Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Everyting has changed || Harry Styles » 05 - wedding pictures

Everyting has changed || Harry Styles

26 juli 2014 - 11:21

268

4

251



05 - wedding pictures

Image and video hosting by TinyPic

Chapter 5

Ik glimlach. Darcy verheugt zich er zo op om naar school te gaan, maar ik denk dat ze op sommige momenten best wil blijven op het kinderdagverblijf. Haar laatste dag is over een week. Dan is het zomervakantie. Er komt een afscheidsfeestje met alle kinderen en hun ouders. Darcy wil dat ik haar favoriete chocolade taart bak.

“Tuurlijk... Ik zal het niet vergeten lieverd! Maar nu moet je gaan slapen.”

Ik zit beneden in de woonkamer met de tv aan. Ik kijk naar de boekenplank met alle fotoalbums. Ik pak de afstandsbediening en zet de tv uit. Ik sta op en pak een wit fotoalbum genaamd “onze trouwdag” Ik ga weer zitten en open het fotoalbum. Er is een foto van Harry in een pak en ik in een trouwjurk, ik glimlach. Als ik door het album blader voel ik een gevoel in me opkomen. Verlangen. Ik wil terug naar deze herinneringen. Ik wil dat alles weer zo was als 5 jaar geleden. Een traan rolt over mijn wang. Op de laatste pagina vind ik mijn verlovingsring. Binnen in de ring is een infinity teken gegraveerd met daarachter de letters A & H. Ik hou het niet meer. Waarom ben ik ook naar trouwfoto's aan het kijken? Ik zou moeten skypen met Luke, die op zakenreis is in New York. Vandaag was te veel voor me dus ik besluit om naar bed te gaan. Morgen zal alles beter zijn. Maar voordat ik in slaap val spookt de vraag van Eleanor door mijn gedachten “Hou je nog steeds van Harry?”

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

sorry kort hoofdstukje deze keer daarom vanavond misschien nog eentje

-x-


Reacties:


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 26 juli 2014 - 13:03:
Ik hoop dat ze ooit weer terugkomt bij Harry! Snel verder! XX


xHiimacookie zei op 26 juli 2014 - 12:53:
Ik ben in de war x.x haha


Ashley1D zei op 26 juli 2014 - 12:22:
Mooi!!
Lovely story
-x-


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 26 juli 2014 - 11:22:
OMG!!
super mooi geschreven!!
snel verder!!
-X-