Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » my different life!! » hoofdstuk 1

my different life!!

24 juli 2014 - 15:40

468

6

279



hoofdstuk 1

jade pov
'jade' hoor ik jessy,perrie en ligh-anne roepen.
'ja wat is er?' vraag ik. 'kom je ontbijt is klaar!' roept perrie. ik zit in een band little mix we hadden de x factor gewonnen jeej. ik heb mijn achternaam veranderd en ik heb nu brun haar en bruine lenzen.mijn fans weten dat ik blond-bruin haar heb en groene ogen maar niet dat ik harry's zusje ben. ik heb harry lang niet gezien. hij had me een jaar later toen ik weg was gebeld ik had niet opgenomen dus hadden harry,gemma en mijn moeder een voicemail in gesproken dat ze me missen en dat ze spijt hadden dat ze me zo behandeld hadden en ashley geloofde en mij niet. ik zou liegen als ik zei dat het me niks deed maar ik heb beloofd dat ik nu mijn nieuwe leven zal leiden en niet terug zou gaan ik bedoel alles is perfect mijn vriendinnen die als zussen voor me voelen de fans die ik beschouw als famillie. harry zit ook in een band one direction ik vind het okay harry is nu 21 en kan voor zich zelf keuzes maken. harry weet gelukkig niet dat ik in little mix zit en dat houden we zo.

het is 1 uur en ik ga naar de starbucks samen met leigh-anne,perrie en jessy en dan zie ik daar wat ik totaal niet had verwacht harry en zijn band is er ook gelukkig heeft hij mij niet gezien. we bestellen onze koffie en zeggn onze naam er bij dus wachten we even en gaan we bij een tafel zitten. en OH MY GOD niall is so cute. oke beloof me dat jullie niks door vertellen. maar ik heb een hele grote crush op niall en hij heeft met thalia heffernan een ierse model.ik ben niet jaloers of toch wel NEE absoluuuuut niet jaloers. en een keer vroeg een journalist aan de jongens van one direction op wie ze een crush hadden en zayn zei dat hij perrie leuk vindt en niall zei mij naam. maar toen had hij nog niks met thalia dus ik denk dat hij niet meer een crush op me heeft.maar ik ben blij dat niall zijn princess heeft gevonden ookal ben ik het niet. maar je had me moeten zien toen hij zij dat hij een crush op me heeft ik bedoel wat zou jij doen als 1 van de knapste jongens ter wereld verteld dat hij een crush op je heeft?'JADE' hoor ik mijn naam iemand roepen en ik zie dat mijn koffie klaar is. ik loop er naar toe en ik zie dat zayn,liam,louis,niall en harry naar me kijken ik kijk naar harry en ik zie tranen in zijn ogen.sh*t hij heeft me herkend. fuck hij staat op en wilt naar me toe.

sorry voor de korte hoofdstuk


Reacties:

1 2

x1Dx
x1Dx zei op 4 aug 2014 - 16:33:
Woow spannend!
Ik ga snel verder lezen!! X


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 28 juli 2014 - 11:32:
OMG!
Snel verder!
-X-


Ashley1D zei op 27 juli 2014 - 16:49:
Leukk!!

Melding -x-


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 24 juli 2014 - 18:12:
OMG!! pour Jade!
snel verder!!!
-X-


Secret58
Secret58 zei op 24 juli 2014 - 16:34:
OMG zo leukkk! Best zielig voor Jade
Snel verder!! Melding
Xx