Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Don't forget where you belong » Chapter 11

Don't forget where you belong

27 juli 2014 - 12:22

649

5

187



Chapter 11

Dit hoofdstuk is zoo kort en zoo slecht sorry sorry, Maar hoe is jullie vakantie ??

Snel lopen Niall en ik naar beneden. 'Wie gilde er?' Vraag ik. 'Perrie.' Zegt Harry en hij wijst naar Perrie die op een stoel staat. 'Wat is er?' Vraag ik. 'Een spin!' Zegt Perrie.

Shit ik haat spinnen. Ook ik spring op Een stoel. 'Waar?' Gil ik. Zayn, die al op de grond lag van het lachen begint nu nog harder te lachen.

'Op de muur.' Zegt Perrie. En Jezus Wat is de spin groot. Serieus hij lijkt wel een meter groot. Oke overdrijven is ook een vak maar hij is wel groot.

Dan komen Harry en Liam binnen. 'Wie gilde er zo?' Vraagt Liam. 'Perrie.' Zegt Niall. 'Waarom staan jullie nou weer op een stoel?' Vraagt Hary en hij kijkt ons raar aan. 'Omdat er een fucking grote spin aan de muur hangt.' Zeg ik. 'Awh zijn rosie en Perrie bang voor een mini spin.' Zegt Harry met zo'n kinderachtige stem. 'Nou dan ga jij hem toch weghalen.' Zeg ik tegen hem. ' uh.. Nee bedankt.' Zegt Harry. 'Aawh is Harry ook bang voor de minispin.' Zegt Perrie op de zelfde manier.

'Pff... Ik bang voor een spin. Echt niet.' Zegt Harry en hij loopt op de spin af. Onderweg pakt hij de elektrische vliegenmepper. En hij vermoord de spin. 'Ja zo had ik het ook nog wel kunnen doen.' Zeg ik. Ik ga van de stoel af. En ga naast Niall op de bank zitten. 'Hee babe.' Zegt hij. 'Heey.'

Perrie is ook weer van de stoel afgekomen en Zayn staat weer rechtop.

'ik verveel me.' zegt Eleanor. het is nu 1 uur smiddags en iedereen zit maar een beetje op de bank. 'ja metoo laten we gaan shoppen of zo.' zegt Perrie. 'rose ga je ook mee?' vraagt Perrie. 'uhm.. ik heb geen geld.' zeg ik.
'ga gewoon mee voor de gezelligheid dan.' zegt Eleanor. 'ja is goed.' zeg ik. ik loop even naar boven om wat spulletjes te pakken.'
ik loop naar boven en pak toch mijn portomenee maar om te kijken ik nog wat heb. ik loop naar mijn tas en tor mijn verbazing ligt mijn portomenee daar niet in. ook ergens anders kan ik hem niet vinden. de laatste keer dat ik hem heb gebruikt was nog voor dat we in amerika waren. shit.
ik loop snel weer naar beneden. 'is er iets?' vraagt Perrie. 'ja ik kan mijn portomenee nergens vinden.' zeg ik.
'hier ligt hij.' niall komt met mijn portemenee aan gelopen vanuit de keuken. maar hoe is hij daar nou weer terecht gekomen. 'oh dankje.' zeg ik tegen Niall. En ik geef hem een kus op zijn wang. 'Iedereen klaar om te gaan?' Vraagt Eleanor. 'Jaa.' Zeggen Perrie en ik in koor.

*

We lopen in de stad, en het verbaasd me hoeveel leuke winkels ze hier hebben. 'Laten we hier in gaan.' Zegt Perrie. Ze wijst naar de new yorker. 'Ja is goed.' Zeg ik. Ik weet dat deze winkel niet zo duur is maar wel heel erg leuk. 'Wacht ik kijk eerst hoeveel geld ik nog heb.' Zeg ik en ik pak mijn portomenee. Als ik hem open laat ik hem van schrik bijna vallen. Er zit 1000 euro in. 'Je had toch geen geld?' Vraagt Perrie. 'Nee had ik ook niet dit heeft Niall er waarschijnlijk in gestopt. 'Awhh dat is zo lief. Nou kan jij ook superveel kopen.' Zegt Eleanor. 'Maar dit kan ik toch niet aannemen dit is superveel geld.'
Ik staar naar de inhoud van mijn portomenee. 'Ik bel Niall wel even voor je.' Zegt Perrie en ze pakt Haar telefoon.
Ze praat even kort met hem en hangt dan op. 'Hij zegt dat als je kleren voor jezelf moet kopen omdat we hier nog wel een tijdje blijven. En over het geld moet je je geen zorgen maken want het is niets voor hem. Ze zijn rijk weet je nog.'
Ik knik. 'Oke en nu Shoppen!'


Reacties:


x1Dx
x1Dx zei op 31 juli 2014 - 14:45:
Haha leuk!


Ashley1D zei op 27 juli 2014 - 16:32:
Ahhhhhhhh PLeasee verder ik kan niet zonder :p


1DLoversXx
1DLoversXx zei op 27 juli 2014 - 13:58:
Aaaaawwwhhh thats soo cute!!!!!
Geweldige hoofdstuk!!!Xxxxxx


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 27 juli 2014 - 13:43:
Awhh, lief! Het is helemaal geen slecht hoofdstuk! Snel verder! XX


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 27 juli 2014 - 12:41:
Omg!!!!!
So cute van Niall! !!!!!!!!
Snel verder!!!!!!!!!!!!!!!
-X-