Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Secret love ~ 1D » H 2

Secret love ~ 1D

24 juli 2014 - 10:59

585

3

227



H 2

Amy

Als Louis alles heft uitgelegd knik ik. "En waneer begint de tour?" Vraag ik.
"Over een week, daarom lijkt het me een goed idee om elkaar wat beter te leren kennen." Louis geeft me een knipoog.
"Jou alleen? Of de andere ook?"
"Mij alleen mag natuurlijk ook, maar het is de bedoeling dat je ons allemaal leert kennen." Louis grinnikt. Ik kijk verlegen naar mijn schoenen. "Ja ik maakte ook maar een grapje.." Ik pak mijn telefoon en bel mijn vader op om te vragen of het goed is dat ik hun assistente word. Eerst is mijn vader een beetje twijfelachtig maar stemt uiteindelijk in. Me moeder hoef ik het niet te vragen, die vindt alles wat pappa goed vindt, ook goed. Blij knik ik naar Louis. "Het mag."
Louis springt op. "Geweldig! Laten we dan maar meteen naar ons huis gaan zodat we je een beetje kunnen leren kennen." We lopen samen naar de rest toe, en Louis verteld enthousiast dat ik de nieuwe assistente ben en dat we naar huis gaan. Tussen bewakers in worden we in de limousine gezet. In de limousine staat een bank die helemaal rond gaat, een televisie, en een mini koelkastje. Ik neem plaats tussen Louis en Harry. "Zo, en wat verwacht je van ons?" Vraagt Harry.
Ik haal mijn schouders op. "Jullie zijn vast lieve jongens." Knipoog ik.
"Ik wel, maar de rest van de jongens." Knipoogt hij terug. Binnen no-time zijn we bij de villa die ik wel duizend keer bekeken heb op Google afbeeldingen. Nerveus stap ik uit. Wie weet wat ik daar allemaal aantref.. Alsof hij gedachten kan lezen stelt Niall me gerust. "Waarschijnlijk eten, veel eten." Fluistert hij.
"Nee niet weer Niall! Je hebt eten genoeg." Klaagt Zayn. Niall trekt een pruillip. "Sorry."
Ik krijg de slappe lach en loop samen met Louis achter de drukke groep aan.


Louis

Als we binnen zijn ligt inderdaad de hele tafel vol met eten. Ik kreun. "Niall! My.Nu moet Amy dit allemaal opruimen!" Ik knipoog kort naar Niall.
"Ohnee. Maar.. Je weet dat ik het niet zo bedoelde TOCH?" Niall knipoogt overdreven terug. Amy rolt met haar ogen. "Jongens jullie weten toch hopelijk wel dat jullie niet kunnen acteren?" Grinnikend kijkt ze van mijn naar Niall. Ik blijf haar aanstaren. Ze is knap. Knapper dan de meeste meisjes.
Zayn springt op van de bank. "Laten we ; doen, durf, of de waarheid spelen!"
Iedereen stemt in. Eerst is Zayn. Hij kiest Niall, en Niall kiest doen.
"Maak een diner voor ons." Geeft Zayn hem de opdracht. Niall staat op en loopt naar de keuken. En vannuit de keuken geeft hij mij een opdracht omdat ik doen koos. "Spring met Amy in je armen het zwembad in." Schreeuwt Niall vanuit de keuken. Resoluut springt Amy op. Ik laat haar struikelen en vang haar op in me armen, ren naar buiten en spring het water in. Amy spettert me nat en op mijn beurt ik haar terug. Ik geef haar een handdoek en we lopen terug naar binnen. Met een idee in mijn hoofd kijk ik Zayn aan. "Doen durf of de waarheid aan Zayn."

Amy

Zayn's opdracht is om een vriendin van mij een kus te geven. Opgewonden pak ik mijn telefoon en bel haar op. Haar naam is Anouk. Ze is helemaal gek van Louis. "Hey Anouk, ik vroeg me af of je even naar het huis van One Direction wil komen." Na 2 minuten lang gegil vraagt ze waarom. Ik negeer haar vraag. "Kom nou maar." Met die woorden hang ik op.


Reacties:


angel18
angel18 zei op 24 juli 2014 - 15:37:
OMG snel verder
Xxxxxxxangel


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 24 juli 2014 - 13:02:
Leuk!!

Snel verder!
-X-

Sorry dat ik vorig hoofdstuk niet reageerde..


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 24 juli 2014 - 11:05:
OMG SUPER!!!!!!
snel verder!!!
-X-