Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Everyting has changed || Harry Styles » 06 - verassing!

Everyting has changed || Harry Styles

26 juli 2014 - 20:21

427

3

280



06 - verassing!

Image and video hosting by TinyPic

Mijn wekker gaat. Als ik mijn ogen open doen kan ik het niet geloven Luke staat daar met een bos bloemen in zijn hand en een glimlach op zijn gezicht.

“W.. Waarom ben je hier? Ik dacht dat je pas zondag weer terug zou komen! O my gosh! Hey! Zeg ik, spring uit bed en ren in zijn armen.

“Hey lieverd! Fluistert Luke in mijn oor.

Ik laat hem los. “Uhm ... luister, ik moet nu een ontbijt gaan maken voor de kinderen en ik moet ze naar het kinderdagverblijf brengen. Daarna ben ik helemaal van jou.”

“Ik heb al een ontbijt gemaakt, dus dat hoef je niet meer te doen.”

“Maar ik moet Toby en Darcy naar het kinderdagverblijf brengen!”

“Heb ik ook al gedaan. Ik heb je wekker veranderd. Het is al 9:30” zegt hij trots op wat hij allemaal gedaan heeft.

Ik lach. Hoe heb ik kunnen denken dat het beter is om weer terug te gaan naar Harry? Kijk naar Luke hij is superlief!

“Waarom ben je eigenlijk hier? Vraag ik.
Nou ik ben hier voor een dag. Dan moet ik weer terug naar New York tot zaterdag. Dus ik zal niet in staat zijn om naar de laatste dagmvan Darcy en Toby op het kinderdagverblijf te komen.

“Dat is goed”

Luke komt dichterbij. Onze gezichten zijn zo dichtbij elkaar dat ik Luke voel ademen. Een seconde later voel ik zijn lippen op die van mij. Eerst is het een voorzichtige kus, maar daarna wordt hij intense en tilt hij me op zodat ik mijn benen om zijn middel kan slaan. Ik weet niet hoe lang we in deze positie stonden maar na enige tijd zet Luke me op bed neer en zegt “Wacht hier. Ik heb een verrassing voor je” Als iemand me hier zo zou zien zouden ze denken dat ik een tiener was die net is uitgevraagd door haar crush. De glimlach gaat niet meer van mijn gezicht af en ik denk dat ik rood gezicht heb. Een paar minuten later komt Luke terug met een doos in zijn handen. Hij is best wel groot en ik ben benieuwd wat erin zit. Luke geeft de doos aan mij. Langzaam maak ik hem open. Ik kan mijn ogen niet geloven. Een paar mooie schoenen vult de doos. Gouden Jimmy Choo's.

“Je hoefde dit niet te doen Luke.”

“Weet ik, maar je houdt van schoenen zoals deze en je had nog geen gouden dus ik dacht...”

Ik laat hem zijn zin niet afmaken. Ik geef hem een lange kus om hem te bedanken. Dan trek ik naast me op bed.


Reacties:


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 27 juli 2014 - 2:04:
Ik vind het nog steeds zielig voor Harry.... snel verder! X


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 26 juli 2014 - 23:06:
OMG!!!
snel verder!!!!!
-X-


xHiimacookie zei op 26 juli 2014 - 21:26:
Harry of Luke moeilijke keuze haha