » GoodGirls Or BadGirls//1D&5SOS *Afgerond* » 4.

GoodGirls Or BadGirls//1D&5SOS *Afgerond*

5 sep 2014 - 15:50

1137

9

575



4.

Image and video hosting by TinyPic wow nog een hoofdstuk vandaag. maar anyway hope you like it -X-

Luke POV
Waarom moest net Niall binnen komen. Hij zag toch dat ik en Melina het nogal leuk hadden. Ik had haar bijna gezoend. Met nadruk op BIJNA. Ik loop met haar naar mijn kamer terwijl Ashton en Lindy net samen weglopen naar Ashton’s kamer. Ik open mijn kamerdeur en ga samen met Melina naar binnen. ‘’dus waar waren we?’’ ik loop wat meer naar haar toe en vouw mijn armen om haar heen. Onze gezichten komen nog dichterbij en zijn nu dus nog maar 5 centimeter van elkaar af. ik kijk in haar mooie groene ogen. Nu moet ik haar gewoon zoenen. Ik buig nog wat naar voren. En dan vliegt de deur open. ‘’gast ga je mijn zusje nou zoenen?’’ Liam staat boos in de deuropening met een verbaasden Nola, Esmeé, Ashley en Zoe. ‘’huh waaattt ik ben jou zusje niet’’ Melina staart verbaasd naar haar zussen. ‘’eeuuhhmm Melina dat is hij wel’’ Nola kijkt verbaasd van mij naar Melina. Dan heb ik door dat ik mijn armen nog steeds om haar heen heb. verschrikt laat ik haar los en ga met mijn hand door mijn haar. ik zie Melina op haar lip bijten. Damm waarom moet ze dat nu doen, nu wil ik haar nog meer zoenen. Melina is nu met Liam en haar zussen in gesprek dus ik ga op mijn bed zitten. Ik pak mijn telefoon erbij en app wat naar Ashton. Enne heb je Lindy al gezoent? Ik krijg geen reactie dus ik kijk ff op twitter. Niks bijzonders en na 5 minuten voel ik 2 handen voor mijn ogen. Ik kijk op en zie Melina achter mij staan. ‘’dus waar waren we nou gebleven voordat mijn broer en zussen binnen kwamen? Owja hier’’ en dan plaatst ze haar mooie lippen op die van mij. ik schrik even maar pak haar dan bij haar middel, woordoor ze op mij komt te liggen. Mijn tong tikt op haar lip voortoestemming. Die geeft ze niet. dan maar een andere manier. Ik draai ons zo dat ik boven op haar lig. Ze schrikt waardoor haar mond een beetje opengaat in de zoen. ik zoek haar tong op en uiteindelijk zijn onze tongen een vurig spel aan het spelen.

Ashton POV
Ik kijk in Lindy’s mooie blauwe ogen. Ze zijn gewoon zo mooi. Uiteindelijk sta ik toch maar op en steek mijn hand naar haar uit om haar overeind te helpen, die ze aanneemt. Ik help haar overeind, en til haar op en gooi haar over mijn schouder heen. ‘’Ashton laat me los!!’’ ik loop naar mijn kamer en leg haar op mijn bed. ‘’dit ligt volgens mij iets fijner’’ ze rolt met haar ogen terwijl ze rechtop gaat zitten. Ik kijk nog een keer in haar mooie blauwe ogen. Ze kijkt wat om zich heen. ‘’waarom zijn we eigenlijk in jou kamer? Niet dat ik het erg vindt ofzo het is gewoon dat uhm ik euh’’ ik kap haar zin af en druk mijn lippen op die van haar. ze schrikt even maar reageert dan door haar armen om mijn nek te slaan. dit is het fijnste moment wat ik ooit heb gehad. Helaas duurt het niet zo lang want mijn telefoon gaat af. ik pak hem uit mijn zak terwijl mijn lippen nog steeds op die van Lindy zitten. Mam staat er in het beeld. Mmh dat is lang geleden. Ik trek me langzaam terug. ‘’sorry deze moet ik ff opnemen, het is mijn moeder.’’ Lindy knikt dat ze het wel begrijpt en ik neem op terwijl ik langs Lindy op het bed ga zitten.
‘’Hey mam’’
‘’Hoi Ashton we moeten je wat vertellen.’’
‘’Zeg maar’’
‘’Nou je weet je zusjes en broertje?’’
‘’Ja wat is daar mee?’’ Ik begin met Lindy’s haar te spelen.
’Nou hun zijn dus zegmaar gaan studeren waar jij ook studeert. En er is dus een kans dat ze misschien op dezelfde verdieping en dezelfde kamer zitten.’’
‘’En daar kom je nu mee’’
‘’Ik weet het ook nog niet zo lang, ik weet het pas nadat ik Rachel had gebeld, maar hoe ze je beschreef, sinds wanneer heb je piercing en tatoeages?’’
‘’Mam kunnen we het daar later over hebben, ik ben bezig.’’ Ik kijk naar Lindy die nu met haar hoofd op mijn benen ligt.
‘’oke we hebben het er een andere keer nog wel over. Doei’’
‘’doei’’
En daarna hangt ze op. ik plaats mijn lippen weer op die van Lindy. Ik tik met mijn tong tegen haar lippen en ze opent haar mond een beetje...

Jantita POV
Ik zit op mijn kamer als Rachel binnen komt. Er is iets anders aan haar, maar wat weet ik niet. ‘’heeeyyyyyyy’’ ze kijkt me vrolijk aan. ‘’zo jij bent vrolijk’’ ik kijk haar nog een keer aan en zie dan bij haar lip een piercing. ‘’wtf wat heb jij gedaan?’’ ‘’hoe bedoel je?’’ ‘’waarom heb jij een lippiercing??’’ ‘’gewoon’’ ze haalt haar schouders op. ‘’dat is niet zomaar gewoon. Wat moeten pap en mam hier wel niet van denken?’’ ‘’die weten het al. En ik weet nog iets anders.’’ ‘’wat wat wat weet je??” nu begin ik gewoon nieuwsgierig te worden. ‘’eerst moet Aan er zijn, voordat ik het vertel’’ ‘’kom dan’’ ik spring van mijn bed af en sleur haar mee naar de kamer van Aan. ‘’Aan Rachel moet ons wat vertellen’’ ‘’vertel!!!!’’

Rachel POV
Fijn nu kijken ze me allebei utra-happy nieuwsgierig aan. ‘’nou onze andere broer he, dat is Ashton die eeuuhhm hier misschien ook zit’’ ‘’bedoel je die gast met piercings en tatoeages?’’ Janita kijkt me aan alsof ik gek ben. ‘’jep, ik heb pap en mam gesproken en hun zeiden dat.’’ ‘’wat dat kan niet, en btw coole lippiercing’’ Aan kijkt me vrolijk aan. ‘’toch is het zo, en anders komen we er zo achter mam zou Ashton gaan bellen’’ nog geen 10 minuten later staat Ashton in de deuropening. ‘’eeuuhhmmm dus blijkbaar zijn jullie mijn zussen en broer?’’ ‘’blijkbaar’’ antwoord Janita die met haar ogen rolt. Aan staat op en loopt richting Ashton. Hij kijkt Ashton aan en geeft Ashton dan een knuffel. Ik doe uiteindelijk hetzelfde. oftewel we zijn nu aan het knuffelen met zijn 3en. ‘’ik snap het nog niet hoor, dat kan niet Ashton zijn.’’ ‘’ Janita Abbey Lea Irwin get your ass over here!!’’ nu begin ik wel een beetje pissig op haar te worden. waarom gelooft ze ons nou niet. ‘’waarom nu weer hij is toch niet Ashton Fletcher Irwin, mmm’’ ‘’ben ik wel’’ ‘’say waaaaattttt??????’’ Janita kijkt alsof ze flauw kan gaan vallen. Ze kijkt Ashton van top tot teen na. ‘’dat kan niet, Ashton zit niet onder de piercings en tatoeages, nou 2 jaar geleden dan’’ zegt ze meer tegen zichzelf als tegen ons. ‘’Janita mensen veranderen, dit is wel onze broer.’’ Wow kwam dat nou uit Aan’s mond? ‘’aagghh goed dan, ik heb je gemist broertje’’ ze geeft Ashton een knuffel.

reageren=melding


Reacties:

1 2

xJustMe
xJustMe zei op 24 juli 2014 - 12:47:
Woohoo! Dit is echt megagoed xx


justmissF24
justmissF24 zei op 24 juli 2014 - 0:41:
Snel verdeeerr!!


Xxlovelyhaz
Xxlovelyhaz zei op 23 juli 2014 - 22:18:
Super! Snel verder!


Anne
Anne zei op 23 juli 2014 - 20:22:
Leuk!


xHiimacookie zei op 23 juli 2014 - 20:12:
Badgirl hierzo eerst piercing en dan tatoeages en dan met Liam zoenen en random mee doen met drugs nemen en drank enzo